kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۴۸۰۷
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* نقش مجلس خبرگان رهبری در مورد مطالبات مردم از دولت باید نادیده گرفته نشود و مجلس خبرگان باید نسبت به وظیفه سنگینی که در  قبال کلیت جامعه دارد حساسیت بیشتری داشته باشد.
0883---031
* سرفصل‌هایی را که رهبر معظم انقلاب با خبرگان در میان گذاشتند و خواستند تکرار شود تا به مطالبه عمومی و گفتمان ملی تبدیل شود، وظیفه رسانه ملی را بسیار سنگین می‌کند. امیدوارم صدا و سیما از حالت مدح‌گویی برای دولت خارج و به تبیین دیدگاه‌های حکیمانه و انجام وظیفه ذاتی خود اهتمام ورزد.
7977---0912
* عرض می‌کنم به عضو جدید شورای شهر، خانم امانی که ابتدا باید به دلیل مواضعشان در فتنه 88 از مردم عذرخواهی کند زیرا خسارتی که به شهر در سال 88 تحمیل کردند برای بازسازی آن از جیب مردم هزینه شد در حالی که مسبب آشوب، فتنه‌گران و حامیان فتنه در داخل و خارج از کشور بودند.
3824---021
* امیردریادار سیاری فرمانده ارزشی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران چه زیبا گفته‌اند که در پسابرجام به فکر واردات نبوده بلکه به فکر ساختن هستیم. اگر دولتمردان ما مثل این فرمانده غیور فکر کنند و عمل نمایند مشکلات کشور کم خواهد شد.
4952---0915
* مردم جواب دندان‌شکنی به آمریکا و رئیس‌جمهور اوباش آن خواهند داد. هر کس نتواند این حیوان وحشی را رام کند ایران و ایرانیان می‌توانند.
1261---0916
* یاوه‌سرایی‌های امثال ترامپ، نتیجه امید بستن به لبخند و قدم زدن با نماینده شیطان و کدخدا خواندن آمریکاست. برای چندمین بار در طی حدود چهار دهه از انقلاب درس بگیریم که به شیطان دل نبندیم.
2554---0930
* اگر دولتمردان ما راحت‌طلبی را کنار بگذارند و شجاع باشند با به کارگیری حقوق‌دان‌های برجسته کشورمان می‌توانند از آمریکا و انگلستان به خاطر تحریم‌ها و قحطی ساختگی صدسال قبل که چندین میلیون ایرانی در آن کشته شدند غرامت بگیرند. متأسفانه خودکم‌بینی مسئولان ما دشمنان را گستاخ کرده است.
8379---0936
* آقای ظریف در دیدار با وزیر خارجه ژاپن از تجربه مذاکرات این دو سال ایران با غرب به عنوان شاهد بی‌فایده بودن مذاکره با آمریکا سخن گفته است. اما جناب ظریف! بعد از 4 سال اعتراف؟! کاش به حرف دلسوزان انقلاب که امروز را می‌دیدند گوش کرده بودید. چرا طی این مدت این همه تهمت و افترا به کسانی که مثل امروزی را دیده بودند زدید؟! بیایید در این ماه پیروزی خون بر شمشیر از ملت عذرخواهی کنید.
احسان
* آمریکایی‌ها بدانند روز زورگویی آنان و توسری خوردن جهان اسلام سپری شده و باید از آن عادت‌شان دست بکشند.
6263 ---- 0938
* دولتمردان ما خیلی راحت می‌توانستند کاری بکنند اعتراضات کارگران بیکار چند شرکت استان مرکزی (اراک) به وجود نیاید ولی گویا آرامش را نمی‌خواهند.
9839 ---- 0919
* دستگاه دیپلماسی کشورمان از اروپایی‌ها به عنوان «دوستان اروپایی ما» نام می‌برد! از کیهان تقاضا دارم گزارشی از روابط فعلی ایران با غرب و تاریخچه دوستی این کشورها با ایران را چاپ کند تا مشخص شود سگ زرد برادر شغال است.
3548 ---- 021
* ‌آقای روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل از اجرای توافقی گفت که روزهای ابتدایی نقض شده بود و بعد از آن، فقط این تنوع تحریم‌ها بود که در خبرها شنیده می‌شد درحالی‌که مردم انتظار آزادی اموال بلوکه شده و گشایش اقتصادی را داشتند!
3885 ---- 021
* وزیر امور خارجه دولت باید پاسخگوی سال‌ها زحمات دانشمندان هسته‌ای ایرانی باشد چون 10 تن اورانیوم غنی شده به عنوان غنیمت یک توافق بد از کشورمان به دشمنان هدیه داده شد. با بازگشت تحریم‌ها و نقض برجام ازسوی آمریکا چگونه می‌خواهند اورانیوم غنی شده را به کشور بازگردانند.
9891 ---- 0918
* دولت به جای رفاه و معیشت معلمان و دیگر فرهنگیان به حقوق مدیران و مسئولان دولتی اضافه کرده است و همچنین به جای ایجاد شغل برای جوانان برای افرادی خاص مسیر واردات را هموارتر کرده است! پس سرنوشت شعارهای انتخاباتی چه می‌شود؟
5684 ---- 026
* مدارس کهریزک اکثرا فرسوده‌اند. از مسئولان امر درخواست می‌شود قبل از وقوع حادثه، تدبیری برای مرمت‌سازی نمایند. طبق روال غلط هرساله مسئولان این مدارس مبالغی از دانش‌آموزان به عنوان کمک به مدرسه از اولیایی که گاه توان مالی گذران زندگی خود را هم ندارند دریافت می‌کنند.
2315 ---- 0919
* 4 ماه به دلیل عمل جراحی در بیمارستان بستری بودم و زمانی که به منزل آمدم متوجه شدم دو خط تلفن ثابت در منزل قطع است! پیگیری‌ام از مخابرات منطقه بعثت به این نتیجه رسید که مسئولان مخابرات بعثت به دلیل فعال نبودن خط تلفن ثابت آن را مصادره و به فرد حقیقی دیگری واگذار کرده‌اند! متاسفانه اعتراض بنده به رفتار عجیب مخابرات تاکنون پاسخی نداشته است.
خدابخش‌زاده
* به وزیر محترم راه و شهرسازی پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار به جای هواپیما با اتومبیل به مشهد مقدس سفر کنند تا وضعیت نامناسب این جاده را مشاهده کنند و تدبیری بیندیشند.
3765---0935
* جهت اطلاع مسئولان امر بنویسید نبود شبکه فیبر نوری در شهر سیروان مشکلاتی را برای شهروندان این شهر به وجود آورده است. درخواست رسیدگی داریم.
1607---0918
* با گذشت حدود 40 سال از احداث کوچه 3 شرقی واقع در پشت دانشگاه علم و صنعت، (نارمک) منطقه 4 و علی‌رغم پیگیری‌های متعدد از طریق 137 و 1888 برای پیگیری نوسازی جدول‌ها، متأسفانه هیچ خبری نیست چرا؟!
8566---0938
* به مسئولان محترم وزارت صنعت، معدن و تجارت عرض می‌کنم با توقف تولید و شماره‌گذاری چندین خودروی مولد آلایندگی، مشکل آلودگی تهران و شهرهای بزرگ حل نمی‌شود. ضروری است ابتدا تکلیف هزاران خودروی با عمر بالای 20 سال که در آلایندگی نقش بیشتری ایفا می‌کنند روشن شود.
6493---0938
* دستگاه‌های مسئول در دولت وظیفه دارند در تولیدی‌های داخل کشور و یا در بنادر با واردکنندگان پوشاک با طرح‌های مبتذل و غیراخلاقی برخورد بکنند و اگر کوتاهی می‌کنند مسئول هستند.
0685---0916
* از جمله بهترین راه‌های کاهش سالانه بیش از 17 هزار کشته جاده‌ای، استفاده از توان نخبگان برای طراحی و نصب سیستم هوشمند ثبت تخلفات بر روی تمامی دستگاه‌های خودروها می‌باشد.
1724---0910