kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۰۷۹۲
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* وقتی مشاهده کردم گروهی از نمایندگان مجلس برای گرفتن عکس یادگاری با یک فرد از اتحادیه اروپا سر و دست می‌شکنند واقعاً بابت این همه حقارت و ذلیل شدن در مقابل بیگانه خجالت کشیدم.
2862---0912
* وای بر ما مردم با چنین نمایندگانی که با حقارت تمام برای عکس سلفی گرفتن با یک زن همدست شیطان بزرگ همدیگر را هل می‌دادند!
0692---0918
* عکس سلفی برخی نمایندگان با موگرینی نشان نادانی و بی‌خردی نمایندگانی است که در برابر یک زن اجنبی حامی تحریم اقتصادی این ملت زانو زدند!
8793---0912
* در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور در مجلس تعدادی از نمایندگان مانند دانش‌آموزان دبستانی برای عکس سلفی گرفتن با خانم موگرینی همدیگر را هل می‌دادند که عقب نیفتند. برای ملت ایران باید تأسف خورد که چنین افراد بیگانه‌پرست وکیل آنها شده‌اند.
0958---0918
* به شورای محترم نگهبان عرض می‌کنم که عکس‌های سلفی نمایندگان نااهل در مجلس با موگرینی را ببینید تا درس عبرتی باشد برای تأیید صلاحیت‌ها! آیا اینها می‌خواهند حافظ دین و حقوق مردم باشند؟!
4603---0919 و 7250---0919
* به دستگاه دیپلماسی می‌گویم اتحادیه اروپا شما را به بازی گرفته است. به طور رسمی اعلام می‌کند که آمریکا نقض برجام نکرده و بدین‌ترتیب از آمریکا حمایت می‌کند و برای اینکه کلاه گشادی سر شما بگذارد موگرینی را به ایران می‌فرستد. در ماجرای برجام کلاه سر شما رفت و ایران دچار خسارت عظیم شد، در این مرحله هم همان مصیبت تکرار می‌شود؛ هوشیار باشید.
دولابی
* مردم در فقر، رکود، کسادی و گرانی، متحمل آسیب‌های فراوانی شده‌اند آن وقت در تحلیف رئیس‌جمهور آن سور و سات برای میهمانان مراسم تدارک دیده شده بود! سهم مردم ایران در مراسم تحلیف چه بود؟ آیا وعده‌های برزمین مانده دولت قبل و وعده‌های جدید دولت دوازدهم برای مردم محقق خواهد شد؟
1344---0937
* اثبات وفاداری رئیس‌جمهور به سوگندش در مراسم تحلیف بر این خواهد بود که فکری برای تولید و اشتغال در کشور بکند.
2753---0918
* آیا سزاوار است که برای برگزاری مراسم تحلیف آقای رئیس‌جمهور این همه از بیت‌المال و روز کسب و کار مردم هزینه شود تا به قول معروف آقایان برای خودشان کلاس بگذارند؟
2686---0913
* آرزو می‌کنم به همین میزان که دولت برای اجرای مراسم تحلیف جدیت داشت به موضوع معیشت مردم هم رسیدگی کند و جلوی دریافت‌های نجومی از بیت‌المال را بگیرد.
اکبری
* رئیس‌جمهور محترم! آیا هزینه‌های مستقیم و غیرمستقیم میلیاردی و سرسام‌آور مراسم تحلیف از حقوق شخصی جنابعالی است یا بیت‌المال؟ قطعا از بیت‌المال است ولی چطور حقوق کارگران و معلمان بعد از چند ماه پرداخت نمی‌شود و علت آن هم نبود منابع عنوان می‌شود ولی در اینگونه مراسم‌ها هزینه‌های میلیاردی می‌شود؟! این دولتمردان می‌خواهند مشکل مستضعفان را حل کنند؟!
علی باشی- قم
* دولت و مجلس اگر می‌خواستند می‌توانستند مراسم تحلیف رئیس‌جمهور را با هزینه بسیار کم در روز جمعه 13 مرداد ماه که تعطیل است برگزار کنند و نیازی به تعطیل کردن تهران در روز شنبه 14 مرداد نبود.
4197---0912
* اگر دولت آقای روحانی در سیاست خارجی موفق عمل کرده پس چرا در مراسم تحلیف ایشان مسئولان شرکت‌کننده از چند کشور شناخته شده از سطح معاون وزیر خارجه بالاتر نبودند؟ راستی چرا هیچ‌یک از اعضای 5+1 حاضر نشدند حتی در سطح وزیر در این مراسم پرخرج شرکت کنند؟
3104---0912 و 1713---0915
* اگر دولت دهم با یک کشور آفریقایی یا آمریکای جنوبی رابطه برقرار می‌کرد مورد تحقیر و تمسخر و اعتراض اصلاح‌طلبان قرار می‌گرفت ولی حالا برای تحلیف از هر کجا که شده مهمان آورده بودند حتی کشورهایی که اغلب مردم تا به حال حتی اسم‌شان را نشنیده بودند.
6858---0919
* یک پیشنهاد دوستانه به دستگاه اجرایی کشور دارم که با روزنامه کیهان قهر نکنید. خدا می‌داند بهترین دوست شما، پیام‌هایی است که در این روزنامه چاپ می‌شود. خیرخواهی خصلت این روزنامه است، نه حسادت و کینه. (که رئیس‌جمهور این بار در قالب دعا منتقدین را با این واژه‌ها مورد عتاب قرار داد.)
یک طلبه از قم
* رئیس‌جمهور چطور در جمع مهمانان روز تحلیف از کم شدن فاصله طبقاتی در دولت خود سخن گفت؟ چطور فاصله کم شده که یکی زیر پانصد هزار تومان در ماه دریافتی دارد و یکی چند ده میلیون تومان؟!
6557---0919
* جناب آقای روحانی! آمریکا نه به اخم قبلی‌ها کاری دارد و نه به خنده‌های شما اعتنا می‌کند. خوی ددمنشی، غارت و خونریزی جزو ذات رژیم آمریکاست. آمریکا می‌خواهد ریشه این نظام را بخشکاند. بیش از این فریب نخورید و کشور را دچار خسارت نکنید که تاریخ قاضی دقیق و بی‌رحمی خواهد بود.
نیکنام
* ضمن عرض خسته نباشید به دکتر قالیباف که با پرونده‌ای پر از تلاش صادقانه به آبادانی پایتخت پرداخت، ای کاش دولت یازدهم نیز چنین کارنامه‌ای از مجاهدت و تلاش داشت تا از خود ارائه کند!! متاسفانه هزینه بدون فایده برجام ملت را ناامید کرده است.
جوپاری
* مدعیان اصلاحات، دولت دوازدهم را همانند یک شرکت سهامی خاص می‌پندارند! سهم‌خواهی مدعیان اصلاحات دیگر سهمی برای مردم باقی نگذاشته است. باید در مورد شعار خدمت به مردم تجدیدنظر کنند زیرا خدمت به جناح‌های مدعی داشتن حق به گردن رئیس دولت اینجا پررنگ‌تر است.
2811---021
* در سال 92 و در قضیه بورسیه دانشجویان آن‌قدر استرس به فرزندم وارد کردند که دیگر از ادامه تحصیل منصرف شد. نباید با موضوع پیشرفت علمی کشور اینچنین برخورد می‌کردند. حق بسیاری از جوانان نخبه به این شکل پایمال شد. اینها روزی باید پاسخ داده شود.
6612 --- 034
* دولت یازدهم سه هزار دانشجوی نخبه مسلمان ایرانی را که سرمایه ملت بودند به تیغ لجاجت و کینه برباد داد. (مثل سرمایه هسته‌ای، جوانان، صنایع نفت و گاز و ...) و متاسفانه هیچکس اعتراضی نکرد. مجلس می‌توانست وزیر علوم را استیضاح کند و دولت را به چالش بکشد. گویا همه در این جفاکاری متحد بودند!
7473---0936
* چند سال پیش همکاری بعضی‌ها در داخل با بیگانگان موجب شد آمریکایی‌ها با تحریم توان هسته‌ای کشور را از بین ببرند و امروز فاز دوم عملیات خود را شروع کرده‌اند. به نظر می‌رسد با گران کردن دلار در روزهای آینده در افکار عمومی برای برجام‌های بعدی زمینه‌سازی کنند ولی دیگر دستشان رو شده است.
بیگ‌زاده
* در دوره قاجار هم تصور دولتمردان این بود که مشکل کشور ازطریق گره خوردن با غرب حل خواهد شد ولی دیدیم که کشور را فروختند. متاسفانه در این زمان هم نگاه به خارج، کشور را عقب انداخته و مجبور به دادن امتیازهای گسترده و نقد به دشمن شده‌ایم.
گیلانی
* پروژه‌ جاده «تنگ خاص» از توابع شهرستان ممسنی استان فارس 10 کیلومتر جاده روستایی است که از سال 1387 کلنگ‌زنی و راه‌گشایی شد و 30 درصد پیشرفت دارد. ولی به علت عدم واگذاری اعتبار نیمه‌کاره رها شده است. ولی کاش نماینده ممسنی سری به این روستای «تنگ خاص» می‌زد و نزد مسئولان اجرایی پیگیری می‌کرد؟! چرا مشکلات روستائیان موردتوجه مسئولان دولتی قرار نمی‌گیرد؟!
فوزالله صادقی - نورآباد ممسنی
* با توجه به بیکاری جوانان از دولت درخواست می‌شود سن بازنشستگی را 5 سال کاهش دهد تا شاغلین دارای سابقه 25 سال خدمت بازنشسته شوند و جوانان بالای 30 سال بیکار به سرکار روند و بیکاری کاهش یابد.
نوری
* برای استخدام در کارخانه‌ها و شرکت‌ها  شرایط سنی، شرط استخدام است. اگر فردی سن بالای 30 سال داشته باشد، سخت می‌تواند شغلی پیدا کند زیرا رسم شده سن فرد باید کمتر از 30 سال باشد تا پذیرفته شود. آنانی که سن بالا دارند و بیکار مانده‌اند چه گناهی دارند؟
0001---021