kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۰۲۹۱
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* به عنوان یک ایرانی باید اظهار تأسف کنم که بلافاصله پس از انتخابات، عده‌ای به دنبال سهم‌خواهی‌اند. مگر انقلاب ارثیه کسی است که سهم‌الارث مطالبه می‌کنند؟! کسانی که به جای خیر و صلاح انقلاب و مردم، به دنبال حزب و گروه گرایی‌اند، چه پاسخی برای بیش از پانصد هزار شهید و جانباز انقلاب و خانواده معظم آنها دارند؟! بعد از قریب 40 سال که از انقلاب می‌گذرد و به جای تفکر تداوم انقلاب و آسایش مردم و مقابله با سلطه شیطانی مستکبران به دنبال تکه پاره‌کردن لاشه قدرتند.
علیمردانی
* چرا باید عده‌ای برای امنیت این آب و خاک در عراق و سوریه جلوی دشمنان سینه سپر کنند و شهید بشوند و جماعتی هم در حکومت دنبال سهم‌خواهی و زد و بند سیاسی برای قدرت باشند.
8718---0919
* مسئولان وزارت امور خارجه و مذاکره‌کنندگان برجام در روزهای نخست بدعهدی آمریکا اظهار داشتند روح برجام نقض شده است؟ پس از چندی گفتند متن برجام هم نقض شده است! و حال آقای عراقچی می‌گوید نقض اساسی نشده است؟ لطف کنند توضیح دهند نقض اساسی چیست؟ دشمن اگر از این مواضع مطلع شود بیش از پیش باج‌خواهی خواهد کرد!
ابوالقاسمی- مشهد مقدس
* یک هفته است که مسئولان می‌گویند ما اقدام عملی در مقابل نقض برجام از سوی شیطان بزرگ انجام خواهیم داد ولی دریغ از عمل! پیش‌بینی می‌شود در مجلس نیز به قرائت یک اطلاعیه و چند تا شعار مرگ بر آمریکا اکتفا شود!
4743---0936
* فشارها و تحریم‌های بعد از برجام هزینه اعتماد و خوشبینی دولت و دولتمردان به آمریکاست. لطفا بار دیگر به مردم آدرس غلط ندهند.
3466---0915
* آمریکایی‌ها ایران را تحریم جدید کرده و با حالت طلبکاری خواسته‌های نامشروع خود را مطرح می‌کنند در این میان دولتی‌ها و مجلسی‌ها باید بگویند چه می‌کنند و چرا در کنار ملت نیستند؟
6731---0912
* رئیس مجلس شورای اسلامی گفته: رسانه‌ها این قدر تحریم‌های جدید را بزرگ نکنند! این چه سخنی است که ایشان به عنوان رئیس یک قوه در نظام جمهوری اسلامی به زبان می‌رانند؟! البته ایشان ظرف 20 دقیقه برجام بد فرجام را بدون توجه به توصیه‌های بزرگان و چشمان اشکبار برخی نمایندگان تصویب کردند و حالا مسئله ملی را اظهار می‌دارند بزرگ نکنید؟!
عسگری
* آقای عراقچی گفته‌اند از نقض برجام توسط آمریکا نمی‌دانیم به کجا شکایت کنیم! شورای امنیت که دست خودشان است! باید گفت آن هنگام که از این پیروزی برجام مست و مغرور شدید و دوستان شما در 20 دقیقه آن را در مجلس تصویب کردند و به توصیه دلسوزان توجه نکردید و گریه آنها را به تمسخر گرفتید باید فکر اکنون را می‌کردید که کاسه چه‌کنم چه‌کنم به‌دست گرفته‌اید؟!
سوری
* آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است. دست‌کم به دو دلیل کاسبان برجام دستشان خالی است و برجام ثمره‌ای برای کشور نداشته است: 1- پاسخ منتقدان را با فحاشی، توهین، اهانت و... داده‌اند. 2- حاضر نیستند در برابر منتقدان بنشینند و با دلیل منطقی به دفاع از برجام بد فرجام بپردازند. کاسبان برجام اگر صداقت دارند در میزگرد با کارشناسان منتقد شرکت کنند و با دلیل منطقی به دفاع از برجام بپردازند.
حسامی- تهران
* ایران در برابر تحریم‌های جدید آمریکا واکنش تندی نمی‌تواند نشان دهد زیرا در توافق یک طرفه برجام حقی برای ایران در صورت نقض برجام از طرف مقابل درنظر گرفته نشده است. یکی از ایراداتی که منتقدین به برجام داشتند همین مورد بازگشت تحریم‌ها و مکانیزم ماشه بود. یادتان هست؟!
نامداری
* آقایان ظریف، عراقچی و دیگر اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان چرا نمی‌خواهند بپذیرند که حاصل چندین سال مذاکره آنان به نفع ملت و کشور تمام نشده است؟ بارها دلسوزانه گفتیم این کشور جز با نگاه به داخل و استفاده از ظرفیت‌های داخلی ساخته نخواهد شد و این مذاکره برای مذاکره ما را به جایی نمی‌رساند.
7345---0912
* آقای نجفی به علت عارضه جسمی از سازمان میراث فرهنگی کنار کشید حال چطور برای شهرداری تهران که توان طاقت‌فرسایی می‌خواهد خود را نامزد کرده است. واقعاً نکند که ایشان دکوری‌اند و گردانندگان اصلی کرباسچی و مرعشی خواهند بود!
اسدالله عشقی
* مستند پرزیدنت اکتور سینما کلاهبرداری ریگان رئیس‌جمهور وقت آمریکا از گورباچف رهبر وقت شوروی که از تلویزیون پخش شد بسیار آموزنده بود. خدا را شکر می‌کنیم به برکت روشنگری‌های رهبر معظم انقلاب و بعضی از رسانه‌ها و مطبوعات مثل کیهان ملت هوشیار بود و آمریکایی‌ها نتوانستند ما را در دام خود بیندازند.
8902---0914
* دغدغه گرانی، تورم و رکود را کسانی درک می‌کنند که مثل مردم زندگی کنند آن هم با حقوق‌های یکی دو میلیونی و وام و مستأجری، نه کسانی که دغدغه آنها تجهیز استخر و جکوزی منزلشان در مناطق مرفه‌نشین شهرهاست! چون پاسخ مستدلی برای این قبیل ندارند به حاشیه می‌روند و ماجراهایی مثل فلان کنسرت و... را درست می‌کنند. پیشبرد اقتصاد مقاومتی مرد عمل می‌خواهد نه شعار و سخنرانی.
وحیدی
*‌به حجاج عزیز بیت‌ا... توصیه می‌شود در دسته‌های کوچک به اعمال حج بپردازند و از تردد انفرادی برای خرید و... نیز به جد پرهیز کنند.
9655---0935
* از تلاش همه کسانی که باعث اتصال شبکه ریلی کشورمان به عتبات عالیات را فراهم کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.
6263---0938
* آقای وزیر بهداشت نگران صف‌بندی‌های سیاسی است. به ایشان عرض می‌کنم شما لازم نیست نگران باشید چون ملت صف انقلاب و ضدانقلاب را تشخیص می‌دهد این منافقین جدید بودند که با فرستادن سیگنال‌های خود به دشمن تحریم‌های سنگین را بر کشور تحمیل کردند.
6099---0935
* با این پیشرفتی که در کشاورزی به ‌وجود آمده باید نان با مرغوبیت هرچه بیشتر به دست مردم برسد ولی هر چه جلو آمدیم کیفیت نان بدتر شد. مبادا دست‌هایی در کار باشد که پخت نان سنتی در تمام شهرهای کشور برچیده شود.
5364---0912
* وزیر محترم نیرو از واقعی شدن قیمت برق مصرفی گفته است. البته ایشان به این نکته اشاره نکرده است که قیمت برق مصرفی در طی 4 سال اخیر چند درصد رشد پلکانی داشته است و اینکه یارانه‌‌ها به تناسب این افزایش به چه میزان باید افزایش پیدا می‌کرد.
7472---021 و 6465---021
* اکثر سرویس‌های بهداشتی شهر کوچصفهان به مکانی آلوده و بیماری‌زا بدل شده است و عدم رسیدگی شهرداری به نظافت این مکان‌ها، سلامتی اهالی شهر را تهدید می‌کند. از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.
7132---0990 و 9921---0911
* حدود 300 نفر از بازنشستگان صنایع هواپیمایی هستیم که هنوز سنوات پایان خدمت‌مان را دریافت نکرده‌ایم، چرا مسئولان صنایع هواپیمایی به جای قدردانی و احترام به حقوق پرسنلی که سال‌ها برای صنعت هواپیمایی زحمت کشیده‌اند حتی برای‌شان ارزشی قائل نمی‌شوند و آنان را از حق و حقوق قانونی‌شان هم محروم می‌کنند.
5520---021
* سازمان حمایت از مصرف‌کننده چرا در برابر بدعهدی ایران‌خودرو هیچ واکنشی از خود نشان نمی‌دهد؟ طبق قرارداد و پرداخت تمام پول خودروی درخواستی می‌بایست ظرف دو ماه خودرو را به مشتری تحویل دهد. مدتی از دو ماه سپری شد وقتی پیگیری می‌کنم با تمسخر می‌گویند برو هر کجا می‌خواهی شکایت کن! پشت این افراد قانون‌گریز به کجا گرم است که علاوه بر بدعهدی این‌گونه با مشتری برخورد می‌کنند؟
3739---0911