kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۹۶۸۹
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* محتوای پرونده متهم نفتی بی‌شباهت به مفاسد اقتصادی و اظهارات شهرام جزایری نیست. اما به لطف مدعیان اصلاحات امروز از شهرام جزایری مفسد بزرگ به عنوان برند اقتصاد ایران نام برده می‌شود! واقعا مردم بازیچه اشرافیگری و بوق‌های تبلیغاتی آن شده‌اند.
آشتیانی
* آقای زنگنه!‌ خاطر مبارکتان هست که چه فضایی برای تصویب عجولانه برجام هسته‌ای پرخسارت در دولت ایجاد کردید؟! آسمان و ریسمان کردید که هر روز تأخیر آن موجب میلیون‌ها دلار خسارت خواهد شد! اینک نیز همان فضاسازی را برای برجام گازی در دستور کار قرار داده‌اید و در تاریخ 96/5/1 درگفت‌وگوی ویژه خبری اظهار داشتید که تأخیر در آن موجب میلیون‌ها دلار خسارت خواهد شد. البته به تجربه برجام، خوب بود می‌گفتید برای غربی‌ها نه برای خودی‌ها!
طباطبائی قمی
* ادعای فرزند معاون اول دولت اصلاحات در مورد سرمایه  کلان او چیزی نیست که بتوان از کنار آن تنها به عنوان یک سمبل زندگی اشرافی گذشت. تا زمانی که مجلس در خصوص میزان دارائی مسئولان جدیت نداشته باشد، همچنان بسیاری از سؤالات در این مورد بی‌پاسخ خواهد ماند.
2040---0912
* آقای نوبخت سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران اعلام کرد نیازی به رسانه‌ای شدن موضوع بازداشت آقای فریدون برادر رئیس‌جمهور نبود ولی واقعیت این است که رسانه‌ای شدن خبر دستگیری کسی که با سوءاستفاده از موقعیت برادرش در قدرت به ثروت رسیده موجب تقویت اعتماد مردم به نظام خواهد شد. امیدواریم دستگاه قضا بدون هیچ ملاحظه‌ای با این پرونده برخورد بکند.
5411---0918
* در برخی استان‌ها آرای آقای روحانی کمتر از رقبای انتخاباتی بود. پس با توجه به اظهارات ایشان در خصوص پاسخ به انتظارات فقط آن 24 میلیون نفر باید نتیجه گرفت که برخی استان‌ها نباید انتظاری به توجه دولت داشته باشند و این یعنی تجزیه جامعه و کاستن از قدرت مردمی دولت.
4165---021 و 4691---0918 و پور بیات
* چرا دولت و دولتی‌ها پول میلیاردی برای وثیقه گذاشتن برای آزاد شدن برادر رئیس‌جمهور دارند ولی بدهی‌های خود را با قرارگاه سازندگی خاتم سپاه و شهرداری تسویه نمی‌کنند؟
0801---0915
* این همه سفرهای پرهزینه آقای ظریف و هیئت همراه ایشان به خارج هیچ سودی برای کشور نداشته و نتایج کارشان نشان از شکست سیاست اعتماد به دشمن دارد.
7473---0936
* دولتی که توانایی برگزاری انتخابات الکترونیکی برای جمع 170 هزار پزشک را ندارد چگونه در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر مدعی برگزاری انتخابات الکترونیکی بود. به شورای محترم نگهبان حق می‌دهیم که ادعای دولت در برگزاری الکترونیکی انتخابات ریاست جمهوری را نپذیرفت.
8018---0914
* کم‌کم به آغاز دولت دوازدهم نزدیک می‌شویم. آیا دولت دوازدهم هم مثل دولت قبل می‌خواهد ولنگاری فرهنگی را تداوم بخشد یا طرح و برنامه‌ای برای این وضعیت ناهنجار جامعه دارد؟ افراد دارای تقید دینی گاه برایشان سخت است که در برخی از مراکز عمومی تردد نمایند. وقاحت و بی‌حیایی هم حدی دارد؟! چرا امر به معروف و نهی از منکر فراموش شده و جامعه اسلامی به حال خود رها شده است؟ آیا منتظر اندلس جدیدی هستیم؟! فأین تذهبون؟
5949---0913، 6960---0936، 3216---021 و...
* هفته گرامی‌داشت حجاب در کشور سپری شد و تجمعاتی نیز در بسیاری از شهرها در حمایت از حجاب اسلامی برگزار گردید. مسئولان دولتی نیز در این ایام از هر دری سخن گفتند و بگذریم که انتقاد به قرارداد خسارت‌بار نفتی را هم حرف مفت تلقی کردند. ولی دریغ از اشاره‌ای به کشف حجاب رضاخانی ملعون و حامیانش و برنامه دولت برای بهبود وضعیت فرهنگی جامعه!
اسیری- سمنان
* توسعه قارچ‌گونه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و دریافت مالیات‌های کلان از مغازه‌های جزء، دو بلایی است که به جان ما کاسبان باسابقه یکی دو دهه افتاده و منجر به جمع کردن بساط ما شده است. آیا اینها نشان از جامعه بانشاط، خروج از رکود و رونق کسب و کار است؟!
کاسب میدان شهدای تهران
* در گذشته نوجوانان در سنین دبیرستان با مسائل جنسی آشنا می‌شدند ولی امروزه متأسفانه تلاش ضد فرهنگی دشمن این مسائل را به طور رسمی به دوره راهنمایی کشیده است. فرزندم در کلاس دوم راهنمایی در حال تحصیل است. وقتی کتاب علوم او را ورق می‌زنم می‌بینم مسائل جنسی در آن درج شده است. آیا ضرورت دارد یک پسربچه 12 ساله مسائل جنسی را بداند؟ حتماً در اجرای سند 2030 چنین تغییراتی در کتاب درسی ایجاد شده است.
2910---0903
* بیش از بیست ‌سال کشور در دست لیبرال‌ها و اصلاح‌طلبان بوده است و آقای رئیس‌جمهور تازه می‌گوید حالا نوبت ماست! طی این مدت نیز 90 درصد بار مشکلات کشور را امت حزب‌الله بر دوش کشیده‌اند ولی عده‌ای از سیاسیون و سیاست‌بازان به دنبال امیال و خواسته‌های خود بوده‌اند و هستند ولی بدانند که راه به جایی نخواهند برد.
4513---0913
* وضعیت سایت ایرانی و مجاز آپارات از جهت زیر پا گذاشتن اصول اخلاقی و فرهنگی جامعه هر روز بدتر می‌شود چرا فضای مجازی کنترل نمی‌شود و نظارتی وجود ندارد؟
1043---0937
* دولت فکری برای گرانی‌های اخیر مثل افزایش قیمت گوشت قرمز و مرغ بکند. شیرینی هم تا 40 درصد گران شده و وزیر نفت صحبت از افزایش قیمت بنزین در آینده نزدیک کرده است. خلاصه اقتصاد کشور به حال خود رها شده و هر روز با قیمت جدید مواجه هستیم.
8136---0913
* از پلیس راهور درخواست می‌شود با سرنشینان خودروها و موتورسیکلت‌ها که شماره پلاک آنها مخدوش است برخورد نماید. برخی صاحبان چنین وسایلی به راحتی تخلفاتی را مرتکب می‌شوند و به علت مخدوش بودن پلاک ردپایی از خود برجای نمی‌گذارند.
سلطانی
* براساس ابلاغ بانک مرکزی مبلغ اجاره صندوق نگهداری اشیای گرانقیمت و اسناد و اوراق بهادار از سالی 120 هزار تومان به 450 هزار تومان افزایش یافته است. قبول کنیم که عملکرد خود دولت در تشدید گرانی‌ها بی‌تأثیر نیست.
5582---0901
* یک هفته است که بخش عفونی بیمارستان رازی شهر رشت با خرابی سیستم سرمایشی و تهویه هوا مواجه است و بیماران در این بخش در شرایط بدی به سر می‌برند از مسئولین در وزارت بهداشت تقاضای رسیدگی دارم.
پورصادق- رشت
* از اداره برق منطقه 17 شهریور تهران تقاضا دارم پاسخ دهند که مفهوم نامه ارسالی اخیر به مشترکین درخصوص واریز پول برای خرید قدرت بیشتر چیست؟ نوع محاسبه قبض‌های برق کم شائبه داشت که با این نامه به آن می‌افزایند؟
7178---021
پاسخ شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه به تاریخ 96/4/11 به عنوان «خطوط بی‌آرتی تهران مدتی است از قبول پول نقد از مسافران خودداری مینماید و تنها با کشیدن کارت امکان سوار شدن و استفاده از این خطوط را می‌دهد» به آگاهی می‌رساند: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به منظور عدم تبادل وجه نقد اقدام به ارائه کارت بلیت الکترونیک نموده که با استفاده از کارت بلیت مسافران محترم پول کمتری جهت سفرهای خود پرداخت می‌نمایند. همچنین مسافران محترم می توانند ضمن بهره‌مندی از تخفیف کارت بلیت الکترونیک در استفاده از خدمات حمل و نقل عمومی، با تهیه بلیت الکترونیک از باجه‌های مستقر در ایستگاه‌های منتخب، پایانه‌ها و ایستگاه‌های مترو از شیوع بیماری‌های واگیردار ناشی از پرداخت وجه نقد، جلوگیری به عمل آورند.»