kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۹۳۵۹
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸
آیت‌الله عالمی:

دولت و مسئولان به صورت جدی و با اقتدار پاسخگوی حرکات خصمانه آمریکا باشند

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت و مسئولان باید به صورت جدی پاسخگوی حرکات خصمانه استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار باشند و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به همه عالم نشان دهند.



آیت‌الله حسن عالمی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با رسا، با اشاره به نقض متن و روح برجام از سوی آمریکا، گفت: دولت باید در برابر این نقض آشکار عملکرد انقلابی و عقلانی داشته باشد.
وی افزود: منظور از کار انقلابی عقلانی این است که ضمن حفظ معیارهای عامه‌پسند در سطح جهانی، ویژگی‌هایی را که انقلاب اسلامی در برخورد با دشمن دارد، باید عملی کنند؛ دشمن تواضع و نرمش نمی‌فهمد.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه دولتمردان باید با صلابت و اقتدار با دشمن برخورد کنند، اظهار داشت: دشمن باید بفهمد تغییر نظام ایران حرف گنده‌ای است که سال‌ها آن را بیان کرده‌اند و هیچ غلطی نتوانسته‌اند انجام دهند.
آیت‌الله عالمی ادامه داد: دولت و مسئولان باید به صورت جدی پاسخگوی حرکات خصمانه استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار باشند و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به همه عالم نشان دهند.
نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری توجه به ظرفیت‌ها درونی و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی را بسیار مهم ارزیابی کرد و ابراز داشت: مهم‌ترین دستور کار برای مقابله با دشمنان باید اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی باشد، اگر اقتصاد در حوزه مصرف، بهره‌گیری از ثروت‌های عمومی و نیروی انسانی در جهت تولید حداکثری و اتکای به تولیدات داخلی باشد، حرکتی مهم و تنفسی برای این فضا خواهد بود.
وی تصریح کرد: باید اقتصاد مقاومتی اجرایی شود تا بتوانیم در برابر دشمن ایستادگی کنیم، با جیب خالی و شکم گرسنه نمی‌توان در برابر دشمن ایستاد، برای تأمین نیازهای مردم نباید چشم به خارج دوخت بلکه باید از ظرفیت‌های داخلی استفاده شود.