kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۹۰۷
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۳

اخبار کوتاه از فوتبال


شرط کمیته آموزش برای مربیان لیگ برتری
رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال از برگزاری همایش ملی برای مربیان لیگ برتری در اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: هر مربی که در این همایش حضور نداشته باشد حق مربیگری در فصل بعد مسابقات لیگ برتر را نخواهد داشت.

انتشار قراردادهای بازیکنان و مربیان در سایت باشگاه‌‌ها

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ گفت: طبق مصوبه هیئت رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، سال آینده قراردادهای بازیکنان و کادر فنی در سایت‌های باشگاه‌‌ها منعکس می‌شود.

جواب رد ساکت به پیشنهاد مدیرعاملی پرسپولیس

وزارت ورزش و جوانان با محمدرضا ساکت برای مدیرعاملی پرسپولیس وارد مذاکره شد، اما وی این پیشنهاد را رد کرد. ساکت پیش از این مدیرعامل سپاهان بود و اکنون مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان و مشاور عالی سازمان لیگ فوتبال ایران است.قرار است وزارت ورزش طبق گفته امیر رضا خادم اعضای هیئت مدیره سرخ‌ پوشان را تا دوشنبه معرفی کند.

محرومیت برای بازیکن جهانی شهرداری یاسوج!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص بازیکن متخلف شهرداری یاسوج صادر کرد.دیدار دو تیم نساجی مازندران و شهرداری یاسوج از سری رقابتهای لیگ دسته اول 19 فروردین ماه در حالی برگزار شد که از سوی مجید نجاتی تخلفاتی مبنی بر  ورود غیر مجاز به زمین مسابقه و جلوگیری از موقعیت آشکار گل که منجر به اخراج وی شد، صورت گرفت. بر همین اساس وی به 5 جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این حرکت نجاتی بازتاب جهانی داشت.

السد حریف فولاد در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان

تیم فولاد خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به دیدار السد قطر خواهد رفت.فولاد خوزستان هفته گذشته موفق شد به عنوان تیم نخست گروه خود صعودش را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا قطعی کند. آن‌ها با توجه به بازی‌های برگزار شده سه شنبه شب  باید در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌‌ها با السد قطر دیدار کنند. تیم قطری موفق شد در گروهی که با سپاهان، الهلال و الاهلی امارات همگروه بود به عنوان تیم دوم پس از الهلال به مرحله بعد راه یابد. سپاهان در آخرین روز این مسابقات با شکست یک برصفر در خانه الهلال نتوانست به مرحله بعد صعود کند.

محرومیت بارسلونا به حالت تعلیق در آمد

پس از دادخواهی باشگاه بارسلونا در واکنش به حکم محرومیت فیفا از فعالیت این باشگاه در جذب بازیکن، فیفا دیروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که با تعلیق این حکم موافقت کرده است.این باشگاه اسپانیایی پس از فعالیت غیر قانونی در جذب بازیکنان زیر 18 سال توسط فیفا از فعالیت در جذب بازیکن محروم شده بود.