kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۷۲۰۸
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶

اخبار ورزش جهان


تلاش پاری سن‌ژرمن
برای خرید ستاره منچستر سیتی
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای تقویت خط تهاجمی خود خواهان به خدمت گرفتن سرخیو آگوئرو است. باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد با استفاده از نیمکت نشینی آگوئرو، این مهاجم 29 ساله را به پاریس آورد. آگوئرو با آمدن گابریل ژسوس، عملا جایگاه اصلی خود را از دست داد ولی طبق اخبار منتشر شده خواهان ماندن است. تایمز انگلیس، دیروز از پیشنهاد 60 میلیون پوندی پاری‌سن‌ژرمنی‌ها خبر داد. شاید این مبلغ سران سیتی را راضی کرده تا ستاره آرژانتینی را به فرانسه بفرستند. البته گواردیولا بارها اظهار داشته که به این مهاجم نیاز دارد. آگوئرو، گلزن‌ترین بازیکن تاریخ من‌سیتی بوده و باید دید آیا منچستر را پس از 6 سال ترک می‌کند!؟
ایبراهیموویچ جانشین احتمالی فان‌پرسی
 در فنرباغچه
مهاجم معروف سوئد امکان دارد در فصل آینده جانشین روبین فان‌پرسی در فنرباغچه شود. در آخرین اخباری که از فنرباغچه‌ای‌ها گزارش شده، این موضوع درج شده که فان‌پرسی در حال انجام مراحل مختلف انتقالش به فاینورد رتردام است. البته در این راه هنوز یکسری مسائل هست که باید برطرف شوند. براساس اعلام روزنامه فناتیک، در صورتی که چنین انتقالی تحقق یابد، تیم قدیمی لیگ ترکیه باید به فکر انتخاب جانشین برای مهاجم هلندی‌اش باشد که به همین منظور پیش‌بینی می‌شود زلاتان ایبراهیموویچ، گزینه تیم مذکور است.البته همین نشریه عنوان می‌کند شانس چنین حضوری زیاد  نیست. زیرا این بازیکن سوئدی که فصل قبل در منچستریونایتد توپ زد، تا پایان سال جاری میلادی قادر به حضور در میدان نبوده و بازی در تیم‌های بزرگ را جست‌وجو می‌کند.
آربلوا بازنشسته شد
مدافع معروف فوتبال اسپانیا که سابقه بازی در تیم‌های لیورپول، وستهام و رئال مادرید را دارد، اعلام بازنشستگی کرد. آلوارو آربلوا در سن 34 سالگی کفش‌هایش را آویخت. وی اظهار داشت: اکنون وقت خداحافظی فرارسیده است. هر چند که از نظر فیزیکی هنوز هم توان بازی دارم. این مدافع 3 فصل در خدمت لیورپول بود در حالیکه در سال 2009 به اسپانیا بازگشت و برای رئال مادرید به میدان رفت. همراه با کهکشانی‌ها یک مقام قهرمانی لیگ و 2 مقام نخست لیگ قهرمانان کسب کرد تا این که به عضویت وستهام درآمد.آربلوا در مورد بازگشتش در آینده به مادرید نیز عنوان کرد: رئال باشگاه تمام دوران فوتبالم است. هیچوقت برای کسب یک شغل به آنجا زنگ نمی‌زنم. اما همیشه آمادگی دریافت پیشنهاد از آنها را دارم.
رونی همچنان به دنبال باشگاه!
رونی که با نیمکت‌نشینی در منچستریونایتد به درهای خروج اولدترافورد نزدیک شده هنوز باشگاه مورد نظر خود را پیدا نکرده است. وین رونی در این فصل بیشتر نیمکت‌نشین شد و تاثیر آنچنانی در موفقیت منچستریونایتد نداشت. وی که به پرافتخارترین بازیکن این باشگاه بدل شده خواهان ترک اولدترافورد است ولی هنوز باشگاه مورد نظر خود را پیدا نکرده است. طبق اخبار «میرر» انگلیس، رونی به دنبال یک باشگاه در لیگ جزیره بوده که بتواند دستمزدش را پرداخت کند ولی هنوز موفق نشده است.کاپیتان منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس روزهای خوبی را سپری نکرده و باید دید آیا در صورت عدم انتقال به تیم‌های خوب جزیره، راهی چین یا لیگ آمریکا می‌شود یا به نیمکت‌نشینی در اولدترافورد و جنگیدن ادامه می‌دهد. بدون شک شیاطین سرخ این فصل یک مهاجم گرفته که کار رونی بسیار سخت‌تر می‌کند.
اسنایدر در رادار خرید بولونیا ایتالیا
هافبک مطرح فوتبال هلند ممکن است فصل بعد پیراهن تیم بولونیا ایتالیا را به تن کند.روزنامه ورزشی توتو اسپرت در گزارشی دیروز اعلام کرد وسلی اسنایدر شاید فصل بعد در خدمت بولونیا قرارگیرد. این بازیکن 33 ساله که هنوز یک فصل دیگر از قراردادش با گالاتاسرای باقیست، نامش در فهرست خرید بولونیا دیده می‌شود.اسنایدر پیش‌تر مورد توجه تیم مونترال ایمپکت قرارگرفت. او از سال 2013 که اقدام به ترک اینترمیلان ایتالیا کرد، در خدمت گالاتاسرای است.
مادرید یکی از BBC را خواهد فروخت
به نوشته روزنامه‌ اکیپ، رئال مادرید یکی از سه مهاجم اصلی خود را خواهد فروخت. کیلیان ام‌باپه یکی از بازیکنان مورد علاقه باشگاه رئال مادرید است و سفیدپوشان قصد دارند تابستان امسال با او قرارداد امضا کنند. روزنامه‌ اکیپ فرانسه به این موضوع اشاره کرد و نوشت: باشگاه مادرید برای جلب رضایت مهاجم جوان فرانسوی از دو راس تیم به نام‌های فلورنتینو پرس و زین‌الدین زیدان بهره برد. رئیس باشگاه و سرمربی فرانسوی با ام‌باپه صحبت کردند تا به او اطمینان دهند که در ترکیب مادرید جای خواهد داشت. در این مکالمه مشخص شد که یکی از BBC (کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و گرت بیل) مادرید را ترک خواهد کرد. پس از این صحبت‌ها رضایت اولیه مهاجم فرانسوی جلب شد.
کورتوا دو برابر حقوق‌اش را از چلسی می‌خواهد
دروازه بان بلژیکی چلسی می‌خواهد قراردادش در چلسی دو برابر شود و همین باعث توقف مذاکره برای تمدید قرارداد او شده است. تیبو کورتوا دروازه‌بان بلژیکی چلسی از سران این تیم تقاضا کرده است که دستمزدش را افزایش دهند. او به سران چلسی اعلام کرده است که از حقوق ۹۰ هزار پوندی خود در هفته راضی نیست و می‌خواهد همچون ادن هازارد و داوید دخئا ۲۰۰ هزار پوند در هفته به دست بیاورد. همین درخواست باعث شده که مذاکرات برای تمدید قرارداد این دروازه‌بان با چلسی متوقف شود و هنوز معلوم نیست که در صورت عدم توافق چه پیشنهادی از سوی باشگاه چلسی به کورتوا داده خواهد شد. تیبو کورتوا که از اتلتیکومادرید به چلسی آمد مورد توجه تیم سابق خود و البته رئال مادرید قرار دارد ولی سران چلسی اعلام کردند تا سال ۲۰۱۹ اجازه خروج را به ستاره خود نخواهد داد.تیبو کورتوا در فصلی که گذشت توانست بیشترین کلین شیت را داشته باشد و به عنوان بهترین دروازه بان لیگ برتر انتخاب شد. او تاکنون دو قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه خود دارد.
گواردیولا: از خریدهای تابستانی‌‌مان راضی‌ام
سرمربی آبی‌پوشان شهر منچستر از عملکرد مدیران باشگاه در بازار نقل و انتقالات تابستان امسال ابراز رضایت کرد.
پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی تأکید کرد که از بازیکنانی که تابستان امسال به فهرست شاگردان او اضافه شده‌اند رضایت دارد. من‌سیتی در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال برناردو سیلوا، هافبک موناکو و ادرسون دروازه‌بان بنفیکا را خریده و این در حالیست که گفته می‌شود حرکت بعدی‌اش جذب دنی آلوز مدافع برزیلی یوونتوس خواهد بود که البته  این اتفاق هنوز قطعی نشده است. علاوه بر آلوز که گواردیولا او را برای سمت راست خط دفاعی من‌سیتی در نظر گرفته است، از کایل واکر‌(مدافع تاتنهام)، بنیامین مندی‌(مدافع موناکو) و رایان برتراند (مدافع ساوتهمپتون) به عنوان گزینه‌های این مرد اسپانیایی برای سمت چپ خط دفاع یاد می‌شود. منچسترسیتی در پایان فصل گذشته علاوه بر انتقال انس اونال به ویارئال با قراردادی 14 میلیون یورویی، با ویلی کابایرو، خسوس ناواس، گائل کلیشی، باکاری سانیا و پابلو زابالتا که همگی قراردادهای‌شان به پایان رسیده است، قطع همکاری کرد.