kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۲۸۶
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۶

چهار سوی پنج قاره

اقدام وحشیانه صهیونیست‌ها
شماری از صهیونیست‌های شهرک‌نشین دیروز با یورش به «ام الفحم» در فلسطین اشغالی، یک مسجد را به آتش کشیدند، صهیونیست‌های تندرو تحت حمایت ارتش رژیم صهیونیستی، معمولاً به مساجد و اموال فلسطینی‌ها حمله می‌کنند. ام الفحم در مناطق اشغالی 1948 واقع است.

تظاهرات در یمن

صدها تن از مردم یمن دیروز در «صنعا» به خیابان‌ها آمدند تا کوتاهی دولت در جلوگیری از حملات تروریستی را محکوم کنند. به گفته معترضان، در این حملات معمولاً رهبران «الحوثی» مخالف دولت هدف قرار می‌گیرند. طی ماه‌های اخیر شماری از سیاستمداران یمنی در حملات تروریستی کشته شده‌اند.

حمایت مالکی از ارتش عراق

نخست وزیر عراق ضمن موضع‌گیری علیه سیاستمدارانی که علیه ارتش این کشور حرف می‌زنند، اظهار داشت: قهرمانان حاضر در ارتش مانع تجزیه عراق شدند و اتهام‌زنی برخی نسبت به نیروهای مسلح، افسران را از انجام مسئولیت‌های خود بازنمی‌دارد.

پایان آتش‌بس در پاکستان

سخنگوی طالبان پاکستان اعلام کرد آتش‌بس با دولت اسلام‌آباد را تمدید نمی‌کند. این موضع‌گیری در حالی اعلام می‌شودکه شش روز قبل آتش‌بس یک ماهه میان طرفین پایان یافته بود. همزمان با اظهارات فوق، یک پادگان نیروهای دولتی در منطقه قبایلی «خیبر» هدف تیراندازی افراد ناشناس قرار گرفت.