kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۱۱۸
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲

دعوت از فیلم‌های با موضوع ضد فتنه و جریانات انحرافی در جشنواره فیلم مقاومت (اخبار ادبی و هنری)

دبیرخانه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت فیلم‌هایی را که با موضوع ضد فتنه 88 و حواشی آن و نیز، جریانات انحرافی تولید شده باشد برای حضور در مسابقه می‌‌پذیرد.
دبیرخانه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت فیلم‌هایی را که با موضوع ضد فتنه 88 و حواشی آن و نیز، جریانات انحرافی تولید شده باشد برای حضور در مسابقه می‌‌پذیرد.
روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با اعلام این خبر از همه سینماگران و فیلمسازانی که با موضوع فتنه و جریانات انحرافی فیلم ساخته‌اند دعوت کرد آثارشان تا سوم خرداد به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان سمیه- خیابان خاقانی- کوچه طبرسی – پلاک 6– طبقه دوم ارسال یا تحویل نمایند. در این خبر اضافه شد: دوره سیزدهم جشنواره بین‌المللی مقاومت قرار است با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی در نظر دارد در گستره «سینمای ایران» و «سینمای بین‌الملل» همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار شود. بر پایه این خبر، «انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس» با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی در نظر دارد سیزدهمین جشنواره بین‌­المللی فیلم مقاومت را در گستره «سینمای ایران» و «سینمای بین‌الملل» در قالب بخش‌های مختلف فیلم‌های سینمایی، سینمایی ویدیویی، کوتاه، مستند، چشم‌انداز سینمای مقاومت ایران،  نشست‌های تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامه‌های جانبی برگزار نماید. «تبیین فرهنگ مقاومت و پاسداشت حماسه‌­های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و نگاه به حضور سازنده ایثارگران در مقابل دشمنان، تحریم اقتصادی، دستاوردهای علمی و افتخارات جهانی»، «مقاومت و  بیداری اسلامی»، «مقابله با استکبار جهانی»،«تروریسم» و «صهیونیزم بین‌­الملل» به عنوان مهم‌ترین اهداف این رویداد سینمایی اعلام شده است.
فراخوان این جشنواره روی سامانه اینترنتی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به نشانی  www.moqavematfilmfest.ir  قرار گرفته است.