kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۱۰۴۷
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* تهدید جدید داعش همزمان با موشک‌پرانی‌های ترامپ برای تاثیرگذاری بر انتخابات ایران و کمک به غرب‌گرایان داخل کشور صورت گرفته است.
1546---0912
* با وجود اینکه سوریه چند سال پیش تسلیحات شیمیایی خود را بارکشتی کرد و بیرون فرستاد مع‌الوصف آمریکا به بهانه مواد شیمیایی به این کشور حمله می‌کند آیا این برخورد آمریکا نباید برای مسئولان کشور درس عبرت بشود و درخصوص منافع ملی خام‌اندیشی نکنند. خسارت اعتماد به آمریکا جبران‌ناپذیر است.
3104---0912
* آقای آخوندی پرسش یک خبرنگار، سؤالی بود که برای مردم در جامعه به وجود آمده بود و هیجان بالای شما با جلوگیری از اینکه با منطق و استدلال پاسخ دهید تصویری از بی‌ادبی و پرخاشگری را به نمایش گذاشت. رای مردم، شما را موظف می‌کند که به سؤالات‌شان پاسخ دهید این رفتار شما مصداق کامل نقض حقوق شهروندی از سوی به اصطلاح طراحان این منشور است. برای اکثر دولت یازدهم متاسفم که عادت کرده‌اند از ادبیات تند و زشت در برابر انتقادات و سؤالات بهره ببرند.
2811---021
* یاران آقای رئیس‌جمهور اجازه می‌دادند مرکب متن حقوق شهروندی‌شان خشک می‌شد سپس برخورد ارباب رعیتی شبیه برخورد وزیر راه و شهرسازی به یکی از خبرنگاران را شروع می‌کردند.
1899----0912
* پرخاشگری آقای آخوندی به یکی از خبرنگاران، نقض‌کننده قانون حقوق شهروندی است از آقای روحانی درخواست می‌کنم برای این که نشان دهد دولت در اجرای قانون حقوق شهروندی مصمم است رفتاری با وزیر متخلف داشته باشد که دیگر مسئولان در دستگاه‌ها هم بدانند قانونی که دولت چهار سال است شعار اجرایی شدن آن را می‌دهد، حالا بعد از سه سال و اندی توسط یک مقام برجسته دولتی نقض نمی‌شود.
مهاجری
* امیدوارم سؤالی که خانم خبرنگار از آقای آخوندی پرسید با مجازات 6 ماه تا 2 سال زندان مواجه نشود حقوق شهروندی دولت اگر در حد و اندازه همان شعار باقی می‌ماند، باشکوه‌تر به نظر می‌رسید چون در عمل، رفتار دولتیان تشت رسوایی این ادعاها را از بام به زیر افکند.
2298---0919
* رفتار تاسف‌آور وزیر راه و شهرسازی با یکی از خبرنگاران بار دیگر برخورد غیراخلاقی وزیر بهداشت با یکی از فرمانداران در روزهای پایانی سال گذشته را در اذهان زنده کرد. این حوادث پی در پی نشان از ترس دولتمردان از عدم اقبال مردم به این دولت در انتخابات است.
1648---0915
* برخورد زشت و زننده وزیر راه و شهرسازی با یک خبرنگار، ادامه برخوردهای مکرر مشابه وزرای کابینه دولت تدبیر و ناشی از سوءمدیریت و سهل‌انگاری و ناکارآمدی در انجام امورمحموله‌شان در چهار سال اخیر است. آیا این روند در آینده ادامه خواهد داشت و در مناظره‌های احتمالی نامزدهای انتخاباتی از شخص رئیس دولت نیز سرخواهد زد؟ تجربه 4 سال گذشته که نثار کردن انواع توهین و تحقیر و ناسزا به منتقدین بوده است و کار تا بدانجا پیش رفت که درصدد تصویب 6 ماه تا 2 سال زندانی برای منتقدین و سؤال‌کنندگان برآمدند!
نراقی
* خرابی بازار شب عید باعث شده کسبه زیادی در سال جدید دیگر تمایلی برای بالا کشیدن کرکره مغازه نداشته باشند. چهار سال در رویای خوش برجام و گشایش اقتصادی سپری شد اما حاصل چه شد؟ تعطیلی، رکود و...
شاملو
* اصلاح‌طلبان و کاسبان برجام در ماه‌های آخر دوران خسارت‌بار دولت یازدهم ماهیت درونی خود را که تز استعماری جدایی دین از سیاست است به صراحت ابراز کردند. همگان شاهد بودند در مناظره اقتصادی یکی از چهره‌های آنان با صراحت اعلام کرد که مراجع دینی نباید در مسئله بانک‌ها و ربا، اظهار نظر کنند و فقط باید در حوزه‌ها به درس و بحث بپردازند!
نیک‌طبا- قم
* در برخی از روستاهای شهرستان سنقر چندین سال است که سرقت گوسفند به طور گسترده صورت می‌گیرد. همین امر باعث شده روستاییان که عمدتا از قشر فقیر جامعه هستند دام‌های خود را بفروشند و برای کارگری راهی تهران شوند. سرقت گوسفند، سرقت اموال نیست، سرقت شغل روستاییان است. لطفا صدای این مردم مظلوم را به گوش مسئولین کشوری و استانی برسانید!
ایوب حسینی
* رئیس‌جمهور و وزرا به جای اینکه در این چند روز باقیمانده بخشی از وعده‌های بسیار عمل نشده خود را جبران کنند به پرخاشگری و تندخویی و درشت‌گویی روی آورده‌اند!
هاشمی- قم
* دولتی که در طی این 4 سال هر سه ماه یک بار به سفرهای استانی نمی‌رفت چطور شده که در عرض 20 روز ابتدای سال 96 به 4-5 استان سفر کرد؟! ان‌شاءالله که جنبه انتخاباتی نداشته است؟!
سوری
* دولتمردان پاسخ بدهند چه ارتباطی بین آمریکا و آنان وجود دارد که آمریکایی‌ها قرار است تحریم‌های علیه ایران را تا بعد از انتخابات کشورمان به تعویق بیندازند؟
7345---0912
* تعویق طرح تحریم‌ها از سوی شیطان بزرگ به حمایت از جریان خاص حامی تعظیم در مقابل کدخدا صورت گرفت و نوعی کمک به این جریان برای موفقیت در انتخابات و مداخله غیرمستقیم در امور کشور بود که از زیر میز به روی میز انتقال یافت. شکی نیست که  دل بستن به کدخدا و دست دراز کردن در مقابل او فقط خفت و خواری به دنبال دارد. لازم است یادی از امام راحل(ره) کنیم که قریب به این مضمون فرمودند: «هر جا که دشمن از شما حمایت کرد به کردار و رفتار خود شک کنید» البته بسیاری از ملت پی برده‌اند که به رغم همه این نصایح نرود میخ آهنین در سنگ!
محمودی
* عکس‌العمل دور از ادب و اخلاق وزیر راه و شهرسازی نسبت به سؤال یک خبرنگار نتیجه رأی اعتماد اشتباه چند ماه قبل نمایندگان مجلس به ایشان در جلسه استیضاح است. وقتی مسئولان قوه مقننه و مجریه نان به یکدیگر قرض می‌دهند وضع و حال بهتر از این نمی‌شود.
9195---0921
* سفر نخست‌وزیر انگلیس به عربستان در ادامه سیاست‌های تکراری روباه پیر علیه ایران اسلامی است. دلارهای نفتی برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس برای خرید سلاح موجب می‌شود برخی از سیاستمداران غربی برای جلب توجه و فروش بیشتر سلاح، توهماتی از جنس ایران هراسی و حمایت از متحدان در برابر خطر ایران اسلامی را مطرح کنند تا سود هنگفتی عایدشان شود و این مردم عادی در کشورهای اسلامی هستند که در اثر این سیاست جنگ‌افروزانه آسیب می‌بینند. اختلافات منطقه‌ای باید با مشارکت کشورهای منطقه مرتفع گردد نه حضور بیگانگانی که جز فریب و استعمارگری چیز دیگری به ارمغان نمی‌آورند.
8886---0914
* اخیرا دانشگاه آزاد کرج که پذیرای دانشجویان زیادی از حومه تهران است با اعلام واگذاری پارکینگ‌ دانشگاه به بخش خصوصی، بابت پارک خودرو دانشجویان نیز هزینه دریافت می‌کند و این امر باعث فشار مضاعف به خانواده دانشجویان شده است چون هم باید شهریه فرزند خود را پرداخت کنند و هم هزینه پارک خودرو را!
5800---0912
* در آبان ماه سال گذشته برای تحت پوشش قرار گرفتن در بهزیستی ایلام تشکیل پرونده دادم ولی هنوز خبری از مستمری، سبد کالا و کارت معلولیت نیست. چرا؟!
فیضی- ایلام
* در قبض تلفن همراه بنده در کنار انواع عوارض مبلغ قابل توجهی به میزان نصف مبلغ قبض تحت عنوان درآمد عمومی دولت درج و مطالبه شده است. در این ابتدای سال قرار است چه بر سر مردم بیاید؟
9671---0912
* با ابراز خشنودی و سپاسگزاری از شهرداری و شورای شهر قم بابت تکمیل و افتتاح پل روگذر میثم در منطقه 6 تقاضا داریم در تقاطع آزادراه امام علی(ع) نیز برای سهولت تردد ساکنین منطقه نیروگاه در خصوص احداث پل روگذر اقدام شود.
6810---0919
* بعد از گذشت 27 ماه از افتتاح پرونده پردیسان مسئولان امر پاسخ بدهند برای احقاق حق ما مالباختگان چه اقدامی کرده‌اند؟ در ضمن مسئول تامین امنیت سرمایه‌گذاری در کشور چه کسی یا نهادی است؟
9220---0915
* چرا دولت، مصوبه مجلس مبنی بر دریافت گواهینامه بدون داشتن کارت پایان خدمت را ابلاغ نمی‌کند؟! من که تنها نان‌آور خانواده‌ام از طریق رانندگی امرار معاش می‌کنم.
7192---0918