kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۰۵۸
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳

حوادث کوتاه از کشور

نوجوان در برابر چشمان پدر غرق شد
چناران- باقری: نوجوان 14 ساله‌ای عصر روز دوشنبه در مقابل چشمان پدرش در استخر کشاورزی متعلق به خودشان در حوالی روستای نوبهار و امامزاده ابراهیم چناران غرق شد و جان باخت.
مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی چناران گفت: با حضور ماموران امداد و نجات آتش‌نشانی جسد محسن نخعی از آب خارج و تحویل ماموران کلانتری 13 شد تا برای بررسی دقیق علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود.
گلگون افزود: متوفی که دانش‌آموز یکی از دبیرستان‌های گلبهار بود ظاهرا به قصد شنا وارد استخر شد اما در گل و لای کف استخر گیر افتاده و جان خود را از دست داد.

عاملان قتل بازداشت شدند
قم- فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری عوامل اصلی درگیری منجر به قتل در بیمارستان شهید بهشتی قم خبر داد.
مهدی قدمی گفت: حدود ساعت 22 و 30 دقیقه روز نهم فروردین ماه یک فقره درگیری در محله شادقلی‌خان قم به وقوع پیوست که طی آن 3 نفر از طرفین دعوا مصدوم شدند.
وی افزود: ساعت 20 دقیقه بامداد دهم فروردین ماه 5 نفر از یک طرف دعوا و 2 دقیقه بعد طرف دیگر دعوا که مجروح شده بودند، برای مداوا به بیمارستان شهید بهشتی مراجعه کردند و به محض دیدن همدیگر بار دیگر با یکدیگر درگیر شدند که ضمن آن یکی از طرفین دعوا، طرف دیگر را با ضربات چاقو از ناحیه گردن و سر مورد اصابت قرار داد و مصدوم به علت شدت جراحات وارده و با وجود انجام اقدامات پزشکی در اتاق عمل جان سپرد.
رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: با انجام تحقیقات گسترده عوامل اصلی شناسایی و دستگیر شدند.

برخورد با قاچاقچیان حرفه‌ای در کرمان
کرمان- واحد مرکزی خبر: 700 کیلوگرم مواد مخدر در مسیر بردسیر- راین استان کرمان از قاچاقچیان کشف شد.
فرمانده انتظامی کرمان گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در درگیری با سوداگران مرگ در منطقه‌ای بین شهرستان بردسیر و بخش راین موفق شدند یک باند حمل و توزیع مواد مخدر را به کلی نابود کنند. چناریان افزود: از این باند 700 کیلوگرم تریاک و حشیش کشف شد و 3 نفر از اعضای آن دستگیر شدند.
وی اضافه کرد: در این زمینه 2 دستگاه خودرو زانتیا متعلق به قاچاقچیان نیز توقیف شد.

توقیف محموله داروی قاچاق
همدان- خبرنگار کیهان: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی همدان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی قصد دارد محموله داروی قاچاق را از یکی از استان‌های همجوار به تهران منتقل کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
علی رحیمی افزود: ماموران ضمن شناسایی خودروی مذکور و زمان حرکت آن به تهران، با همکاری ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز همدان به محورهای ورودی استان اعزام شدند و ساعتی پس از استقرار، خودرو مورد نظر را مشاهده کردند.
وی ادامه داد: با اقدام به موقع ماموران، خودروی مذکور که به ظاهر حامل بار ضایعات بود، از ادامه حرکت باز ماند و راننده آن دستگیر و به همراه خودرو به اداره مبارزه با قاچاق کالای همدان منتقل شد.رحیمی اعلام کرد: در بازرسی دقیق از خودرو، یک میلیون و 329 هزار و 875 قلم انواع قرص که به صورت ماهرانه‌ای زیر بار ضایعات جاسازی شده بود کشف و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.