kayhan.ir

کد خبر: ۹۸۷۹۳
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲

پایان ۳۳ سال چشم‌انتظاری مادر شهید

جمعی از مسئولان معراج شهدای مرکز به همراه سردار غیب‌پرور مسئول سازمان بسیج مستضعفین با حضور در منزل شهید مفقودالاثر محسن جواهری کاشانی به چشم‌انتظاری مادر او بعد از گذشت 33 سال پایان دادند.


به گزارش تسنیم، شهید محسن جواهری کاشانی از شهدای هشت سال دفاع مقدس، 33 سال پیش در عملیات بدر و در منطقه عملیاتی شرق دجله به شهادت رسید و پیکر مطهر او در منطقه ماند و نامش در شمار شهدای مفقودالاثر جای گرفت.
پیکر مطهر این شهید طی عملیات تفحص پیکر شهدا توسط کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شد و با شناسایی هویت پیکر مطهر شهید بعد از گذشت ۳۳ سال، چشم‌انتظاری مادر او دیروز با حضور جمعی از مسئولان معراج شهدای مرکز و سردار غیب‌پرور مسئول سازمان بسیج مستضعفین در منزل این شهید بزرگوار به پایان رسید.
دیدار مادر با فرزند شهیدش پس از ۳۳ سال در معراج شهدا
دیروز همچنین مراسم نخستین دیدار مادر شهید تازه تفحص شده محسن جواهری کاشانی با پیکر مطهر شهیدش بعد از گذشت ۳۳ سال در معراج شهدا برگزار شد. در این مراسم مادر شهید، خواهران، برادران و جمعی از بستگان این شهید21 ساله حضور داشتند و با استخوان‌های به‌جا مانده از پیکر مطهر این شهید دفاع مقدس همراه با قرائت زیارت عاشورا برای آخرین‌بار وداع کردند.
هویت پیکر شهید جواهری توسط پلاک و مدارک شناسایی احراز شده است.
پیکر مطهر این شهید در ایام فاطمیه و همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا‌(س) به خاک سپرده خواهد شد.