kayhan.ir

کد خبر: ۹۵۶۲۳
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷

اخبار کوتاه از فوتبال


منصوریان: هر بازیکنی رضایتنامه می‌خواهد می‌تواند برود
سرمربی تیم فوتبال استقلال دیروز در تمرین ریکاوری تیمش در مورد مسائل مالی صحبت‌های عجیبی را مطرح کرد. اولین تمرین تیم فوتبال استقلال تهران بعد از باخت این تیم مقابل هم‌نام خوزستانی‌اش از ساعت 12 دیروز در حالی در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی آغاز شد که علیرضا منصوریان سرمربی آبی‌پوشان تهرانی در ابتدای تمرین چند دقیقه‌ای را به گفت‌وگو با بازیکنان پرداخت. منصوریان در ابتدای تمرین دیروز بازیکنان تیمش را دور هم جمع کرد و با چهره‌ای اخمو با آنها به صحبت پرداخت. وی در بخش ابتدایی صحبت‌هایش خطاب به بازیکنان استقلال گفت: می‌خواهم در مورد مسائل مالی رک با شما صحبت کنم. باشگاه در نیم‌فصل دوم از نظر مالی دچار مشکل است و اگر بازیکنی بابت این موضوع مشکل دارد اعلام کند و برود رضایتنامه‌اش را بگیرد. روی صحبتم با همه بازیکنان است چه بزرگ تیم و چه بازیکن کوچک‌تر. اینها را گفتم که اگر فردا کسی در تیم ماند و مشکل مالی را شاهد بود حق اعتراض نداشته باشد.
برانکو: نشان دادیم مستحق قهرمانی هستیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ۹۰ دقیقه بازی را در کنترل خود داشتیم و نشان دادیم مستحق قهرمانی هستیم. برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد در نشست خبری اظهار داشت: این شادی برای هر مربی ایجاد می‌شود که تیمش به این شکل برنده شود. وی افزود: فکر می‌کنم این اولین شکست خانگی فولاد بود. ما 90 دقیقه بازی را در کنترل خود داشتیم و علاوه بر سه گلی که به ثمر رساندیم موقعیت‌های زیادی هم از دست دادیم. طبیعی است که شادی من خیلی زیاد است، چون بازیکنان من استحقاق تمام تبریک‌های من را دارند و آنها عادت به برد را دوباره نشان دادند و نشان دادند استحقاق تبدیل شدن به تیم قهرمان را دارند. امیدوارم بتوانیم همیشه هواداران‌مان را خوشحال کنیم و این برد را به آنها تبریک می‌گویم. برانکو تصریح کرد: اگر این اختلاف را با تراکتورسازی حفظ نکنیم، این برد ارزشی نخواهد داشت و اعتقادم این است باید انگیزه ما بیشتر شود و باید رابطه خوبی با بازیکنان و هواداران ایجاد شود که این قشنگ‌ترین چیز در ورزش است. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که به برد 3 بر صفر فکر مقابل می‌کرد یا نه، گفت: هرگز به اینکه با چند گل بازی را ببریم فکر نمی‌کنم، چون هدف اصلی ما پیروزی است و به تعداد گل اهمیت نمی‌دهیم. ما در بازی‌های دیگری هم بود که موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما فقط یک گل می‌زنیم. البته من هم مانند هر مربی دیگری از برد با اقتدار بیشتر خوشحال می‌شوم.
سعداوی: مسئولیت شکست را بر عهده می‌گیرم
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است گل‌های بدی خوردند ولی به دنبال ارائه یک بازی زیبا بودند. نعیم سعداوی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از شکست سنگین تیمش برابر پرسپولیس گفت: قبل از اینکه به بازی بپردازیم باید بگویم از لحاظ فکری آمادگی این مسابقه را داشتیم و شناخت خوبی نسبت به حریف پیدا کرده بودیم اما فرصت و زمان لازم را نداشتیم. فقط با یک جلسه تمرین مقابل پرسپولیسی با چنین کیفیت حاضر شدیم. وی ادامه داد: وقتی چنین گل‌هایی در بازی دریافت می‌کنیم، در مقابل تیمی با این کیفیت ناامید‌کننده است. ما دنبال این بودیم که بازی زیبا را به نمایش بگذاریم اما همین باعث شد گل‌های بدی دریافت کنیم. از تمام هواداران که با تمام وجود حمایت کردند، تشکر می‌کنم و این قول را می‌دهم که روزهای خوب در انتظار بازیکنان فولاد باشد. مسئولیت این شکست را بر عهده می‌گیرم اما چنین اتفاقاتی در فوتبال طبیعی است. گل‌های بدی دریافت کردیم اما مهره‌های باکیفیتی را در اختیار داریم. او با قبول مسئولیت شکست مقابل پرسپولیس افزود: ما به دنبال این بودیم که نتیجه را جبران کنیم و شرمنده هواداران نشویم.
کاظمی: در لیگ نمانیم از فوتبال خداحافظی می‌کنم
سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی می‌گوید بازیکنانش بهتر از حریف بودند ولی متاسفانه داور پنالتی‌های آنها را ندیده است. فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل گسترش فولاد اظهار کرد: ما به اهدافی که در نیمه دوم می‌خواستیم برسیم نزدیک شدیم ولی متاسفانه به آنها نرسیدیم. متاسفانه در همه بازی‌هایمان از پنالتی‌هایمان صرف نظر می‌شود و خیلی راحت هم اخطار می‌گیریم. البته داوری‌ها نسبت به قبل بهتر شده است. او ادامه داد: ما با بازیکنان‌مان بیشتر عجین شده‌ایم. به تیم حریف هم تبریک می‌گویم ولی در فوتبال ایران باید با خیلی چیزها بجنگیم.سرمربی تیم فوتبال ماشین‌‌سازی در ادامه درباره صحنه‌های مشکوک داوری این دیدار گفت: نیازی نیست که منتظر بمانیم تا ببینیم فنایی درخصوص صحنه‌های داوری این دیدار چه می‌گوید چرا که حتی یک بچه هم می‌داند این صحنه‌ها پنالتی بود. بازیکنان ما بهتر از حریف بودند و باز هم قول می‌دهم ماشین‌سازی در لیگ بماند و رتبه خوبی هم کسب کند. هر چند ما مشکلات زیادی داریم اما اگر در لیگ نمانیم از فوتبال خداحافظی می‌کنم.
عزیزی: امیدوارم بتوانیم عنایتی را جذب کنیم
سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم چرا که همه توان خود را گذاشتند. خداداد عزیزی پس از دیدار دو تیم سیاه‌جامگان و پدیده خراسان که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، گفت: درست است که بازی برای ما بار فنی داشت اما متأسفانه در نتیجه‌گیری توفیق لازم را نداشتیم. عملکرد بازیکنان من مقابل پدیده یکی از روزهای خوب آنها در این فصل بود و موقعیت‌های خوبی برای بردن داشتیم و تا حدودی سوار بازی بودیم اما متأسفانه از آنها استفاده نکردیم. عزیزی در ادامه گفت: شدیداً دچار مشکلات مالی هستیم و امیدواریم استاندار خراسان رضوی نیز به ما کمک کند. چطور می‌شود در خوزستان به تیم استقلال خوزستان این شهر مبلغی بین یک تا 3 میلیارد تومان کمک می‌شود اما این اتفاق در مشهد نمی‌افتد. من فکر می‌کنم در حال حاضر سیاه‌جامگان و پدیده با توجه به عملکرد تیم‌های صبای قم و ماشین‌سازی جایگاه خوبی در جدول دارند اما اگر خدای ناکرده در چند هفته آینده این دو تیم وارد بحران شوند در آن مقطع کمک هیچکس دیگر فایده‌ای نخواهد داشت. وی اظهار داشت: اگر قرار نیست کمکی به این دو تیم صورت گیرد اعلام شود تا دو تیم تلاش خودشان را انجام دهند و زورشان را برای ماندن در لیگ بزنند. وی در خصوص وضعیت این باشگاه در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر گفت: یک جای خالی داریم و به دنبال جذب رضا عنایتی هستیم. عنایتی از بازیکنان بزرگ و سمبل ابومسلم مشهد است و اصلاً درست نیست این بازیکن یا حسین بادامکی که سابقه حضور در تیم ملی را دارد در شهر دیگری از فوتبال خداحافظی کنند. این اتفاق در مورد من افتاد اما نباید اجازه دهیم بازیکنان بزرگ مشهد در شهرهای دیگر از فوتبال خداحافظی کنند. سرمربی تیم سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: وقتی شنیدم عنایتی تمایل دارد به تیم ما بیاید از حضور وی استقبال کردم. امیدوارم عنایتی بتواند قرارداد خود را فسخ کند چرا که با تمام وجود از او استقبال می‌کنیم.
کمالوند: به هیچ بازیکنی باج نمی‌دهم
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد با بیان اینکه به بازیکنی باج نمی‌دهد گفت: دیدار با ماشین‌سازی بسیار سخت بود چرا که این تیم چیزی برای از دست دادن نداشت. فراز کمالوند پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: بازی سختی بود، چرا که ماشین‌سازی چیزی برای از دست دادن نداشت و توانستیم در دقایق پایانی به پیروزی برسیم. سرمربی گسترش فولاد افزود: شروع خوبی نداشتیم اما در ادامه بازی را در اختیار گرفتیم. خیلی خوشحالم که تیم روند رو به رشد خودش را ادامه می‌دهد. کسانی که فراز کمالوند را می‌شناسند، می‌دانند من کسی نیستم که به بازیکن باج بدهم. من با بی‌انضباطی به بدترین شکل ممکن برخورد می‌کنم. امروز در روزی که بازی سختی داشتیم و شیمبا هم به دلیل مصدومیت در کنار ما نبود و به خاطر بی‌انضباطی شجاعیان را از لیست 18 نفره کنار گذاشتم. وی در مورد عملکرد خریدهای جدیدش در این دیدار گفت: خرسندنیا امروز خیلی خوب بازی کرد. او از حریف خیلی خوب توپ‌گیری می‌کرد و من از عملکرد او راضی هستم. در مورد نصرتی هم باید بگویم که سن من و نصرتی به هم نزدیک است اما ما شرایطی مانند پدر و پسر داریم. او را من برای اولین بار به تبریز آوردم و با یکدیگر دوست هستیم. همچنین از سید محسن حسینی و مرتضی اسدی راضی‌ام و در دیدارهای آینده از او استفاده خواهم کرد.
مربی سپاهان: فوتبال روز دنیا را ارائه می‌کنیم
مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بیش از ۷۰ درصد تیم ما تغییر کرده است، اما ما فوتبال روز دنیا را ارائه می‌کنیم.کریم قنبری پس از برتری 2 بر یک تیمش برابر نفت تهران گفت: بازی سختی بود و باتوجه به اینکه دو هفته پیش با این تیم در جام حذفی بازی کرده بودیم، شناخت دو تیم از همه زیاد  بود. می‌دانستیم که نفت آمده تا بازی را از سرعت بیندازد. وی افزود: در نیمه نخست بیش از 8 مورد بود که تیم نفت بازی را متوقف کرد. البته ما روی یک ضدحمله و اشتباه بازیکنان جوان گل دریافت کردیم. نیمه دوم را بسیار خوب شروع کردیم و با فشار بیش از اندازه‌ای که به حریف آوردیم توانستیم دو گل بزنیم. بیش از 70 درصد تیم ما تغییر کرده است، اما ما فوتبال روز دنیا را ارائه می‌کنیم.مربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص وضعیت عبدالله ویسی که راهی بیمارستان شد، گفت: ویسی به دلیل فشار زیاد بازی حالش بد شد، اما خوشبختانه پس از بازی تماس داشتیم و حال او بهتر بود. به هواداران سپاهان خسته نباشید می‌گویم، اما برخی به دنبال ایجاد حواشی در سکوها هستند. تیم ما جوان است و نیاز به حمایت این هواداران دارد.
چونبوک از لیگ قهرمانان کنار گذاشته شد
قهرمان دوره گذشته لیگ قهرمانان آسیا از رقابت‌های این دوره کنار گذاشته شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا در نهایت تیم چونبوک موتورز کره جنوبی را به دلیل دخالت در تعیین نتایج چند بازی در لیگ کره و تبانی در این کشور از حضور در رقابت‌های این فصل کنار گذاشت؛ اتفاقی که می‌تواند برای تیم کره‌ای در ادامه لیگ کره نیز تاثیرگذار باشد. به همین خاطر بر طبق ماده 11 اساسنامه کنفدراسیون فوتبال آسیا این تیم کره‌ای حق شرکت در رقابت‌های پیش‌روی لیگ قهرمانان آسیا را نخواهد داشت. همچنین قرار است این پرونده را کنفدراسیون فوتبال آسیا به زودی مورد بررسی قرار دهد و در صورت صلاحدید این باشگاه را بار دیگر جریمه خواهد کرد.