kayhan.ir

کد خبر: ۹۵۱۳۷
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* بر کسی پوشیده نیست هوش وافر مرحوم آیت الله هاشمی موجب شد که دشمنان داخلی و خارجی که در صدر آنها شیطان بزرگ و وابستگان آنان در روزنامه‌های مدعی اصلاح‌طلبی موضع ناجوانمردانه‌ای در انتخابات مجلس ششم در مقابل ایشان بگیرند و این دشمنی بدانجا رسید که بدترین تهمت‌ها را به وی زدند و همان دهان‌های آلوده و دست‌های چرکین، که موجب فتنه 88 شدند در چرخشی 180 درجه خود را حامی وی جا زدند و یا منافقانه در از دست دادن  وی اشک تمساح می‌ریزند.
طالعی
* آقایان اصلاح‌طلب یادشان رفته که چگونه از هاشمی رفسنجانی چهره کریه عالیجناب سرخپوش ساختند؟ حال چه شده که در مقام مدعی ظاهر شده‌اند.
7652---0911
* رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم به مناسبت 19 دی فرمودند مسئولین فقط حرف نزنند در حالی که مردم دچار رکود و بیکاری هستند متأسفانه همت دولت یازدهم در طی این قریب 4 سال صرف حرف‌زدن درباره برجام هسته‌ای شد که به اقرار دولتمردانمان نتیجه آن تقریبا هیچ بوده است! آیا دولت در این چند صباح باقیمانده از عمر خود تحرکی برای مقابله با مشکلات خواهد داشت؟!
اکبریان
* طنین دلنواز و رسای مردم قدرشناس و ولایتمدار که در تشییع پیکر رفیق دیرین رهبر معظم خود، شعار «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» سر می‌دادند، و مرثیه سرایی سه‌شنبه گذشته در آن اجتماع در واقع حرمت نهادن به رفاقت رفیق به لقای حق رسیده بود و حمایت از رفیقی که برای او سنگ تمام گذاشت و رهبر عزیزمان را دوست داشتنی‌تر از قبل کرد و این درسی دیگر برای خواص و مردم قدرشناس کشور بود.
محمودی
* صاحب این انقلاب مردم و شهدا هستند اگر کسی کوچک‌ترین منیتی در دل داشته باشد به صاحب انقلاب خیانت کرده ممکن است زحمتی برای نظام درست کند ولی راه به جایی نخواهد برد.
تورانی
* یک آقای نماینده خواستار رفع حصر از سران فتنه شده است. از آنجا که پرونده این مجرمین باز است و ملت خواستار محاکمه و مجازات آنان می‌باشد، امیدواریم که این آقای نماینده بعدها از خواسته خود پشیمان نشود. چرا که بعد از رفع حصر از سران فتنه باید محاکمه بشوند و به سزای جنایت‌های خود برسند.
4470---0912
* برجام خسارت‌های زیادی به کشور وارد کرده، راه نجات این است که مسئولان دستگاه اجرایی صاحب اندیشه مستقل و معتقد به مقاومت و ایستادگی باشند.
0976---0911
* کدخداهای قدیم زمین به کشاورز واگذار می‌کردند و بعد از کاشت محصول نصف نصف تقسیم می‌شد ولی کدخدای مورد اشاره دولت هر چه در برجام  بوده به طرف خود کشیده و دست ایران خالی است.
5300---0912
* کیهان با بیان دردهای مردم واقعاً گل کاشته است. چند شب قبل در رسانه ملی از معدوم کردن موادغذائی فاسد ایرانی مطلبی شنیدم. ای کاش مسئولین واردات کالاهای بنجل و بی‌کیفیت چینی مثل لوازم خودرو که باعث کشته شدن جمعی از هم‌وطنانمان شده و می‌شوند و بسیار ضرر اقتصادی هم دارد معدوم می‌کردند.
1719---0913
* پوشاک‌هایی که مروج بدحجابی و بی‌عفتی هستند برای جامعه آثار منفی زیادی به‌جا می‌گذارد. انتظار داریم مسئولان امر نسبت به موضوع حساسیت نشان داده و راه اشاعه منکرات در جامعه را سد کنند.
6263---0938
* مسئولینی که مسکن مهر را قبول ندارند و شاید دوست دارند همه مثل خودشان صاحب ویلا شوند لطفاً طرح آن را ارائه و عملیاتی کنند تا مستأجرین از این وضعیت بغرنج خلاص و دارای ویلای ارزان قیمت شوند.
9509---0912
* خیلی از خودروهای سبک و سنگین قدیمی به همراه موتورهای کاربراتوری سهم چشمگیری در تولید آلاینده‌ها دارند. مسلم است که مشکل بزرگ جایگزینی موتورهای برقی و نوسازی با جمع‌آوری خودروهای دودزای قدیمی و برخورد با مالکان خودروهای معاینه فنی نشده حل شود میزان آلودگی هوا به جای افزایش، کاهش می‌یابد. گناه مردم چیست که باید به انواع بیماری‌های ناشی از همین آلودگی‌ها دچار شوند؟!
8132---0936
* از آنجا که سازمان تأمین اجتماعی بسیاری از هزینه‌های بیماران تحت پوشش خود را در برنامه ندارد، و متأسفانه بسیاری از کارگران و کارمندان از سایر بیمه‌ها (تکمیلی و عمر و ...) به علت عدم توانائی و مشکلات معیشتی، استفاده نمی‌کنند، از مسئولین این سازمان درخواست می‌شود خدمات حمایتی خود را به خصوص در موارد بیماری‌های صعب‌العلاج گسترش دهند.
6263---0938
* ما تعدادی از کارگران استخدام قراردادی راه‌آهن هستیم که تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار داریم اما 5 سال است که عیدی ما را به حداقل 2 برابر پایه حقوق درنظر نمی‌گیرند و همانند کارمند دولت محاسبه می‌کنند و حق مسکن را جزو تعرفه تأمین اجتماعی یعنی 20 هزار تومان درنظر می‌گیرند که با دریافتی حق مسکن کارمندان دولت تفاوت زیادی دارد! این نوع محاسبه عادلانه نیست! از مسئولین تقاضای رسیدگی دارم.
یک کارگر قراردادی راه‌آهن
* فرزندم دارای کارت معافیت پزشکی است بدین خاطر هرجا که برای کار اقدام می‌کند با جواب منفی مواجه می‌شود! آیا باید به دلیل داشتن کارت معافیت پزشکی از کار و دیگر امکانات شهروندی محروم شد؟ از مسئولین تقاضای رسیدگی دارم.
9330---026
* سال گذشته پیامکی از سوی بیمه ایران دریافت کردم که باید روزانه 250 تومان بدهید تا بعد از 3 ماه تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی قرار بگیرید و در طی سال به بهانه‌های مختلف مبالغ دیگری هم از ما گرفتند اما بعد از یک سال پیامکی آمد که حکایت از حذف بنده از بیمه آتش‌سوزی بود در حالی که از بنده مبالغ زیادی را روزانه کسر کرده بود و پیگیری‌های بنده بدون نتیجه ماند! از مسئولین تقاضای رسیدگی دارم.
3404---0936
* شهرک گلستان در منطقه 22 شهرداری تهران به دلیل واقع شدن در کنار دریاچه شهدای خلیج‌ فارس منطقه توریستی شناخته شده و تردد اتومبیل در آن زیاد صورت می‌گیرد. وجود یک جایگاه  سوخت CNG  در این منطقه با هیچ منطقی سازگار نیست. در طول 24 ساعت با صف طولانی اتومبیل مواجه هستیم چرا مسئولان امر اقدامی نمی‌کنند؟
شیبانی از  ساکنین شهرک گلستان
* بعد از 22 سال کار در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، هنوز به صورت قراردادی فعالیت می‌کنم. چرا؟
8572---0919
* حدود دو هفته پیش نوه دختری‌ام را که نوزادی 5 ماهه بود به خاطر بیماری آنفلوانزا به بیمارستان ]...[  بردیم متاسفانه به علت نبود سوزن سرم کودک، از سرم بزرگسالان استفاده شد که منجر به مرگ او شد. چه کسی مقصر است به راحتی برخی افراد بی‌مسئولیت عمری خانواده‌ای را داغدار می‌کنند.
علی میردمابی
* یک سال است مغازه‌ای در خیابان مالک اشتر تهران سد معبر ایجاد کرده بارها به 137 زنگ زده‌ایم ولی هیچ اقدامی صورت نگرفته است. چرا؟
یکی از اهالی محل - تهران
* چند سال است که یک پروژه آب‌رسانی جدید از سد کرج به تهران در حال اجرا می‌باشد ولی تکمیل نشده است. از قرار معلوم دولت پیمانکار را تحت فشار قرار داده که به هر قیمتی شده برای چند روز به صورت نمایشی آب را داخل لوله‌ها بفرستد. با این کار آب زیادی هدر خواهد رفت. بنویسید این هزینه‌ها و اسراف پای چه کسی تمام می‌شود؟
1194---0912