kayhan.ir

کد خبر: ۹۲۶۱۷
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶

اخبار کوتاه از فوتبال


برانکو: فرقی نمی‌کند چه رقبایی داریم؛ هدف‌مان صعود است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تفاوتی نمی‌کند چه تیمی حریف سرخ‌پوشان در آسیاست و هدف این تیم صعود از مرحله گروهی است. برانکو ایوانکوویچ درباره قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا گفت: از قرعه‌کشی بسیار هیجان زده شدم. الهلال بهترین تیم عربستان است و الریان قهرمان قطر است. حریف سوم ما نیز احتمالا الوحده خواهد بود اما این‌ها باعث نمی‌شود هدف ما تغییر کند. هدف اول ما صعود به مرحله بعد است.او درباره بازی با الهلال نیز گفت: مشکل این است که ما در تهران با این تیم بازی نخواهیم کرد. اما این باعث نمی‌شود که از هدفمان منصرف شویم. سرمربی تیم پرسپولیس درباره سه بازی خارج از خانه این تیم در سه هفته اول لیگ قهرمانان آسیا هم اظهار داشت: این مسائل برای ما مهم نیست چرا که به هر حال بقیه بازی‌ها را در خانه انجام خواهیم داد. وی درباره انتقال محمد انصاری نیز گفت: من به خود محمد انصاری نیز گفتم. انصاری بازیکن پرسپولیس است و باشگاه تصمیم می‌گیرد. من به عنوان سرمربی تیم مخالفم ولی اگر باشگاه صلاح را در این ببیند که انصاری می‌تواند برود، من نیز حرفی ندارم. اما من نمی‌توانم بگذارم که انصاری از باشگاه برود زیرا آن موقع نمی‌توانم به صورت هواداران و دیگر بازیکنان نگاه کنم.او در ادامه درباره بازی این هفته تیمش برابر ذوب‌آهن گفت: منتظر بازی خیلی سختی هستیم. در کل بازی‌های ما با ذوب آهن به طور سنتی زیبا می‌شود. مخصوصا الان که شرایط آنها بهتر شده و بازی‌های باکیفیتی در هفته‌های گذشته ارائه داده‌اند. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و برای ما تنها مسئله مهم به دست آوردن پیروزی و سه امتیاز است.
بنفیکا به دنبال سردار آزمون
روزنامه مطرح پرتغالی اعلام کرد که باشگاه بنفیکای پرتغال سردار آزمون را زیر نظر گرفته و به دنبال این مهاجم ایرانی است.باشگاه بنفیکا سردار آزمون مهاجم ایرانی روستوف را زیر نظر دارد و به دنبال جذب این بازیکن است.آبولا در ادامه این خبر که روی جلد این روزنامه و در کنار عکس رونالدو منتشر شده، نوشته است: آزمون 21 ساله بازیکن باهوشی است که در این دو سال پیشرفت چشمگیری داشته است و ویژگی‌های حضور در بنفیکا را دارد.ارزش مهاجم ایرانی نزدیک به 7 میلیون یورو است.
جلسه منصوریان با افتخاری با محوریت نظرات هیئت مدیره
مدیرعامل باشگاه استقلال دیروز نشستی را با علیرضا منصوریان برگزار کرد.سیدرضا افتخاری پیش از ظهر دیروز نشستی را با علیرضا منصوریان برگزار کرد و در خصوص مسائل مختلف با سرمربی تیمش به بحث و تبادل نظر پرداخت.این نشست در خصوص نظرات اعضای هیئت مدیره پیرامون مباحث فنی استقلال برگزار شد و افتخاری توضیحات اعضای هیئت مدیره را در خصوص خواسته‌های آنها به علیرضا منصوریان منتقل کرد.همچنین افتخاری از منصوریان خواست که اگر خواسته‌ای دارد به وی ارائه کند تا او در هیئت مدیره این مسائل را مطرح کند. افتخاری در خصوص جلسه اش با منصوریان گفت: من یکی دو تا از موضوعات را در جلسه‌ای که با منصوریان داشتم با او در میان گذاشتم تا نقاط ضعف تیم برطرف شود. هیئت‌مدیره این حق را دارد تا درباره تیم نظرش را بگوید. نمی‌توانیم بگوییم شما صحبت نکنید. همه برای تیم دلسوزی می‌کنیم اگر حرف‌‌ها رودررو زده شود بهتر است. ضمن اینکه اگر هیئت‌مدیره از طریق رسانه مشکلات را به گوش نرساند و از طریق مدیرعامل این مشکلات در میان گذاشته شود بهتر است شاید یکسری نیازها را به من بگویند و برطرف شود.
قانون منع حضور بازنشستگان، کفاشیان را هم رفتنی می‌کند؟
قانون منع حضور بازنشستگان در نهادهای دولتی و ورزش در سازمان لیگ کلید خورده و با اجرای این قانون در فدراسیون فوتبال، این امکان وجود دارد که این بار نوبت به علی کفاشیان برسد.رفتن رؤسایی که برخی از آنها در این مدت اشتباهات کمی هم نداشتند و مدت‌ها جای مدیران جوان و پرانرژی‌ را هم گرفته بودند، می‌تواند برای آینده مدیریتی فوتبال کشور هم نویدبخش باشد. اقدام صورت گرفته از سوی حیدر بهاروند، سرپرست سازمان لیگ فوتبال در خصوص عزل مدیران بازنشسته این سازمان اقدامی تحسین برانگیز بود و حالا این انتظار می‌رود در بدنه فدراسیون فوتبال و حتی سایر فدراسیون‌ها نیز شاهد چنین برخوردهای قانونی باشیم.شاید ماجرایی که حالا بیشتر از هر زمان دیگری قوت می‌گیرد، رفتن علی کفاشیان از فدراسیون فوتبال باشد، فردی که سال‌ها با وجود بازنشستگی در ورزش و فدراسیون فوتبال حضور دارد و حالا که برخورد با بازنشستگان آغاز شده به نظر می‌رسد این ماجرا به کفاشیان هم برسد، فردی که اخیراً درباره او مسائل زیادی هم مطرح می‌شود؛ از جمله فسادها و تخلفاتی که در زمان ریاستش در فدراسیون صورت گرفت، حتی این مسئله هم درباره کفاشیان به میان آمده که او با وجود داشتن پست نایب‌رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا، نتوانسته کاری برای فوتبال ایران انجام بدهد و مهره‌ای ناکارآمد در AFC است. شاید با رفتن کفاشیان از فوتبال، فضا برای مدیران جوان‌تر، پرانرژی‌تر و کارسازتر ایجاد شود.