kayhan.ir

کد خبر: ۹۲۴۲۸
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰
دبیر فدراسیون والیبال اعلام کرد

آناستازی تمایل به سرمربیگری ایران نداشت، مذاکرات ادامه پیدا نمی‌کرد

دبیر فدراسیون والیبال گفت: من نمی‌دانم که صحبت‌های آناستازی در خصوص این‌که علاقه‌ای به حضور در تیم ملی ایران ندارد با چه سایتی انجام شده، اما اگر او تمایلی به حضور در ایران نداشت مذاکرات ما ادامه پیدا نمی‌کرد.



محمود افشاردوست درباره شرایط مذاکرات فدراسیون والیبال با گزینه‌های سرمربیگری تیم‌ ‌ملی، اظهار کرد: فکر می‌کنم تا یک یا دو روز آینده شرایط مذاکراتمان با آناستازی و استویچف مشخص شود و آنها موضع نهایی خودشان را درباره سرمربیگری تیم‌ ‌ملی والیبال ایران اعلام کنند. در حال‌ چانه‌زنی هستیم تا بتوانیم از میان یکی از این دو گزینه یک نفر را به عنوان سرمربی تیم‌ ‌ملی انتخاب کنیم.
دبیر فدراسیون والیبال درباره مصاحبه آناستازی با یکی از سایت‌های لهستانی مبنی بر این‌که به احتمال فراوان در این کشور می‌ماند و مذاکراتش با ایران به نتیجه‌ای نمی‌رسد، گفت‌: من نمی‌دانم که او با چه خبرنگار و چه سایتی مصاحبه کرده است. ممکن است بخشی از این صحبت‌ها را انجام داده باشد و بخش دیگر برداشت خبرنگار خارجی بوده باشد. او در حال‌ حاضر، در حال‌ صحبت با ما است و اگر این صحبت‌ها کاملا درست بود دیگر نیازی به صحبت کردن با فدراسیون ایران نبود.
افشاردوست درباره این‌که آیا به طور قطع سرمربی تیم‌ ‌ملی ایران از میان این دو گزینه انتخاب می‌شود یا خیر؟ گفت‌: در مذاکرات هر چیزی امکان‌پذیر است. این دو مربی در ابتدا چراغ سبز را به ما نشان دادند و در حال‌ حاضر می‌خواهیم در موضوعات مختلف تطابق لازم میان نظراتمان را ایجاد کنیم تا در نهایت بتوانیم قرارداد ببندیم. امیدوارم شرایط به شکلی پیش برود که هر چه زودتر از میان این دو مربی یکی نهایی شود.
او درباره مائورو برتو نیز گفت‌: این مربی ایتالیایی ابراز تمایل کرد که با فدراسیون ایران مذاکره کند  و چون تنها یک تمایل بود ما صحبت خاصی با او انجام ندادیم و وارد جزئیات نشدیم، چرا که نظر ما انتخاب سرمربی تیم‌ ‌ملی از میان آناستازی و استویچف است.