kayhan.ir

کد خبر: ۹۲۴۱۲
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸
به دلیل سرگردانی مسافران

مدیر شرکت هواپیمایی آتا در فرودگاه مشهد برکنار شد

مدیر شرکت هواپیمایی آتا مستقر در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به دلیل سوءمدیریت، عدم پاسخگویی و سرگردانی بیش از 22 ساعت مسافران این شرکت برکنار شد.



مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی به خبرنگار ایرنا گفت: پرواز شماره 5212 این شرکت که قرار بود در ساعت 20:20 شب شنبه از مشهد به مقصد تهران انجام شود در موعد مقرر انجام نشد و روز شنبه این پرواز باطل و مقرر شد مسافران آن با پرواز جایگزین ساعت 12 و 10 دقیقه ظهر شنبه به مقصد تهران اعزام شوند.
محمدباقر قاسم‌زاده افزود: پس از سرگردانی و معطلی بسیار مسافران این شرکت در فرودگاه مشهد، این پرواز ساعت 19 شنبه هم باطل شد و مسافران آن با پیگیری‌های اداره کل فرودگاه‌های استان توسط سایر پروازها به مقصد اعزام شدند که 10 نفر آنان مجبور به ماندن در فرودگاه شدند.
وی اظهار کرد: در این میان حضور نیافتن رئیس این شرکت هواپیمایی در فرودگاه مشهد و عدم پاسخگویی مناسب و صحیح به مردم منجر به بروز تنش و مشکل در فرودگاه مشهد شد.
به گفته شاهدان عینی، مسافران پرواز یاد شده صبح شنبه به دلیل عصبانیت ناشی از ساعت‌ها سرگردانی و عدم پاسخگویی مناسب مدیر شرکت، به داخل دفتر سرکشیک این شرکت رفته و میز کار رئیس آن را درهم شکستند.
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: به دلیل سوءمدیریت و سوءرفتار رئیس این شرکت از ادامه کار وی در فرودگاه مشهد جلوگیری شد.
قاسم‌زاده افزود: به رؤسای شرکت‌های هواپیمایی فرودگاه مشهد توصیه شده است پاسخگوی مطالبات مردم باشند و در غیر این صورت با آنان برخورد قانونی می‌شود.
پروازهای فرودگاه مشهد روز شنبه به علت ریزش برف و نامساعد بودن شرایط جوی چند ساعت لغو شد که از ساعت 13 همان روز برقرار شد و تا انتهای شب بیش از 24 هزار مسافر با حدود 80 پرواز در مسیرهای داخلی و خارجی جابه‌جا شدند.