kayhan.ir

کد خبر: ۹۲۳۹۸
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳

اعلام آمادگی حماس برای صادرات موشک

جنبش حماس اعلام کرده این جنبش آماده است موشک‌های ساخت گردان‌های قسام را به ارتش‌های عربی برای مبارزه با رژیم صهیونیستی صادر کند.


«فتحی حماد» ازسران جنبش حماس در گفت‌وگو با شبکه ماهواره‌ای الاقصی گفته،  «گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس اکنون از توانایی بالایی در ساخت موشک و سایر ادوات نظامی برخوردار هستند.»   «محمود الازهار» از دیگر سران حماس نیز تأکید کرد که «ساخت موشک و توسعه آن حق ملت فلسطین است و آنها حق دارند از خودشان دفاع کنند.»
گفتنی است آزمایش‌های موشکی و ساخت موشک و سلاح از سوی مقاومت فلسطین همواره سبب نگرانی رژیم  صهیونیستی شده است، زیرا هر آزمایشی که مقاومت انجام می‌‌دهد، در محاسبات صهیونیست‌ها به این معناست که موشک‌ها قلب تل‌آویو را نشانه‌گیری کرده است. در واقع توسعه ابزارها و تجهیزات نظامی مقاومت نوعی حالت بازدارندگی میان مقاومت و اشغالگران ایجاد می‌کند، همان چیزی که اخیرا حماس از آن به عنوان «توازن وحشت» سخن به میان آورده است.
اما متاسفانه از سوی دیگر بسیاری از رژیم‌های مرتجع به بیراهه رفته و راه سازش و مصالحه با رژیم صهیونیستی را در پیش گرفته و با خیانت به آرمان فلسطین سلاح‌های خود را به جای اسرائیل به سمت فلسطینی‌ها نشانه گرفته‌اند!