kayhan.ir

کد خبر: ۹۲۳۷۸
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰

پای صحبت مردم



رفع ممنوعیت سفر
جمع کثیری از مردم و فعالان اقتصادی جزیره کیش خواستار رفع ممنوعیت گذر موقت خودروهای خود از کیش به سرزمین اصلی شدند آنها این ممنوعیت را مغایر با قوانین گمرک جمهوری اسلامی می‌دانند این افراد از مسئولان ذی‌صلاح درخواست کردند نظارت بیشتری بر اعمال سلیقه‌های شخصی در ارتباط با قوانین و بخشنامه‌های صادره داشته باشند تا باعث آزردگی خاطر مردم نشود.
فریدون پری‌نژاد
اجحاف دفتر پیشخوان دولت
در مراجعه به یکی از دفاتر پیشخوان دولت در شهرستان اهواز واقع در بلوار گلستان متوجه شدم این دفتر تمام مراجعین خود را برای صدور و پرداخت قبض موبایل و یاتلفن ثابت مجبور به پرداخت 2000 تومان می‌کند. این در حالی است که هزینه صدور قبض 300 تومان و هزینه پرداخت آن 500 تومان است. با تلفن 124 تعزیرات نیز تماس گرفتم ولی مرا به سازمان دیگری پاس دادند، با بازرسی خوزستان نیز تماس گرفتم ولی هنوز خبری از توبیخ این متخلفان نیست.
نمی‌دانم چرا هیچ‌کس پاسخگوی مردم نیست؟
سلامات
تزریق منجر به مرگ
در تاریخ 29 بهمن 94 پسر یک سال و سه ماهه‌ام را به خاطر تزریق آمپول اشتباه در یکی از درمانگاه‌های شهرستان شوش از دست داده‌ام و اکنون بیش از 9 ماه است که پیگیر شکایت از پزشک و پرستار این درمانگاه هستم ولی هیچ نتیجه‌ای حاصل نشده و پرستار را تبرئه کرده‌اند. وقتی پرونده را برای رسیدگی بیشتر و پیگیری به اهواز بردم متوجه شدم پرونده ناقص است و یک سری مدارک از درون آن مفقود شده است. چرا هیچ کس به وضعیت بهداشت و درمان شوش رسیدگی نمی‌کند؟
علی سرخه