kayhan.ir

کد خبر: ۹۰۷۹۹
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


*‌ این چند بیت شعر را به مناسبت شهادت شهید محسن خزایی خبرنگار اعزامی صداوسیما به سوریه سروده‌ام امیدوارم به احترام شهید در این ستون چاپ شود.
خزایی پرخروش و پرتوان بود
گزارشگر ولی یک قهرمان بود
خزایی مرد ایمان و عمل بود
خزایی در عمل ضرب‌المثل بود
خزایی شد شهید راه زینب
شد از جان خادم درگاه زینب
خزایی‌ها در ایران بی‌شمارند
همه مرد جهاد و کارزارند.
عزیزی جانباز انقلاب و پدر شهید
* در جلسه روز چهارشنبه 95/8/26 هیئت دولت که با موضوع آلودگی هوای کشور برگزار شده بود خانم  ابتکار رئيس محیط زیست حضور نداشت. آیا این غیبت بی توجهی به ملت نیست؟
سعدیانی
* یک دستگاه و سازمانی مسئولیت کنترل آلودگی هوای تهران را به عهده بگیرد. مردم از این سیاسی‌کاری مسئولان خسته شده‌اند.
8455---0912
* هوای برجام دست‌کمی از آلودگی هوای تهران ندارد آقای رئیس‌جمهور چگونه از مردم می‌خواهند در این هوا بیرون بیایند و نفس بکشند.
2770---0912
* برگزاری تظاهرات سراسری در ایران در اعتراض به کشتار شیعیان مظلوم در کشورهای اسلامی مانند نیجریه، یمن و... حداقل کاری است که در حمایت از آنان می‌توانیم بکنیم. این جنایت‌ها که توسط جبهه غربی - عربی، عبری صورت می‌گیرد باید محکوم شوند.
8949---0912
* فتنه‌گران نفوذ کرده در دولت منتقدان دلسوز کشور را متهم به سیاه‌نمایی می‌کنند ولی وقتی معاون اول آقای رئيس‌جمهور اعتراف می‌کند فساد مثل موریانه در ارکان دولت نفوذ کرده باید خجالت بکشند.
8895---0919
* آن مسئولانی که در وزارت نفت؛ محیط‌زیست در دوره اصلاحات با تولید خودروهای برقی مخالفت کردند امروز جواب آلودگی هوا و مشکلاتی را که برای جامعه به وجود آورده‌ بدهند. حق این است که این افراد بازخواست شوند.
8949---0912
* در اینکه احساس تورم برای قشر مرفه جامعه تک‌رقمی شده شکی نیست. ولی مهم اقشار ضعیف جامعه هستند که توسط دولت تحویل گرفته نمی‌شوند و زیر سنگینی گرانی کمر خم کرده‌اند.
5530---0936
 * آمریکایی‌ها برای اینکه ما به این برجام بدفرجام الکی دل خوش کنیم سر و صدا راه انداخته‌اند که برجام را در دوره جدید ریاست‌جمهوری تغییر می‌دهند! در حالی که کفه سنگین ترازوی برجام در هر حال به نفع آمریکاست و آمریکایی‌ها باید خیلی عقب‌افتاده باشند که این برجام را به هم بزنند.
قاجار
* کدخدای آقایان کارش به جایی کشیده شده که فرانسه به او اخطار می‌دهد. اگر آمریکا کدخداست پس اخطار دیگر کشورها به او چه معنایی دارد؟
7977---0912
* به آقای رئیس‌جمهور عرض می‌کنم مشکل کشور مدیران فاسدی هستند که حقوق نجومی دریافت می‌کنند و دولت آنان را ذخیره نظام می‌داند.
8902---0914
* باز نزدیک انتخابات ریاست‌جمهوری شده و از رئیس دولت و همکارانش حرف‌های قشنگ قشنگ می‌شنویم!
7289---0911
* متأسفانه دولت با دامن زدن به مسائل حاشیه‌ای خواسته یا ناخواسته دوقطبی کردن جامعه با رویکرد انتخاباتی را تعقیب می‌کند. چرا نمی‌خواهند صدای مردم را بشنوند و گرفتاری‌های این ملت را حل کنند. شعار دادن و حرف‌های زیبا زدن که دردی از مردم درمان نمی‌کند.
علی‌نژاد
* آقای هاشمی در مصاحبه با روزنامه آرمان به مشکلات و ناتوانی‌های این دولت در اداره کشور اشاره‌هایی داشته است، به ایشان عرض می‌کنم اعتراض حضرت عالی به واقعیت‌های جامعه خیلی دیر شده و اگر هم بیان آن صرفاً نوعی سیاسی‌کاری بوده از اخلاق اسلامی به دور می‌باشد.
4470---0912
* وزارت نیرو هزینه انشعاب برق را که در دولت قبل حداکثر 370 هزار تومان بود به 2 میلیون و 300 هزار تومان افزایش داده است. بعد هم می‌گویند تورم تک‌رقمی شده است!
میرزایی
* اگر دولت قبل این 45 هزار تومان یارانه مردم را تصویب و پرداخت نمی‌کرد امروز آن هم به جیب مدیران نجومی رفته بود.
6858---0919
* حالا که دولت برای اشتغالزایی جوانان بی‌کار کشور کاری نکرده حداقل پول پاداش خدمت بازنشسته‌ها را پرداخت می‌کرد بلکه پدر و مادرها بتوانند با این پول شغلی برای جوانان بی‌کار خود دست و پا کنند و آنان را از افسردگی و ناامیدی نجات بدهند.
2943---0916
* با راه‌اندازی دانشگاه طراحی خودرو می‌توانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سطح بالای رقابت با دنیا برسیم و از این وابستگی خارج شویم. مشروط به اینکه اراده‌ای برای این کار وجود داشته باشد.
0685---0916
* وام مسکن با سود 17/5 درصد محاسبه می‌شود مضاف بر آن اوراق هم باید بخریم. دولت پاسخ بدهد چگونه تورم را یک رقمی محاسبه و اعلام کرده‌اند.
5530---0936
* مبلغ 20 میلیون تومان از بانک [...] وام گرفته‌ام مبلغ 5 میلیون آن را مسدود کردند و عملاً 15 میلیون تومان وام دادند بعد از دو ماه برای تسویه حساب مراجعه کردم برای این دو ماه دو میلیون تومان سود می‌خواهند.
5170---0912
کیهان: نام بانک موردنظر در دفتر روزنامه موجود است.
* شهرداری در مقابل کارگاه‌ها یا مغازه‌های متخلف بلوک‌های سیمانی بزرگ قرار می‌دهد. این کار علاوه بر اینکه بسیار خطرناک است و چهره شهر را زشت می‌کند، گاهی عبور و مرور در پیاده‌روها را نیز دشوار می‌سازد! آیا بهتر نیست شهرداری محترم از ابتدا با یک برخورد قانونی تکلیف را بر صاحب ملک مشخص کند و مردم را بی‌جهت درگیر موضوعات حاشیه‌ای آن نسازد؟
0014---021
* یکی از صدها مالک زمین‌های شهرک کشاورزی (شهرک کوثر ساوه) هستم. بیش از 10 سال است که این زمین را خریده‌ایم و چند سالی است که داخل محدوده شهری شده ولی شهرداری ساوه نه خدمات می‌دهد و نه اجازه ساخت. شهرداری اظهار می‌دارد که باید عوارض کل شهرک را پرداخت کنید تا آسفالت‌کشی و جدول‌گذاری شود ولی به علت اینکه مالکین این شهرک در کل استان پراکنده‌اند جمع کردن آنها تقریباً غیرممکن است.
0310---0912
* کارگر شهرداری با یک میلیون حقوق و 5 سر عائله هستم که یارانه‌ام را قطع کرده‌اند. از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
0023---0913
* در منطقه گیلاوند حتی یک دستگاه اتوبوس شهری وجود ندارد تا مسافران را به میدان رسالت یا دیگر نقاط شهر تهران ببرد، با توجه به سرد شدن هوا، اهالی گیلاوند به سختی می‌توانند به تهران رفت و آمد داشته باشند، از مسئولان تقاضای رسیدگی دارم.
سعیدی‌کیا