kayhan.ir

کد خبر: ۹۰۴۶۴
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲
حداد عادل مطرح کرد

دست نیافتن دولت به وعده‌هایش انگیزه منتقدان برای ورود به انتخابات

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، دست نیافتن دولت به وعده هایش را انگیزه منتقدان برای ورود به انتخابات دانست.



غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: اگر شما می‌خواهید بدانید منتقدان چه انگیزه‌ای برای اینکه در انتخابات وارد شوند دارند باید به‌مواضع و اظهارات مسئولین همین دولت اشاره کرد.
حداد عادل افزود: حرف‌های مسئولان دولت کنونی را قبل از انتخابات و در جریان انتخابات تا امروز کنار هم بگذارید، دسته‌بندی کنید و ببینید آنها (مسئولان) چه حرف‌هایی زدند، فقط کافی است یک مجموعه‌ای تهیه کنند آن هم راجع به هر موضوع، مثلاً در مورد رکود، تورم، برجام، بهداشت و درمان و مسکن مهر دولت قبل که الان همه نگران بی‌پولی این طرح مهم هستند. کافی است این موارد را کنار هم بگذارید مثلاً ببینید «آن وعده‌هایی که داده شده بود با برجام چنین و چنان می‌شود» آیا محقق شده یا نه؟
وی در ادامه گفت: خب شما می‌دانید که جناح سیاسی همسو با دولت یک وقتی راهبردشان این بود «ما جامعه دوقطبی ایجاد کنیم، برجامیان و نابرجامیان»؛ فکر می‌کردند که اگر مخالفین خود را به مخالفین برجام متهم کنند، دیگر فتح‌الفتوح کرده‌اند ولی می‌بینید همین ایام خودشان هم دیگر رویشان نمی‌شود از این حرف‌ها بزنند چون معلوم شد آن جور که خود آقایان فکر می‌کردند، نبوده است.
به گزارش فارس، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود یک سازوکاری برای رسیدن به وحدت برای انتخابات آینده طراحی شود؛ ازاین‌رو اصول‌گرایان مصمم به رقابت در انتخابات هستند و سعی بر این است که مصمم بودن خود در انتخابات را از دو طریق عملی کنند.اولاً: با دست یافتن به سازوکاری برای رسیدن به وحدت و ثانیاً سازوکاری برای رسیدن به فرد واحد، این دو هدفی است که منتقدان دولت فعلی برای انتخابات آینده در پیش گرفته‌اند.