kayhan.ir

کد خبر: ۸۵۶۷۸
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* چگونه جانشینی و مدیریت مهم اقتصاد مقاومتی به کسی که معتقد است باید مدیر از خارج وارد کنیم و از پس مسئولیت‌های وزارت خود هم برنمی‌آید، سپرده می‌شود؟!
2628---0913 و 6960---0936 و  2846---0935
* سخنگوی دولت می‌گوید این نظام بی‌در و پیکر نیست و نهادها و شوراهائی هستند که اعلام نظرشان حجت است. مایلم نظر ایشان را درباره یکی از همین نهادها و شوراها بدانم که نتیجه دهمین دوره ریاست جمهوری را اعلام کردند، پس چرا دوستان و همفکران ایشان با همراهی سفارت انگلیس خبیث به اردوکشی خیابانی روی آوردند و هشت ماه زندگی آرام را از ملت سلب کردند، مسجد و پایگاه بسیج را به آتش کشیدند، زمینه‌ساز تحریم‌ها شدند و...
6960---0936
* مردم از مسئولین می‌پرسند این چه تفکری است که یک روز با ادعای دانستن حق مردم است، نهادها و شوراهای همین نظام را زنجیره‌ای و هماهنگ با رسانه‌های غربی مورد شدیدترین هجمه‌های باب پسند غرب قرار می‌دهند و روز دیگر از قانون و حجت بودن نظر همان نهادها دم می‌زنند، در عین حال مردم را تلویحا نامحرم اعلام می‌کنند؟!
7977---0912
* فیش‌های نجومی همچنان ادامه دارد. رادیو پیام ساعت 19/15 سه‌شنبه می‌گفت فیش حقوقی مردادماه یکی از مدیران شرکت بیمه 118 میلیون تومان و مبلغ خالص دریافتی پس از کسر کسورات وی 87 میلیون تومان است. پس چه شد رسیدگی به این حقوق‌های نجومی حرام؟! آیا اینکه برخی عمل قبیح آنان را قانونی جلوه داده و حتی آنها را ذخایر نظام تلقی کردند یعنی دیگر مشکلی وجود ندارد؟ چه پاسخی دارید برای کسانی که در طول حیات خود و پس از 30 سال خدمت به اندازه یک ماه این مدیر حقوق و پاداش نگرفته‌اند؟!
3104---0912
* آقای نوبخت گفته FATF را قبول کردیم! ولی بخش‌های تحریمی آن علیه سازمان‌های آزادی‌بخش و نهادهای داخلی را اجرا نمی‌کنیم. عجبا! در برجام هم می‌گفتید که بعد از اجرای ما بلافاصله آمریکا شیطان بزرگ تمام تحریم‌ها را لغو خواهد کرد! پس چه شد لغو تحریم‌ها؟!
3104---0912
*‌آقای نوبخت به جای بذل و بخشش ارقام بالا به مدیران سرمایه‌دار پول گندم کشاورزان زحمتکش را پرداخت کنند تا از تنگدستی، برنامه‌های عروسی فرزندانشان به هم نخورد و از فقر و نداری به ایمانشان لطمه وارد نشود.
8961---0930
* موتور جت ساختیم خبری نشد. حال پیشرفته‌ترین قایق تندروی بردبلند جهان را ساختیم آقای ترکان اینها را هم آبگوشت بزپاش و قرمه سبزی می‌‌داند؟!
6960---0936
* رئیس مجلس و نمایندگان با بستن چشم خود برقراردادهای نفتی و... که خطر آنها آشکار است، تصور نکنند ملت هم مثل آنها رفتار خواهند کرد بلکه امت حزب‌الله تمامی حرکات را رصد می‌کنند.
یک فرهنگی از خرم‌آباد
* آقای نوبخت باید بدانند که براساس دکترین عالی‌ترین مقام رسمی کشور، مردم نامحرم نیستند و نظام چیز پنهانی از مردم خود ندارد و مردم باید در جریان همه تعهداتی که از طرف آنها به بیگانگان داده می‌شود قرار گیرند. مجلس هم باید از وظیفه نظارتی‌اش غفلت نکند. چرا بیگانه محرم این قرارداد است و مردم ایران نامحرم؟
2437---0913 و 2085---021
* اصحاب دولت تدبیر و امید در ابتدای تشکیل دولت در زمان 45 روزه جابه‌جایی دولتین مرتب از اینکه امور کشور به دست گروهبانهاست انتقاد می‌کردند و خود را ژنرال و مردان روزگار سخت می‌دانستند! حال چگونه است این ژنرال‌ها هنوز توان نوشتن یک برنامه پنج ساله را ندارند و مرتب از سوی مجلس شورای اسلامی و شورای محترم نگهبان برنامه ناقص آنان عودت داده می‌شود؟
قاجار
* یادداشت روز آقای شریعتمداری در مورخ چهارشنبه 95/6/24 مستدل و همراه با منطق قوی بود. از قول بنده بنویسید سران فتنه اگر مثل سعید مرتضوی جرأت و شجاعت عذرخواهی علنی از ملت را ندارند حداقل نزد خداوند توبه کنند و بیش از این باعث سنگینی پرونده فتنه‌آفرینی و فاجعه‌سازی خود در سال 88 نشوند.
4041---0912
* آقای هاشمی که فرموده‌اند نباید در زمینه نظامی هزینه بکنیم خودشان تیم محافظ نظامی بزرگی دارند ولی ظاهراً برای 80 میلیون ایرانی قائل به محافظت نیستند!
2439---0913
* با پولی که از بیت‌المال هزینه محافظت شخص آقای هاشمی در طول سال می‌شود می‌توان ده‌ها شغل ایجاد کرد و جوانان زیادی را سر کار فرستاد. ایشان که برای کاهش بودجه نظامی کشور نسخه می‌پیچد این کار را از خودش شروع کند!
2770---0912
* دولت اعلام کرده در سرشماری نفوس و مسکن کشور آمار دریافتی از مردم محرمانه می‌ماند ولی دیدیم که آمارهای زیادی که بسیار محرمانه‌تر بود از کشور خارج شد و دشمنان را به طمع انداخت. دولت باید کاری کند که اعتماد مردم جلب شود.
3305---0912
* برای بیدار شدن دولتمردان به ویژه مسئولان دستگاه دیپلماسی کشور بنویسید آمریکایی‌ها پاسخ سیاست لبخند آقایان در این چند سال را با حمایت از منافقین تروریست دادند. وزیر خارجه آمریکا با موضع‌گیری اخیر خود، جنایت گروهک نفاق در کشتار هزاران ایرانی در کوچه و بازارهای کشور را عملی انسانی دانست و از این جانیان تجلیل کرد.
نیک‌نام از قم
* مدیران مدارس کشور از طرف وزارت آموزش و پرورش دستور دارند دانش‌آموزان دختر را ملزم کنند تا همگی از مانتوهای متحدالشکل و دارای الگوی برگرفته از فرهنگ ایرانی اسلامی استفاده کنند. این طرح فواید و برکات زیادی دارد از جمله راه مبارزه با بدحجابی است. انتظار می‌رود وزارت علوم و دانشگاه آزاد هم ضابطه‌ای برای پوشش موقر و غیرمانکنی و مطابق شأن دانشجو اجرا کنند.
6263---0938
* ایران پسابرجام بیشتر روی موضوع فرهنگ و تغییر ذائقه خانواده‌ها تمرکز دارد و بازگشایی دفاتر خبرگزاری‌های کشورهای غربی در همین جهت عمل می‌کند و برای به روز کردن اطلاعات دستگاه‌های جاسوسی دیگر کشورهای حامی تروریسم اهمیت دارد. دولت محترم در دوران پسابرجام چه اقداماتی را برنامه‌ریزی کرده است؟ اگر برنامه‌ای هست چرا به مردم اطلاعاتی در خصوص آن ارائه نمی‌کنند؟!
مهندس سعید رنجبر
* مگر آمریکا اعلام نکرد نگران بمب هسته‌ای ایران است پس چرا با وجود اینکه برجام از سوی ایران اجرایی شد مجدداً دبه درآورده و به تعهدات خود عمل نمی‌کند؟ آمریکا تا کجا قرار است دولتمردان ما را دنبال خود بکشاند و سراب نشان بدهد؟ کاش خوش باوران زودتر این را متوجه شوند.
7977---0912
* شرکت می‌کام پارس که از زیرمجموعه‌های ایران‌خودرو است قرار است به شرکت خصوصی دیگری به نام کروز واگذار شود، در نتیجه این شرکت در نظر دارد حدود هزار نفر از پرسنل خود را که قراردادی نیستند اخراج کند! نمی‌دانم گناه ما کارگران چیست که با 5 سال کار در این شرکت نه قراردادی شدیم و نه امنیت شغلی پیدا کردیم، از مسئولان خواهش می‌کنم به این موضوع رسیدگی کنند قرار بود در جهت اشتغالزایی قدم بردارند نه افزایش آمار بیکاری در کشور.
یکی از پرسنل شرکت می‌کام پارس
* در شهربازی گردنه حیران جاده اردبیل در قسمت ماشین‌ سواری به دختران الزام می‌کنند در هنگام سوار شدن روسری و حجاب خود را بردارند. بنویسید در ورزشگاه‌های بین‌المللی نیز چنین الزامی وجود ندارد ولی در داخل کشور دست‌هایی در کار است که دستورات شرع کنار گذاشته شود!
هاشمی