kayhan.ir

کد خبر: ۸۴۹۱۳
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* الحمدلله افشاگری کیهان درمورد اقدام دو بانک در اجرای تحریم‌های ظالمانه دشمنان در داخل کشور جواب داد و رئیس بانک مرکزی طی ابلاغی اعلام کرد هیچ بانکی حق ندارد افراد حقیقی و حقوقی مورد تحریم غرب را تحریم نماید. ولی نباید دستگاه امنیتی و قضائی از نفوذی‌های دشمن در سیستم بانکی غفلت ورزند.
شکیبا
* امروز جامعه با درد و رنج بیشتری از تحریم‌ها زندگی می‌کند! با این درد که از دریافت‌کنندگان فیش‌های نجومی به عنوان ذخیره نظام یاد می‌شود و با این درد که قراردادهای ننگین خود تحریمی‌مان کلید خورده است! آری کلید شما برای چرخ اقتصاد و مستقل ماندن کشور نچرخید.
کاظمی‌نژاد- قزوین
* با بستن قراردادهای مرموز و پنهان، عزت و اقتدار ملی را به حراج می‌گذارند و نام آن را هر آنچه که می‌خواهند می‌گذارند. اینها برای مردم جای سؤال است که چه کسی و یا کسانی با چه پشتوانه‌ای، با عقد چنین قراردادهایی می‌خواهند تحمیل کنند؟ باید سفره این شیطنت‌ها هرچه زودتر جمع شود.
دلیجانی
* آقای روحانی شما خود را یک حقوقدان می‌دانید و هر حقوقدانی می‌داند که قراردادهایی مثل FATF و I.P.C پای نفوذ قوم بدتر از مغول (داعش) را به کشور باز می‌کند و یا اقتصاد کشور را از این که هست آسیب‌پذیرتر می‌کند!
علی ایلامی- همدان
* با این قراردادهای ننگین نفتی و FATF می‌خواهند پای استعمارگران بعد از 37 سال دوباره به کشور باز شود ولی ما سربازان اسلام، انقلاب و رهبری هیچگاه اجازه نخواهیم داد.
کامیار کاردان
* دشمنان ایران چهار نعل درحال تاخت و تاز و پیشرفت نظامی هستند ولی در داخل بعضی افراد فاقد بصیرت پیشنهاد کاهش توان دفاعی کشور را می‌دهند و در کنار آن جلوی ارائه خدمات بانکی به حافظان نوامیس مردم را می‌گیرند.
5954---0919
* قراردادهای نفتی جدید و یا FATF در نظام بانکی نشأت گرفته از تجربه برجام هستند. درباره برجام هم سیاستمداران آمریکایی بارها اعلام کردند که توافق هسته‌ای، برنامه هسته‌ای ایران را به سال‌ها عقب بازگرداند ولی دولت از آن به عنوان آفتاب تابان نام می‌برد! و دشمن کاری که می‌خواست کرد.
ساجدی- لاسجرد
* در نمایشگاه بین‌المللی نساجی امسال، صنعت‌گران داخلی را در نقطه دور و بدترین جای نمایشگاه و برعکس خارجی‌ها را در قسمت‌های جلو و بهترین مکان قرار داده‌اند. بنویسید وقتی نگاه مسئولان بالای کشور به خارج باشد تأثیر منفی خودش را در زیر مجموعه به صورتی که گفته شد می‌گذارد.
یک صنعت‌گر داخلی
* مردم این جمله آقای ظریف را که در مجلس شورای اسلامی در جواب سؤال نمایندگان سه مرتبه گفتند در روز اجرایی شدن برجام تمام تحریم‌ها لغو خواهد شد فراموش نمی‌کنند. چگونه ایشان رویشان می‌شود که بگویند هدف از برجام لغو تحریم‌ها نبوده است! ولی خداوند بین این ملت و چنین مسئولانی داوری خواهد کرد.
سهرابی و 3305---0912
* پس از برجام حقوق و مزایای دریافتی نیروهای شرکت سوخت راکتورهای هسته‌ای اصفهان را کاهش داده‌اند. درمورد برجام چه فکر می‌کردیم و چه شد!
0056---0913
* معاون اول رئیس‌جمهور گفته است وقتی فساد به ابزاری جناحی برای از صحنه خارج کردن رقیب تبدیل شود مبارزه با آن هیچ‌گاه به نتیجه نمی‌رسد. عرض می‌کنیم اگر به چنین سخنی اعتقاد دارند چرا در طول این سه سال تا توانستند علیه دولت قبل سیاه‌نمایی کردند، حداقل به آنچه که می‌گویند پایبند باشند.
5013---0914
* یک آفتابه دزد به چندین سال زندان محکوم می‌شود ولی دولت حاضر نمی‌شود مدیران دریافت‌کننده حقوق‌های حرام را به قوه قضائیه معرفی کند تا از آنها سؤال شود!
3991---0938
* تدبیر و تلاش رئیس‌جمهور و دولت خدمتگزار در لاپوشان کردن ماجرای حقوق‌های نجومی مدیران متخلف و جهت دادن افکار عمومی از این واقعه به سمت حاشیه‌های بی‌ارزشی مثل کنسرت و... بسیار هنرمندانه است، واقعاً خسته نباشند!
قاسمی- رودسر
* عدم برخورد جدی با پدیده حقوق‌های نجومی که به گفته معاون دستگاه قضائی (آقای اژه‌ای) که حتی تاکنون یک مورد از مجرمان دریافت‌کننده حقوق‌های نجومی به دستگاه قضائی معرفی نشده است این سوال را در افکار عمومی به وجود آورده است که آیا دستگاه قضایی به مسئولیت خود در قبال بیت‌المال عمل می‌کند یا به ملاحظه‌کاری‌ها ادامه خواهد داد؟
فخرالساعه
* مردم بی‌صبرانه منتظرند، دستگاه قضائی به مسئله حقوق‌های نجومی ورود کند اگر هم اقدامی شده است حداقل اطلاع‌رسانی کنند.
1160---0930
* دریافت‌کنندگان فیش‌های نجومی مثل فتنه‌گران سال 88 باید محاکمه شوند و امروز نیاز به یک 9 دی دیگر البته در این عرصه بسیار احساس می‌شود و امیدوارم دستگاه قضایی آن را رقم بزند. زیرا خواست اکثر مردم مجازات مدیران نجومی است. مردم طی این 37 سال حماسه‌های بزرگی را رقم زده‌اند که مدیران اشرافی به خوبی از آن‌ها آگاهند.
3948---086
* وزیر محترم اطلاعات پاسخ بدهند چرا دستگاه اطلاعاتی کشور در برخورد با موارد ناامنی قوی عمل می‌کند ولی کارنامه قابل قبولی در جلوگیری از فسادهای بزرگ اقتصادی ندارد.
3694---0912
* آقای هاشمی که پیشنهاد کاهش بودجه دفاعی و نظامی کشور را داده‌اند حتما به یاد دارند که صدام وقتی ضعف در نیروهای نظامی و دفاعی ما را دید اقدام به تجاوز نظامی و به اشغال درآوردن بخشی از خاک کشور‌مان کرد.
2537---0914 و 4862---0912
* آقای هاشمی به جای این‌که در مورد فیش‌های نجومی موضعی منصفانه و در جهت عدالت اسلامی بگیرند، سکوت کردند ولی به جای آن حرف‌هایی دشمن شادکن زدند که دل مردم را رنجاند. مردم می‌دانند که اگر این اقتدار نظامی امنیتی و اطلاعاتی سربازان ایران اسلامی نبود دشمن بارها زهر خود را به این کشور می‌ریخت عجیب است که آقای هاشمی این‌گونه مثل آدم‌های بی‌اطلاع سخن می‌گوید!
سلطان‌ویس - کرمانشاه
* خطر الگوی جدید قراردادهای جدید نفتی موسوم به I.P.C.  این است که در صورت تصویب آن در مجلس، فساد قانونی می‌شود و ضربه به کشور از این بالاتر وجود ندارد.
1706---0913
* از دولتمردان درخواست می‌شود مراقب باشند تامین بودجه مورد نیاز شرکت‌های گاز، آب و فاضلاب و برق و... روستائی باعث آزار و اذیت روستائیان نشود. قبض‌های گاز 270 هزار تومانی برای روستائیان واقعا طاقت‌فرساست. آخر اقلیم 1 و 2 و... چه مفهومی دارد؟
0051---0315
* علی‌رغم دستور تاریخ 94/4/20 معاون اول محترم رئیس‌جمهور به رئیس برنامه و بودجه، پس از گذشت بیشتر از یک سال، هنوز آئین‌نامه اجرائی فصل ششم قانون جامع ایثارگران تنظیم و تصویب نشده است. لذا پرداخت حقوق جانبازان حالت اشتغال و از کار افتادگی، موضوع ماده 39 قانون مذکور، پس از 3 سال قابل اجرا نیست و سازمان برنامه و بودجه هم پاسخگو نیست؟! از مسئولین امر درخواست رسیدگی داریم.
تعدادی از جانبازان شهرری
* دولت شهر هفت تپه با 24 هکتار زمین و دهها شرکت و بانک، دستگاههای خدماتی و اداری را به بخش خصوصی واگذار کرده ولی فشار آن به مردم ساکن این منطقه به تخلیه خانه‌ها منتقل شده است. چرا فریادرسی وجود ندارد؟
موسوی