kayhan.ir

کد خبر: ۸۴۱۶۸
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* ناهنجاری‌های اجتماعی و تکدی‌گری پدیده زشتی است که شهرهای بزرگ به ویژه پایتخت را فرا گرفته است و بدتر از آن متکدیانی هستند که با یک طفل معصوم ساعتها در معابر و چهار راهها دود استشمام می‌کنند. واقعاً چه کسانی باید فکر اساسی برای این‌ها به ویژه این طفل‌های معصوم بکند که همچون اسیری در پشت یا آغوش یک زن که بعید است مادر واقعی او باشد، دست و پایش بسته شده و از هرگونه تحرک مورد نیاز یک طفل محروم‌اند؟! هر شب که از خیابان امام خمینی حوالی ساعت 21 عبور می‌کنم زن و کودکی را با این اوصاف مشاهده می‌کنم!
یک هموطن
* ای کاش افتتاح و کار مهم دولت در هفته دولت روشن کردن وضعیت فیش‌های نجومی بود نه بی‌تفاوتی نسبت به آنها و حتی بعضاً حرام خواران را ذخیره نظام تلقی کردن.
حسینی- بندرعباس
* این دولت اعلام کرده مشکلات کشور یک شبه حل نمی‌شود پس چرا در برجام همه تعهدات را یکجا و یک شبه انجام دادند؟
8895---0919
* دولتی‌ها تلاش می‌کنند ناتوانی خود در اداره کشور را با بزرگ کردن موضوع کنسرت و تبدیل آن به مسئله اول کشور تحت‌الشعاع قرار بدهند ولی فایده‌ای ندارد.
3104---0912
* وزیر محترم دادگستری گزارش بدهد تا به حال در ارتباط با دریافت کنندگان حقوق‌های نجومی چه کار کرده آیا شده یک نفر از این مدیران را برای برخورد به قوه قضائیه معرفی کند؟
8455---0912
* دولت و دولتمردان به جای اینکه به رهنمودهای مربوط به اقتصاد مقاومتی عمل کنند به حاشیه‌سازی رو آورده‌اند و برای دیگران خط و نشان می‌کشند. این کارها اعتماد ملت به دولت را از بین می‌برد.
6674---0939
* صفدر حسینی‌ها نه تنها ذخیره نظام نیستند بلکه وصله ناجوری هستند که منصب را وسیله غارتگری از بیت‌المال قرار داده‌اند و نوبخت‌ها هم با توجیهات خود سعی در تطهیر آنان دارند. ذخیره نظام کسانی‌اند که این روزها راه جهاد در غربت را پیش گرفته‌اند و در سوریه و عراق آن حماسه عظیم را برپا کرده‌اند. همان مدافعان حرم که امروزه باعث افتخار هر دیارند.
0609--0915
* در مقابل 180 دقیقه صحبت وزیر نفت فقط 8 دقیقه وقت انتقاد به نمایندگان منتقد قراردادهای نفتی داده شده است! آیا با این وضع می‌توان به نظارت مجلس بر قراردادها اعتماد کرد؟
قاجار
* در کنار فیش‌های نجومی حقوقی به فیش‌های نجومی، تلفن، آب، برق و گاز نیز باید پرداخت که بی‌صدا افزایش چشم‌گیری پیدا کرده و قبوض از دو ماه به 45 روز و یک ماه کاهش پیدا کرده که به خیال خودشان مردم متوجه نشوند و چندین بند و تبصره را در قبض‌ها گنجانده‌اند.
شهروند تهرانی
* وزیر نفت به جای تهدید، نام رشوه‌گیران کلان قراردادهای کرسنت و استات اویل دوره مدیریت خودشان را برای مردم اعلام بکنند و راست و حسینی گزارش بدهند به واسطه این دو قرارداد چه میزان خسارت به کشور وارد شده است.
3208---0921
* مهد کودک‌های کشور بیشتر محل رقص و موسیقی شده‌اند. از سوی دیگر قرار است بخش زیادی از آموزش و پرورش به بخش خصوصی واگذار شود. می‌خواهم بدانم کدام کشور این‌گونه سرمایه‌های معنوی خود را به آتش می‌کشد.
2470---0919
* علی‌رغم اینکه عده‌ای از رؤسای بانکها حقوق نجومی می‌گیرند ولی بسیاری از کارکنان بانک‌ها حقوقی بین 600 تا 800 هزار تومان می‌گیرند و بعد از 30 سال بازنشسته می‌شوند و به علت عدم تأمین نیازهای زندگی به مشاغل دیگر دارای درآمد پایین و با رنج و مشقت مشغول می‌شوند تا نان حلال به منزل ببرند. با وجودی که بارها فیش‌های حقوقی خود را برای مدیران بانک‌ها ارسال کردیم نه تنها هیچ اقدامی نشد دریغ از حتی یک تماس خشک و خالی؟!
دالوند- بازنشسته بانک ملی لرستان
* برابر ابلاغ دولت مبنی بر افزایش 12 درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری، آموزش و پرورش قم فقط یک ماه حقوق خدمتگزاران این اداره را با 12 درصد افزایش اجرا و مجدداً با 6 درصد کاهش، تعدیل نمود؟ علت این امر چیست؟ با توجه به اینکه دولت به تمامی وزارتخانه‌ها ابلاغ افزایش 12 درصدی داشته است.
9003---0912
* در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد تهران برای ثبت‌نام دانشجویان هیچ نظم و انضباطی وجود ندارد. کرامت انسان به راحتی زیرپا گذاشته می‌شود و برخوردهای غیرفرهنگی با دانشجویان صورت می‌گیرد.
2052---0910
* آقای نوبخت رسماً در سیما اعلام کرد پاداش پایان خدمت فرهنگیان مرداد ماه پرداخت می‌شود ولی گفته وی عملی نشد؟! مگر ما بازنشستگان بازیچه آقایان شده‌ایم؟! ظاهراً کنسرت درمانی اولویت اول اینان است؟
7330---0919
* هنوز حق‌الزحمه سربازرسان انتخابات مجلس که در سال 94 برگزار شد پرداخت نشده است چرا؟
حاجی آقائی
* پلیس راه برجستان- مشهد تا چه زمانی باید در داخل کانکس مأموریت خودش را انجام بدهد؟ چرا ساختمان نیمه تمام این مقر پلیس تکمیل نمی‌شود تا به کار مراجعین با سرعت بیشتری رسیدگی شود؟
شاه‌ولی
* جاده نیمه تمام هامون به نهبندان در استان سیستان و بلوچستان چندین سال است به حال خود رها شده است. مسئولان امر از این جاده بازدید داشته برای تکمیل آن تدبیری بیندیشند.
1648---0915
* خیابانهای 9 دی و شهید احمدی روشن در غرب مهرشهر در مرکز استان خراسان جنوبی (شهر بیرجند) فاقد امکانات رفاهی و خدمات شهری من جمله: تلفن، آسفالت، پارک، مسجد، مدرسه، نانوایی، سوپرمارکت و... است. آب شرب هم کم فشار است و ساکنین مجبورند حتی برای طبقه هم کف پمپ آب خریداری کنند! متأسفانه هیچ اقدام محسوسی از سوی مسئولین ادارات مرتبط در دولت فعلی انجام نشده است. پیشنهاد می‌شود حداقل برای انتخابات آینده و برای مقاصد و منافع سیاسی‌شان هم که شده یک تکانی به خود دهند...؟
8135---0915
* در شهرستان تبریز خیابان توانیر کوچه ولی‌عصر شهرداری قسمتی از پارک رابه یک نفر فروخته و ایشان هم در این مکان اقدام به احداث و راه‌اندازی رستوران کرده است. وقتی درآمدزایی اصل شد همین می‌شود.
7991---0914
* فرهنگیان که از سال 82 تاکنون مبلغ چهارونیم هزار میلیارد از دولت طلبکارند در امر آموزش و تربیت نسل دانش‌آموز کشور معجزه نمی‌توانند بکنند. در ضمن پول 13 سال پیش به چه درد امروز ما می‌خورد؟
1382---0915