kayhan.ir

کد خبر: ۸۰۷۷۴
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* از آقای لاریجانی رئیس محترم مجلس شورای اسلامی که قاطعانه و محکم علیه رئيس سازمان ملل این مزدور صهیونیست‌ها موضع گرفت تقدیر و تشکر می‌کنیم گلایه ما از وزارت امور خارجه و وزیر این وزارتخانه است که تا کی و چقدر می‌خواهند مماشات کنند. ایشان اجازه ندارند با ضعف خود به حیثیت دستگاه دیپلماسی ایران اسلامی خدشه وارد کنند.
علیمردانی
* مواضع عزتمندانه ولی دیرهنگام رئيس مجلس علیه بدعهدی غربی‌ها مایه امیدواری است. دوست داریم کاسبان تحریم و برجام از این همه خیانت‌های آمریکا عبرت بگیرند ولی متاسفانه مشاهده شد که آقای ظریف وزیر‌خارجه کشورمان بدعهدی قطعی آمریکا در مورد برجام را با کلمه احتمال ذکر کرده که باعث تاسف است.
نیک‌نام از قم
 برجام یک ساله شد ولی چیزی دست ملت را نگرفت. البته امتیازهای سنگینی  به طرف‌های خارجی از جمله آمریکا داده‌ایم و آمریکا هنوز طلبکار است! مسئول تحمیل این همه هزینه سنگین به کشور کیست؟ و چه باید کرد؟
کریمی و 6377---0911
* مسئولان دولت قبلا برجام را تعبیر به فتح‌الفتوح کرده بودند ولی امروز آقای ظریف وزیر امور خارجه کشورمان می‌گوید فتح‌الفتوح نیست واقعیت‌های پشت پرده چیست که این آقایان از مواضع گذشته خود عدول کرده‌اند.
4862---0912
* برجام به جسد مرده‌ای تبدیل شده که دولتی‌ها تلاش دارند با تزریق آمپول به آن حیات ببخشند.
محبت
* وزیر کار در مصاحبه خویش با افتخار اعلام کرده که حقوق مدیران و مسئولان زیر 20 میلیون تومان تعیین شده است. عرض بنده این است که وقتی جوان لیسانسیه کشور هر ماه مبلغ 800 هزار تومان دریافت می‌کند یک مسئول چگونه حاضر می‌شود ماهیانه حدود 20 میلیون تومان از بیت‌المال برداشت کند؟!
طباطبایی
* بر اساس کلام  امیرالمؤمنین علی(ع) خداوند از عالمان پیمان گرفته که در مقابل بی‌عدالتی‌ها و فساد ساکت نباشند. همه از بالا تا پایین در خصوص بی‌عدالتی‌ها و فسادهای صورت گرفته در کشور جمهوری اسلامی مسئول هستیم و باید پیگیر و پاسخگو باشیم.
امینی
* آقای رئیس‌جمهور به جای اینکه برای خانواده شهید سرخه‌ای پیام بفرستد با مدیر سرخه‌ای صاحب حقوق نجومی یعنی برادر خویش برخورد قانونی بکند. یا حداقل ایشان را  به دست قانون بسپارد. این کاری است که باعث خشنودی خانواده شهدا می‌شود.
7977---0912
* باید دلسوزان نظام از هر صنف و گروهی که هستند به میدان بیایند و جلوی انحراف خطرناک اشرافی‌گری مسئولان در نظام اسلامی بایستند.
3730---0910
* ورود شجاعانه فرزندان قهرمان سپاه در مسئله حقوق‌های نجومی مایه آرامش و اطمینان‌خاطر امت شریف ایران خواهد شد. البته همگان بدانند این کار به مراتب مشکل‌تر از بازداشت تفنگداران آدم‌کش آمریکایی در خلیج‌فارس خواهد بود.
3561---0253
* جانباز دوران جنگ تحمیلی هستم که برای وام جانبازی از بنیاد شهید تهرانپارس درخواست وام جانبازی کرده‌ام با گذشت دو سال از درخواست بنده مسئولان بنیاد از کمبود بودجه برای پرداخت وام می‌گویند! آنگاه حقوق‌های کلان و نجومی مدیران دولتی هر ماه و به موقع و چند برابر وام درخواستی بنده به حساب مدیران واریز می‌شد و حالا هم از آن در دولت فقط به عنوان حقوق‌های نامتعارف یاد می‌شود!
یک جانباز دوران دفاع مقدس
* فشار زندگی باعث شد که تهران را رها کرده به اسلام‌شهر بروم و خانه‌ای قسطی در اکبرآباد بخرم. ماهیانه 2 میلیون و 700 هزار تومان قسط می‌پردازم. اگر به جای یکی از نزدیکان رئیس‌جمهور یا دولتمردان بودم، با دریافت حقوق نجومی این همه سختی و عذاب در دنیا نمی‌کشیدم ولی...
حبیب‌پور
* وقتی متوجه فیش‌های نجومی مسئولان با پاداش‌ها و تسهیلات صدها میلیون تومانی شدم از وضعیت معیشتی خودم پس از 30 سال زحمت کشیدن در شغل مقدس و مهم معلمی تعجب کردم.
1922---0930
*  آقای رئیس‌جمهور خودشان مرتب شعار سر می‌دهند ولی از سوی دیگر برای ساکت کردن مردم معترض به وضعیت بد اقتصادی و سیاسی کشور می‌گویند با شعار دادن مشکل حل نمی‌شود. حداقل به آنچه می‌گویند و معتقدند عمل کنند.
4862--- 0912
* آقای علی مطهری، آن آزادی که شما در سال‌های اخیر از آن دم می‌زدید این بود که صدای ملت ایران را در موضوع حقوق‌های نجومی آن هم در هنگام بررسی طرحی در همین مورد در تریبون خانه ملت قطع کنید؟
مشگاتیان
* عملکرد کیهان در موضوع افشاگری فیش‌های مدیران اشرافی بسیاری از واقعیت‌های پشت پرده از تخلفات دولت فعلی را افشا کرد. از کیهان انتظار می‌رود به کار مقدس خود که مبارزه با مفسدان و نااهلان است ادامه دهد؛ چون مردم انقلابی ایران به حمایت کیهان از حقوق ملت دلگرم شده‌اند.
نعیمی- ملارد
* مسئولان دولت به جای اینکه نگران حال فردی مثل شجریان با سابقه حضور در فتنه سال 88 و خوش‌رقصی برای بهائیان و بی‌بی‌سی و... باشند دلسوز جانبازان قطع نخاعی باشند که سالیان سال است از تخت جدا نشده‌اند ولی در دفاع از نظام و انقلاب تا آخر ایستاده‌اند.
8220---0912
* در سال 93 بعد از زلزله‌ای که در روستاهای شهرستان ساوه خرابی به وجود آورد اقدام به ساخت مسکن در روستای تجره از توابع شهر غرق‌آباد کردم. بنویسید اداره برق این شهر کنتور برق 327 هزار تومانی سال 94 را در سال 95 با قیمت 851 هزار تومان به فروش می‌رساند. چاره‌ای غیر از خریدن هم نداریم آقای رئیس‌جمهور در کجا و چگونه و یا چه حقوقی زندگی می‌کنند که این گرانی‌ها را درک نمی‌کنند و شعار سر می‌دهند تورم تک‌رقمی شده است.
مطیعی
* مستمری بازنشستگی بنده بعد از گذشت سه سال به 915 هزار تومان افزایش یافته است. ماهیانه 400 هزار تومان اجاره منزل می‌پردازم با بقیه آن هم باید چرخ زندگی را بچرخانم، هم از فرزند بیمارم در منزل پرستاری بکنم. برای گرفتن وام از بانک رفاه اقدام کردم گفتند باید به مدت 6 ماه مبلغ ده میلیون تومان سپرده در بانک داشته باشم. آیا قلب شما از این همه بی‌عدالتی در حق اقشار ضعیف جامعه به درد نمی‌آید؟
2843---0903
* وظیفه دارم از مدیریت صدا و سیما بابت پرداخت 50 درصد حق بیمه اختیاری کارکنان حق‌الزحمه‌ای مرکز اصفهان تقدیر و تشکر بکنم. در این شرایط سخت زندگی این مساعدت کمک بزرگی به ما کارکنان حق‌الزحمه‌ای می‌باشد.
2143---0913
* قرار بر این بود معوقات حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی در سال 95 در پایان تیرماه همراه با حقوق به حساب آنان واریز شود اما هیچ مبلغی به عنوان معوقات ابتدای 95 به حساب بازنشستگان و مستمری‌بگیران واریز نشد.
جعفری- یک مستمری‌بگیر
* حدود 40 نفر کارمند از کارافتاده بانک رفاه هستیم. مشکل ما این است که حقوق پرداختی ما را نصف پرداخت می‌کنند. اعتراض کردیم می‌گویند قانون چنین می‌گوید ولی در سازمان بازنشستگی کشوری چنین قانونی وجود ندارد.
مظفری