kayhan.ir

کد خبر: ۸۰۶۷۷
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸

110 اردوی جهادی البرز در مناطق محروم 14 استان

مدیر فرهنگی و اجتماعی بسیج سازندگی استان البرز گفت: در تابستان سال جاری 110 اردوی خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی در 14 استان توسط بسیج سازندگی این استان برگزار می‌شود.


مهران طیران افزود: این اردوها توسط سه هزار و 821 نفر جهادگر برادر و خواهر اقشار مختلف دانشجو، طلبه و محلات در قالب 86 گروه جهادی البرز برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت: از این گروه‌های اعزامی، 53 گروه در قالب اردوهای هفت روزه به تعداد 2 هزار و 762 نفر و 33 گروه نیز به صورت اردوهای 10 روزه به تعداد یک هزار و 59 نفر جهادگر فعالیت خواهند کرد.
طیران گفت: براساس برنامه پیش بینی شده یک هزار و 321 نفر از جهادگران، خواهر و 2 هزار و 923 نفر برادر هستند.
وی اضافه کرد: این جهادگران خدمات خود را در استان‌های البرز، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، مازندران، اردبیل، خوزستان، کردستان، هرمزگان، گیلان، خراسان شمالی، کرمانشاه، سمنان، لرستان و قم ارایه می‌کنند.
مدیر فرهنگی و اجتماعی بسیج سازندگی استان البرز افزود: یک گروه جهادی محلات نیز در مردادماه برای کمک به بازسازی عتبات عالیات به عراق اعزام خواهد شد.
وی از تمام افرادی که علاقه‌مند به حضور در اردوهای جهادی هستند خواست با توجه به وضعیت خود با مراجعه به شعب بسیج سازندگی در حوزه‌ها و نواحی بسیج محلات، دفاتر بسیج دانشجویی، دانش‌آموزی و طلاب مراجعه و اقدام به نام‌نویسی کنند.