kayhan.ir

کد خبر: ۷۴۰۵۳
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰

محدودیت‌های ترافیكی پایان هفته اعلام شد

پلیس راهور نیروی انتظامی محدودیت‌های ترافیكی پایان هفته را اعلام كرد.



به گزارش پایگاه خبری پلیس راهور ناجا، تردد موتورسیكلت از ساعت 12 امروز تا ساعت دو بامداد روز شنبه از محورهای كرج- چالوس، هراز، فیروزكوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعكس ممنوع است، اما تردد موتور سیكلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیك بلامانع خواهد بود.
همچنین در محور كرج- چالوس تردد انواع تریلر، كامیون و كامیونت ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز شنبه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 و 30 دقیقه روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز شنبه  از 15 كیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت كرج به صورت یكطرفه خواهد بود.
در محور هراز نیز تردد تمام تریلرها و تمام كامیون‌ها وكامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا 24 امروز، فردا و جمعه ممنوع است.
در محور قزوین - رشت و محور آستار- اردبیل هم تردد تمام تریلر‌ها و كامیون‌ها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 14 تا 24 روز جمعه ممنوع اعلام شده است.
بر اساس این گزارش، لازم است پلیس راه استان‌های البرز و مازندران در هنگام اجرای محدودیت، وسایل نقلیه را با دو تیم كه یكی در جلو ودیگری در انتها قرار دارد اسكورت كنند.
مركز اطلاعات و كنترل ترافیك پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (ده خط) بطور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های كشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است، همچنین در سایت www.rahvar120ir نیز آخرین اطلاعات ترافیكی قابل دسترسی است.