kayhan.ir

کد خبر: ۷۲۷۵۶
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰
کم‌سن‌ترین تکواندوکار ایرانی در بازی‌های المپیک تصریح کرد

علیزاده: از حالا کارم آغاز شده است(گفت و گو)



کیمیا علیزاده که کم‌سن‌ترین تکواندوکار ایرانی راه یافته به بازی‌های المپیک است می‌گوید: از حالا کارم برای المپیک شروع شده است. گزیده‌ای از صحبت‌های پدیده تکواندوی ایران در ادامه می‌آید:
* خیلی خوشحالم که توانستم مدال طلا و سهمیه المپیک بگیرم. خیلی سختی کشیدم تا به اینجا رسیدم. سه سال است که تمرین می‌کنم تا سهمیه المپیک را بدست آورم. خوشحالم که مزد زحماتم را گرفتم.
* در این مدت سخت تلاش کردم و مدام وزن کم می‌کردم. در این راه خیلی‌ها به من کمک کردند. مربیان و مسئولان فدراسیون زحمات زیادی برایم کشیدند که باید از همه آنها تشکر کنم.
* مبارزات سنگینی را پشت سر گذاشتم و هیچ حریفی را دست کم نگرفتم. اما مبارزه آخرم از همه سخت‌تر بود که خوشبختانه در آن بازی هم پیروز بودم و علاوه بر سهمیه المپیک مدال طلای رقابت‌ها را کسب کردم.
* من برای کسب سهمیه از طریق رنکینگ هم امیدوار بودم، اما به دلایل مختلف از طریق رنکینگ به سهمیه نرسیدم. مسابقات کسب سهمیه قاره آسیا آخرین فرصت من بود و نمی‌خواستم از دست برود و با تمام وجود مبارزه کردم.
* از حالا کار من شروع شده و باید تلاشم را بیشتر کنم تا بتوانم مبارزه‌های خوبی را در المپیک ریو ارائه دهم و به مدال المپیک برسم. راه زیادی دارم اما مدال المپیک را دور از دسترس نمی‌بینم.