kayhan.ir

کد خبر: ۷۱۱۲
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز

* به آقای وزیر نفت باید گفت به میزانی که به فکر واردات بنزین است کمی هم به فکر بهبود کیفیت این سوخت در داخل باشد واقعاً تأسف‌آور است که مواد خام را ارزان بفروشیم و فرآورده آن را با قیمت گزاف بخریم. آن هم در شرایطی که دولت موظف به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.
3961---0912
* اقتصاد مقاومتی یعنی اراده فشار بر خود برای پیشگیری از تحمیل فشار توسط غیر خودی.
7341---0919
* آقای عراقچی بنده به عنوان یک ایرانی اطمینان صددرصد می‌دهم که آمریکا و اسرائیل 35 سال است که مردم کشور ما را تهدید به حمله نظامی می‌کنند. زمانی که ما هیچ نداشتیم نتوانستند غلطی بکنند حال که بحمدالله به دست سربازان گمنام امام زمان و دانشمندان کشور ما صاحب همه چیز شده است، آنها در لانه زیر زمینی رجز خوانی می‌کنند لذا از این بلوف‌زنی‌ها نگران نباشید و ملت ایران تا محو کامل اسرائیل از پای نخواهند نشست.
عونی
* وزیر اقتصاد اعلام کرد برای راستی‌آزمایی، مردم باید فرمهایی را که در اختیارشان قرار می‌گیرد تکمیل نمایند. به ایشان عرض می‌کنم مگر مردم تا به حال به نظام دروغ گفته‌اند. این ادبیات مربوط به افراد منحطی مثل خانم شرمن است که مدعی شد دروغگویی در دی‌ان‌ای ایرانی‌هاست!
حسینی از البرز
* کار مدعیان دروغین خط امام به جایی رسیده که درست همان حرف‌های آمریکایی‌ها را در داخل تکرار می‌کنند.
2731---0913
* دولت اعلام نمود که مردم از خیر یارانه بگذرند و آن را به دولت برای رونق بخشیدن تولید ببخشند اگر نبخشند با کنترل زندگی‌یشان جریمه می‌شوند. عرض بنده این است چرا برای تولید و رونق کار، مردم را سهیم نمی‌دانید و سهام را به نام آنها نمی‌کنید؟
بیگ‌زاده
* از مصاحبه با خانواده شهید عماد مغنیه تشکر می‌کنم. تأکید این شهید بزرگوار بر نماز اول وقت، این نکته را یادآور است که نماز اول وقت است که انسان را به کمالات و خواسته‌های معنوی و مادی می‌رساند.
اسماعیلی
* آقای روحانی! شما که برای دلجویی به دیدار خانواده شهدا می‌روید قطعاً می‌دانید که از جان گذشتگی شهدا موجب برقراری نظام جمهوری اسلامی ایران شده است و ماندگاری آن با خون شهدایی که در جبهه‌ها به زمین ریخته شد می‌باشد. انتصاباتی که در برخی از وزارتخانه‌ها صورت می‌گیرد و افرادی که یا طرفدار فتنه بوده و یا در آن شرکت داشته‌اند، به جای افراد شایسته‌ای که به جدیت کار را دنبال کرده‌اند، موجب دلخوری خانواده‌های معظم شهدا و فرهیختگان می‌شود. چون هدف فتنه‌گران از بین بردن و پایمال کردن خون شهداست.
یک دبیر بازنشسته
* متأسفانه بعد از تذکرات مکرر مردم و مسئولان همچنان برخی از فروشگاهها لباس‌های مردانه و زنانه را در مانکن‌های به دور از حیا و عفاف اسلامی- ایرانی  ترویج و تبلیغ  می‌کنند.
سلیمان بلغار
* مسئول دبیرخانه شورای امنیت ملی کشورمان اگر نگران امنیت جامعه است علیه قلم به مزدهایی که احکام الهی را در روزنامه‌ها به سخره می‌گیرند اقامه دعوی کند و در قبال فتنه‌گران نفوذ داده شده در ارکان قدرت موضع‌گیری نماید و تکلیف خودش را روشن کند.
عباس ملکی
 * به مسئولان دولت که مدام می‌گویند خزانه خالی است و دولت جوابگوی یارانه‌ها نیست و مردم داوطلبانه از دریافت یارانه انصراف دهند پیشنهاد دارم در صورتی که دریافتی‌های کلان دارند برای کمک به خزانه از دریافت پاداش‌های چندین میلیونی انصراف دهند.
یک نظامی بازنشسته
* هر زمان که به داروخانه‌های سطح شهر برای خرید کرم مراجعه می‌کنم پشت سر هم محصولات خارجی را روی میز ردیف می‌کنند وقتی به آنان می‌گویم بنده طرفدار محصولات ایرانی هستم با نگاه تعجب‌آمیز آنان مواجه می‌شوم با این حال روی عقیده خود هستم.
قدمی
* در جاده مخصوص کرج، شهرک فرهنگیان کارخانه شیشه‌سازی مینا قرار دارد. این کارخانه به شدت دود تولید می‌کند و برای سلامتی اهالی بسیار مضر است. بهتر است این کارخانه به خارج از شهر و شهرک‌ها انتقال یابد.
یکی از اهالی منطقه
* عوارضی آزادراه پردیس - تهران برای رفت‌ و برگشت به 5 هزار تومان افزایش یافته است. این افزایش به چه منظور است؟
یک مسافر
* به سفیران و کارداران و دیپلمات‌های کشورهای اسلامی عرض می‌کنم ابتدای راه رهایی از بیگانگان دوری از تشبه به آنهاست یکی از نشانه‌های صلیبی‌ها استفاده از کراوات بوده است. خوب است با اقتدا به جمهوری اسلامی در گام نخست‌ از این نشانه غرب‌گرایی دوری کنید و در گام‌های بعدی به سفارش‌ها و اعمال بر زمین مانده اسلام عمل کنید.
ابراهیم سینکی
* یک مربی فوتبال در ظرف 7 ماه نیم میلیارد تومان گرفته ولی بنده جانباز که مستاجرم در سال 7 میلیون تومان می‌گیرم. بنگر تفاوت ره از کجا تا به کجاست!
لنگرودی
* به صورت اتفاقی برنامه کودک شبکه 2 را در ساعت 6 صبح تاریخ 6/12/92 تماشا کردم. چند کارتون خارجی (دکتر ربکا، دکتر چارلی و...) پخش کرد این رویه فکر و ذهن کودکان ما را از همان اوان کودکی به سمت غرب هدایت می‌کند. باید از بوعلی، رازی، جابر ابن حیان، فارابی و... کارتون بسازند تا بچه‌هایمان با علاقه به الگوهای بومی رشد کنند.
9527---0913
* قیمت‌های اعلام شده میوه و شیرینی شب عید که در کیهان 4/12/92 در صفحه 4 درج شده غیر واقعی است. همین الان شیرینی‌ تر کیلویی 500/14 تومان به فروش می‌رسد آن وقت اعلام شده شیرینی تر شب عید 500/10 تومان؟ وقتی با شماره 66944499 تماس گرفتم گفتند از ساعت 8 تا 14 تماس بگیرید؟ گفتم الان ساعت 16 است با این مشکل مواجه شده‌ام چرا 8 تا 14 پاسخ داد فردا تماس بگیر شاید پاسخ شما را بدهد آن هم 8 تا 14 اینها می‌خواهند بر بازار نظارت کنند؟!
مشعورا
* در شهرستان رامهرمز مردم با کمبود آرد و نان مواجه شده‌اند. چه دست‌هایی در کار است که اسباب نگرانی شهروندان را به وجود می‌آورند و کسی برخورد نمی‌کند؟
8830---0916
* پذیرفته نیست که صدای اذان از بعضی شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی مثل شبکه آی فیلم پخش نمی‌شود. اگر می‌گویید برون‌مرزی است، افق گیرنده‌های مختلف هم متفاوت است. بنابراین وقت شرعی ایران رعایت شود.
8938---0913