kayhan.ir

کد خبر: ۷۰۵۱۵
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷
نامه زنان نخبه سیستان و بلوچستان به معاون رئیس‌جمهوری

خانم مولاوردی از ادعای کذبتان عذرخواهی کنید

جمعی از زنان نخبه استان سیستان ‌وبلوچستان با نگارش نامه‌ای خطاب به مولاوردی معاون رئیس‌جمهوری، خواستار عذرخواهی وی بابت ادعای کذبش شدند.


به گزارش تسنیم، در بخشی از این نامه آمده است: گرچه دولت‌های مختلف مطابق با ارزش‌های انقلاب اسلامی برای ارتقای جایگاه زن و استحکام خانواده اقدامات مثبتی انجام داده‌اند و در مسائل مربوط به حوزه زنان پیشرفت‌هایی حاصل شده است اما در دولت فعلی نه تنها در قلمرو نقش زن در کانون خانواده توجه نمی‌شود بلکه خانواده را مانع خودشکوفایی زن دانسته و به جای اینکه مشاور امور بانوان ریاست جمهوری به فکر چاره‌جویی برای دستیابی به وضعیت مطلوب در حوزه زنان و خانواده باشد به بیان سخنان دور از واقعیت و بدون تحقیق در استان پرداخته و در مصاحبه خود اظهار نموده که «روستایی در سیستان و بلوچستان داریم که تمامی مردان آن روستا اعدام شده‌اند و...»! و بازتاب چنین ادعای کذبی فرصت استان را تبدیل به تهدید می‌کند و باعث می‌شود تا چهره استان محروم‌تر و مظلومیت مردم بیشتر شود.
جمعی از زنان نخبه استان سیستان ‌و بلوچستان در ادامه این نامه تاکید کردند: خطاب سخن به سرکار خانم مولاوردی است که چرا سعی دارید چهره بدی از این استان منعکس کنید؟ در حالی که مردم این استان مرزدارانی غیور، با فرهنگ و با غیرت هستند، شما باید به خاطر توهین خود از مردم سیستان و بلوچستان عذرخواهی کنید و بهتر است به فکر پیگیری مشکلات مردم باشید، این سخنان جای تعجب دارد و این همان آب ریختن در آسیاب دشمن است‌!
در پایان این نامه آمده است: فردی که باید به خدمت‌رسانی به زنان بپردازد با سخنان نسنجیده و دور از واقعیت به مردم یک استان مرزی کشور توهین می‌کند و باعث جریحه‌دار شدن روحیه مردم غیور و با صلابت استان شده و در استانی که دست مزدوران کثیف آمریکایی و اسرائیلی به خون مردم شیعه و سنی که در برقراری امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند آلوده است موج بدی را به راه انداخته است، لذا ضمن درخواست از مسئولان قضایی جهت پیگیری جدی این موضوع، برای بار دوم تاکید می‌کنیم تا خانم مولاوردی از مردم این خطه شهیدپرور عذرخواهی کند.