kayhan.ir

کد خبر: ۶۹۰۰۲
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* در قضیه دخالت آشکار بی‌بی‌سی فارسی در انتخابات خبرگان، به وضوح می‌توان رد پای روباه پیر و نتیجه بازگشایی سفارت خبیث انگلیس را مشاهده کرد! آن روزی که مردم و دانشجویان انقلابی در محکومیت بازگشایی سفارت روباه پیر و مکار، جلوی سفارت تجمع کرده بودند و عده‌ای از این افراد دستگیر شدند و یا مورد ضرب و شتم قرار گرفتند، این روز را دیده بودند.
امین حاج‌علی افضلی - تهران
* ظاهرا هنر کلید معروف انتخاباتی باز شدن قفل زنگ زده روباه پیر بود. به برکت این بازگشایی، مداخله آشکار روباه پیر و خبیث انگلیس در امور داخلی کشورمان، آن هم در انتخابات از سر گرفته شد. آنها با وقاحت به مردم می‌گویند که به چه کسی رای دهید و به چه کسی رای ندهید و متاسفانه واکنشی از سوی جریان مورد علاقه آنها دیده نشد. شیطان بزرگ و انگلیس خبیث بدانند مدت‌هاست دوره استعمارگری آنها به پایان رسیده است و مردم ایران اجازه نمی‌دهند که خارج از مرزها برایشان تصمیم بگیرند و چه بی‌حیا هستند آنان که بی‌محابا و با بی‌غیرتی عملا پرچم بیگانگان را در سردر خانه‌های خود نصب می‌کنند.
طالعی
* ان‌شاءا... ملت غیور و قهرمان و با بصیرت در هفتم اسفند سیلی دیگری بر چهره کریه استکبار جهانی خواهند زد تا دیگر فکر اعاده سال‌های ننگین دخالت در تعیین سرنوشت کشورمان را به ذهنش راه ندهد.
3419---0915
* چگونه می‌توان با اعتماد به لیستی رای دهیم که حتی یک اقتصاددان در آن وجود ندارد؟ مگر یکی از مشکلات اصلی کشور اقتصاد نیست پس چطور یک اقتصاددان در برخی از لیست‌ها دیده نمی‌شود.
2517---0917
* وقتی رهبر معظم انقلاب بیش از 200 بار طی این چند سال از کلمه «فتنه» سخن می‌گویند معنایش این است که فتنه در چندین فاز توسط سازمان‌های جاسوسی استکبار طراحی شده است که بخش اول آن فتنه 88 بود و قطعا بخش‌های دیگر در انتخابات آتی و نفوذ به ارکان نظام است که باید مراقبت‌های لازم را کرد. دلیلی ندارد که دشمن از کودتا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی منصرف و ناامید شده باشد.
7977---0912
* مگر غیر از این است که دولت ترکیه به طور غیرمستقیم قاتل شهدای مدافع حرم است؟ چطور تریلی تریلی میوه‌های آغشته به خون جوانانمان از ترکیه در میدان تره‌بار تهران تخلیه می‌شود؟ آیا همه اینها قاچاق است؟ آیا اعلام پر شدن تورهای سیاحتی به ترکیه به علت ارزانی، تامین نیازهای پلید دولت ترکیه برای به شهادت رساندن جوانانمان در سوریه نیست؟! مسئولین در چه فضایی سیر می‌کنند و به کجا می‌روند؟!
عربی
* به متولیان برنامه‌های سیاسی سیمای جمهوری اسلامی عرض می‌کنم چطور پاسخ بینندگان را می‌دهند وقتی از کسانی دعوت می‌کنند که ضمن حمایت از فتنه‌گران، فقط بلدند مشکلات کشور را به دولت قبل ربط دهند.
0084---0911
* در تاریخ 94/11/29 تیتر و عکس روزنامه چهارشنبه 94/11/28 را دیدم. اگر بگویم این کار، گویاترین، زیباترین، دقیق‌ترین و مستندترین تیتر و عکسی بود که از کیهان دیده بودم غلو نکرده‌ام! احسنتم. خدا به شما قوت دهد و به قلم‌تان برکت.
3104---0912
* حمله زنجیره‌ای‌ها به کیهان به بهانه خبری که رسانه‌های همسوی خودشان هم منتشر کرده بودند به خاطر پوشاندن شرمندگی بعضی‌ها بود، نه به خاطر گربه رقصانی کلینتون عجوزه!
1397---0912
*‌ آقای آخوندی اعلام می‌کند که مردم دستشان به جیبشان باشد تا دولت را کمک کنند! به  ایشان بفرمائید دست مردم به جیبشان است ولی به علت تورم، گرانی، رکود، بی‌تدبیری  در اولویت‌ها و... جیبشان خالی است!
محمد آقا
* پذیرفته‌شدگان استخدام آموزش و پرورش پس از آزمون کتبی و مصاحبه و گزینش باید یک دوره 6 ماهه آموزشی بگذرانند که هزینه آن چند میلیون تومان است. این دوره‌ها فقط در تهران و تعداد محدودی از استان‌ها برگزار می‌شود. بنده که با داشتن یک فرزند هیچ درآمدی ندارم چطور از پس هزینه‌های اسکان و غذا و هزینه‌های دیگر برآیم. از مسئولان تقاضا داریم اگر امکان دارد این دوره‌ها را در تمام استان‌ها دایر کنند.
رحمان‌زاده
* معاون وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که اضافه کار و حق‌التدریس فرهنگیان، معلمان تا قبل از اسفند و نیمه بهمن ماه پرداخت می‌شود. الان هیچ پولی در جیب ما نیست خلف وعده تا کی و تا کجا!!
4231---0916
* پشت کلانتری موسی‌آباد اسلامشهر در کنار پارک ساختمان کثیفی وجود دارد که یک ضلع آن به سرویس بهداشتی عمومی تعلق دارد و ضلع دیگر آن به دارالقرآن امام زمان(عج)! و این از کج‌سلیقگی متولیان امر حکایت دارد که کثیف‌ترین مکان را به دارالقرآن اختصاص داده‌اند.
عجمی
* در یک کوچه بن‌بست در نسیم‌ شهر واقع شده‌ایم. سال 92 وقتی همسایه قصد کوبیدن منزل و ساخت آپارتمان داشت شکایت کردیم. چون با این کار ملک ما ارزش خود را از دست می‌داد. علی‌رغم اطلاع شهرداری متاسفانه با علم به متضرر شدن ملک‌ ما، در سال 93 به او مجوز ساخت 6 طبقه دادند. طی این مدت مکاتبات مختلفی صورت گرفته ولی دریغ از رسیدگی. گفتیم از طریق کیهان اعلام کنیم شاید مسئولین امر به دادخواهی ما رسیدگی کنند.
عظامی - کارگر ساده
* تهرانسر با جمعیت یک میلیون نفر و با داشتن چندین شهرک متاسفانه اتوبوس بی‌آر‌تی و مترو ندارد. لطفا رسیدگی شود.
1614---0912
* بنده در یکی از دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای مازندران بازنشسته شدم. تاکنون به ما پاداش سنوات پرداخت نشده است. مسئولان این دانشکده می‌گویند وزارت علوم به ما اعتبار نداده است، در حالی که در آموزشکده‌های دیگر اضافه کاری و خدمات رفاهی و دیگر خدمات پرداخت شده است. اگر اعتبار ندارند پس چطور آن خدمات را داده‌اند.
0204---0113
*  ورودی شهرک بیمه  در حوالی شهرک اکباتان به شدت شلوغ و پرترافیک است از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.
8918---087