kayhan.ir

کد خبر: ۶۸۸۶
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۸

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز

* به‌عنوان یک شهروند بختیاری ادامه اعتراض به توهین صورت گرفته به قوم فداکار و ولایی بختیاری‌ها در یکی از سریا‌ل‌های سیما را بعد از عذرخواهی مسئولین، کار درستی نمی‌دانم و معتقدم این کار بهانه به دست افراد فرصت‌طلب ضد انقلاب و بیگانگان برای بی‌ثبات ساختن کشور می‌دهد. همه ایرانیان با یکدیگر برادرند و کسی بر دیگری امتیازی جز تقوا ندارد.
4958---0916
* در کجای قانون اساسی آمده که می‌توان یک جریان برانداز را که جرمشان محرز است بخشید و به آنها جایزه داد و آنان را در پست‌های حساس وزارت و معاونت به کار گمارد و کسی را که این وضع را می‌بیند و اعتراض می‌کند متهم به اقدام علیه امنیت ملی قلمداد و به دادگاه معرفی کرد؟! آیا جای شاکی و متهم عوض نشده است؟! ای کسانی که دولت گذشته را قانون‌شکن قلمداد می‌کردید آیا این اقدام خودتان نقض قانون که در مجلس به کلام خداوند قسم خورده‌اید حافظ آن باشید نیست؟ آیا به کارگیری فتنه‌گران خارج از چارچوب قانون نیست؟!
احمدی
* امروز برای استکبار جهانی تفاوتی ندارد که در رأس دولت چه سلیقه‌ای حاکم باشد. اصولگرا، اعتدال یا ... امروز تلاش دشمن این است که نظام را ناکار‌آمد جلوه دهد و اگر بتواند نظام را ساقط کند. لذا تمام سعی و تلاش خود را بر نارضایتی عمومی و ناکارآمد جلوه دادن نظام معطوف داشته است.
پیری
* مسئولین امر پاسخ بدهند آژانس توسعه ملی آمریکای خبیث در ایران چه می‌کند آیا جز این است که کار این آژانس در کشور جاسوسی و زمینه‌سازی برای اغتشاش در آینده است.
8339---0912
* چرا این همه جابه‌جایی‌ها و وانهادن پست‌ها به اصحاب فتنه که در بدنه دستگاه اجرایی صورت می‌گیرد و عاقبت‌ آن مشخص است شورای عالی امنیت ملی را به تکاپو وانداشته است؟ یک نویسنده منتقد دیپلماسی هسته‌ای به اتهام اقدام علیه امنیت ملی به دادگاه احضار شده است. با این وضعیت لازم است امنیت ملی از دید دولت اعتدال بار دیگر تعریف شود.
طالعی
* با حاشیه‌هایی که دولت محترم به خصوص در انتصاب افراد حاشیه‌دار برای خود ایجاد کرده چشم‌انداز روشنی برای حل مشکلات اساسی مردم دیده نمی‌شود. انتظار می‌رود دولت محترم در ادامه راه با اصلاح  رویه و درس گرفتن از گذشته‌های نه چندان دور اعتماد ملت را برای حل مشکلات عمومی جلب نموده و خود را وامدار ملت و نه جریان‌های سیاسی بداند.
فتاحی
* بسیاری از مردم ایران به ویژه محققان، روحانیون، اساتید و دانشجویان و دیگر نهادهای کشور به عملکرد دولت محترم به ویژه در مسائل هسته‌ای نقدهای جدی، صریح و منصفانه و دلسوزانه دارند. افراطی نامیدن منتقدان دولت بی‌انصافی است. با کوتاهی و تسامح مسئولان اجرایی کشور تعدادی از افراطیون فتنه‌گر به بخش‌هایی از بدنه اجرایی کشور نفوذ کرده‌اند، این افراد با اظهارات معترضانه به اتخاذ مواضع ساختارشکنانه و سیاه‌نمایی پرداختند. حمایت دولت اعتدال‌گرا از این افراد حاشیه‌ساز جز دردسر هیچ سودی برایش ندارد.
علی‌نژاد
* ‌آقای رئیس جمهور گفته‌اند گذشته‌ها را باید فراموش کرد. چگونه می‌شود که مردم جنایت منافقین در اوایل انقلاب و فتنه‌گران در سال 88 را فراموش بکنند. مگر مردم ما بی‌احساس شده‌اند که با گذشت زمان خائنین به کشور و نظام را از یاد ببرند. خانواده‌های شهدای فتنه 88 جلوی چشمان مردم هستند و مجازات عاملان آن جنایات را فریاد می‌زنند.
2731---0913
* مردم با یکدیگر قهر نیستند که عده‌ای خواسته باشند آنها را آشتی بدهند هر کس که عملی خلاف قانون مرتکب شده باید هزینه آن را بپردازد و با عذرخواهی از ملت اندکی از گذشته سیاه خود را جبران نماید.
3466---0915
* روستای لنگور بابل از آب آشامیدنی سالم محروم است از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
7179---0912
* بیمه آتیه‌سازان حافظ هزینه رادیوگرافی بازنشستگان را سال گذشته می‌پرداخت ولی امسال با این که بیمه طلایی نیز شده‌ایم همکاری نمی‌کند. بنویسید چرا بیمه‌ها به جای ارائه خدمات بهتر هر روز بیشتر سنگ‌اندازی می‌کنند.
2066---0911
* فروشگاه فرهنگیان شهرستان تنکابن در توزیع سبد کالا به جای تخم‌مرغ چند عدد ماکارونی 700 گرمی تحویل داد و مبلغ 4 هزار تومان هم دریافت کرد. از قرار معلوم هر کس سود خودش را از این طرح می‌برد.
1068---0937
* حسابدار چند شرکت بزرگ هستم و از نزدیک شاهد بودم که به صاحبان کارخانه و شرکت سبد کالا تعلق گرفت ولی کارکنان از دریافت سبد کالا محروم شدند. دولتمردان ما جواب بدهند آیا این کار واقعا تدبیر لازم را داشت.
2615---0933
* کوچه مطهری از سمت خیابان کوهسار در شهران واقع در منطقه 5 شهرداری دارای طرح تعریض 30 ساله است. مع‌الوصف شهرداری به جای اجرای طرح تعریض اجازه ساخت و ساز در این کوچه را داده و سرو صدای اعتراض همسایه‌ها را درآورده است.
7527---0910
* پول گاز زمستان سال گذشته بنده که در یک آپارتمان بسیار کوچک زندگی می‌کنم 5 هزار تومان بود. امسال 21 هزار تومان قبض گاز آمده است. قرار بود کلید آقای رئیس‌جمهور باعث گشایش در زندگی مردم بشود.
8853---0912
* خروجی شهر کلاله استان گلستان بدون خط‌کشی و روشنایی است چندی قبل همین مسئله باعث پاره شدن لاستیک‌های خودرو‌ام شد. متاسفانه عدم  رسیدگی  برخی متولیان امر باعث وارد آمدن خسارت جانی و مالی بویژه در شب  برای مسافرین می شود.
ابراهیم مهربانی