kayhan.ir

کد خبر: ۶۸۵۹
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۱
در دیدار با علاءالدین بروجردی

بشار اسد موفقیت‌های هسته‌ای ایران را تبریک گفت

رئیس‌جمهور سوریه در دیدار با رئیس کمیسیون امنیت ملی کشورمان، موفقیت‌های هسته‌ای ایران را تبریک گفت.
بشار اسد در دیدار با علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی کشورمان با اعلام این مطلب گفت: در سوریه بر این باور هستیم که تبعات و نتایج این پیروزی مهمتر از اصل توافق است.
رئیس‌جمهور سوریه همچنین برگزاری موفقیت‌آمیز اجلاس اخیر اتحادیه بین‌المجالس کشورهای اسلامی در تهران را تبریک گفت و اظهار داشت: ما موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران را از آن سوریه می‌دانیم و مطمئن هستیم جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی پیروز این درگیری‌هاست.
بشار اسد نسبت به خطر تفکر تکفیری هشدار داد و خاطرنشان کرد: این تفکر و پیروان آن در برابر ملت مسلمان سوریه که با همه وجود به اسلام وفادارند، مقابله می‌کند.
در این دیدار علاءالدین بروجردی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه گفت: مقاومت ملت و دولت سوریه در برابر توطئه‌های آمریکا نشان داد که سوریه در جنگ اراده‌ها پیروز شده است و این پیروزی‌ها در آینده ادامه خواهد یافت.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ایران جنایات وحشیانه تکفیری‌ها که چهره زشتی را به نام  اسلام ترسیم کرده‌اند، محکوم کرد و افزود: جهانیان باید بدانند که اسلام از این‌گونه تفکرها و اقدامات ضد اسلامی متنفر است و این‌گونه اقدامات نمی‌تواند چهره زیبای اسلام را مخدوش کند.