kayhan.ir

کد خبر: ۶۸۴۹
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۷

حوادث کوتاه از کشور

مواد مخدر داخل خودروی حادثه‌دیده
اصفهان- ایرنا: فرمانده انتظامی استان اصفهان، از کشف 288 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش از داخل یک خودروی پژوی واژگون‌ شده خبر داد.
سرتیپ «عبدالرضا آقاخانی» گفت: ساعت چهار و 50 دقیقه صبح از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در جاده چوپانان به انارک اطلاع حاصل شد.
وی افزود: ماموران پاسگاه چوپانان و پلیس راه جندق به همراه نیروهای امدادی در محل حاضر شدند و پس از بازرسی خودرو این مقدار مواد مخدر را کشف کردند.
آقاخانی با بیان اینکه راننده این خودرو به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد، افزود: دلیل وقوع این حادثه سرعت زیاد و عدم کنترل خودرو از سوی راننده ناشی از توجه نداشتن به جلو گزارش شده است.

توقیف اتوبوس حامل تریاک
زاهدان- ایرنا: به گزارش روز سه‌شنبه مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، ماموران پلیس سیستان و بلوچستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی نصرت‌آباد به یک دستگاه اتوبوس مسافربری به مقصد شیراز مشکوک شدند و آن را مورد بازرسی قرار دادند و در بازرسی از این اتوبوس 132 کیلوگرم تریاک را کشف و 4 متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

سوخت قاچاق به مقصد نرسید

یزد- خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی ابرکوه یزد گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با عرضه سوخت قاچاق ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور یزد به فارس به یک دستگاه تانکر مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.
سرهنگ احمد غلام‌زاده افزود: ماموران در بازرسی از خودرو 22 هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف و 2 نفر را در این ارتباط دستگیر کردند.
قاچاقچیان این مقدار سوخت قاچاق را از سیرجان استان کرمان بارگیری و قصد انتقال آن به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس را داشتند.

آتش‌سوزی در کارگاه

بوشهر- ایرنا: یک کارگاه لنج‌سازی در بندر محمد عامری شهرستان تنگستان استان بوشهر روز سه‌شنبه آتش گرفت.
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری تنگستان گفت: این آتش‌سوزی ساعت 11 صبح در یک کارگاه لنج‌سازی رخ داد که با تلاش به موقع نیروهای آتش‌نشانی شهرهای بوشهر، اهرم و دلوار و هلال‌احمر در کمترین زمان ممکن مهار شد.
پرویز شعبانی افزود: در این حادثه 2 فروند لنج در آتش سوخت اما از آسیب رسیدن به 7 فروند لنج دیگر که در این کارگاه در دست ساخت بود، جلوگیری شد.
وی اضافه کرد: هم‌اکنون علت این حادثه در دست بررسی است

شکارچی طلا شکار شد

اصفهان - خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: ماموران واحد گشت فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین گشت‌زنی در سطح حوزه خود، زنی را در حال درآوردن گوشواره‌های دختربچه‌ای مشاهده کردند و با توجه به اینکه احتمال می‌دادند هدف این زن، سرقت باشد به سرعت به وی نزدیک شدند.
سرهنگ حسن یاردوستی افزود: این زن با مشاهده ماموران، دختربچه را رها کرد و پا به فرار گذاشت که با اقدام به موقع ماموران دستگیر شد و در تحقیقات صورت گرفته علت سرقت‌های خود را اعتیاد شدید به مواد مخدر اعلام کرد.

ضبط انواع مواد آتش‌زا

یزد- خبرنگار کیهان: معاون اجتماعی فرماندهی  انتظامی استان یزد از کشف مقدار معتنابهی مواد محترقه غیرمجاز در یزد خبر داد.
سرهنگ محمدحسن باقری افزود: ماموران نظارت بر اماکن عمومی پس از انجام کارهای تحقیقاتی و اطلاعاتی از وجود تعداد زیادی مواد آتش‌زا در 2 واحد صنفی در سطح شهر باخبر شدند.
به گفته وی، ماموران طی بازرسی از این واحدها 6 هزار و 303 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز را کشف و ضبط کردند.