kayhan.ir

کد خبر: ۶۸۴۲
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۶

دستگیری شرور با آمپول بیهوشی!

رئیس کلانتری 148 از دستگیری شروری خبر داد که ماموران به علت شدت شرارت وی در هنگام دستگیری متوسل به استفاده از آمپول بیهوشی شدند.
سرهنگ علیرضا شجاعی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جزئیات دستگیری پردردسر این شرور که به دفعات اقدام به برهم زدن نظم و امینت عمومی کرده بود گفت: در ساعت 7:30 دقیقه چهارم اسفندماه سالجاری از طریق تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، ماموران پلیس این کلانتری در جریان اقدامات  فردی که نظم عمومی  را در محدوده خیابان قریب بهم زده بود، قرار گرفتند.
وی افزود: با حضور پلیس در محل ، متهم پا به فرار گذاشت و ماموران نیز با درخواست نیروی کمکی، اقدام به اجرای  طرح مهار در منطقه کردندو نهایتا این فرد را که «اردشیر» نام دارد در محدوده خیابان طوسی مورد شناسایی و تعقیب قرار دادند.
رئیس کلانتری 148 انقلاب گفت: متهم به داخل خانه‌ای وارد شد که بر اساس تحقیقات محلی خانه پدری وی بود و بر همین اساس آنان با هماهنگی مرکز نسبت به دستگیری متهم یاد شده اقدام کردند.
شجاعی‌پور افزود: پلیس در حال ورود به داخل خانه بود که «اردشیر» در حالی که یک قبضه چاقو در دست داشت از منزل خارج و ضمن حمله به ماموران پلیس یکی از آن‌ها را از ناحیه دست، صورت و گوش مجروح کرد.
رئیس کلانتری 148 در ادامه با اشاره به دستگیری متهم گفت: این فرد پس از دستگیری ضمن جلوگیری از انتقال و ورودش به خودروی پلیس اقدام به خودزنی کرد.
شجاعی‌پور افزود: اما ماجرا به اینجا ختم نشد چرا که وقتی خودرو پلیس به پایگاه رسید متهم این بار در خروج از خودرو مقاومت کرد تا اینکه با دخالت کارکنان کلانتری از داخل خودرو بیرون آورده شد اما «اردشیر» پس از خروج نیز دست از شرارت برنداشت و با فریادهای بلند خود را به در و دیوار کوبید و از آنجایی که امکان مهار این فرد ممکن نبود  ماموران کلانتری با استفاده از عوامل اورژانس اقدام به بیهوش کردن متهم با استفاده از آمپول بیهوشی شدند.
رئیس کلانتری 148 انقلاب با اشاره به سوابق متهم، وی را روانی دانست و گفت: وی به همراه پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.گفتنی است حال عمومی مامور کلانتری که در این عملیات توسط متهم از چند ناحیه با چاقو زخمی شده بود، رضایت‌بخش اعلام شده است وی در حال حاضر در یکی از بیمارستان‌های نیروی انتظامی بستری است.