kayhan.ir

کد خبر: ۶۸۲۸
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۱

اخبار کوتاه از فوتبال


فدراسیون فوتبال بی‌خیال افاضلی نمی شود!
سرانجام مراحل آماده‌سازي تيم فوتبال المپيک ايران از دیروز در محل کمپ‌هاي تيم ملي آغاز شد. در تمرين دیروز 25 بازيکن که از تيم‌هاي مختلف کشور دعوت شده بودند تمرينات خود را زير نظر هومن افاضلي آغاز کردند. بازيکنان پس از دويدن دور زمين تمرينات سرعتي را انجام دادند. در ادامه پاسکاري در قالب پاس‌هاي نزديک و دور در دستور کار بازيکنان قرار گرفت. به گزارش کیهان اتفاق روز گذشته نشان داد که فدراسیون فوتبال و در راس آن علی کفاشیان علاقه مند به همکاری مجدد با هومن افاضلی هستند. با این حال همچنان این پرسش برای اهالی فوتبال مطرح است که این جناب آقای افاضلی چه کارنامه روشنی در فوتبال ایران داشته که تحت هر شرایطی باید یکی از مربیان حاضر در تیم های ملی است؟!
استقلال، جوان می‌شود
زمانی عضو هيئت مديره استقلال گفت: ميانگين سني بالاي بازيکنان را قبول دارم و يکي از برنامه‌هاي ما اين است که ميانگين سني استقلال پايين بيايد و تيم جوان‌تر شود.
ماندگاری آذری در ذوب آهن
مديرعامل کارخانه ذوب‌آهن شایعه برکناري مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن را رد کرد.محمدی گفت: اين خبر صحت ندارد و آذري مديرعامل باشگاه هست و خواهد بود.
واکنش نوری به خط خوردنش از تیم ملی
نوری کاپیتان پرسپولیس که نامش در لیست تیم ملی دیده نمی شود در این باره گفت: طبيعي است که بعد از چند سال حضور در تيم ملي، اينکه در نزديکی جام جهاني، در اردوي تيم ملي نباشي، ناراحت کننده است ولي چون آقاي کي‌روش را مي‌شناسم، مي‌دانم که مرا دوست داشته و فوتبالم را قبول دارد. مي‌توانم با تلاش و با توجه به فرصتي که باقيمانده است، يکبار ديگر شانس حضور داشته باشم.
مولر بایرن را ترک می‌کند؟
روزنامه آبندسايتونگ، چاپ مونيخ، يکي از نشريات ژرمن‌هاست که چهارشنبه (امروز) گزارش کرد نزد کاتالان‌ها پروژه خريد «توماس مولر» آغاز شده است.بنابه گزارش اين روزنامه کاتالان‌ها که در تدارک بازسازي تيم خود هستند، تلاش مي‌کنند اين ستاره تکنيکي را تابستان به تور اندازند.
ترک بارسا از سوی پویول
کارلوس پويول 35 ساله که اين فصل با تصميم تاتا مارتينو سرمربي تيم از ترکيب اصلي بارسا دور مانده است ، اعلام کرد در تابستان به تيم ديگري خواهد پيوست. پويول به روزنامه اسپورت چاپ کاتالونيا گفت:«در پايان فصل نيوکمپ را ترک مي کنم.البته مي خواهم چند فصل ديگر به فوتبال ادامه دهم و ترجيح مي دهم به تيمي در يک ليگ قوي ملحق شوم.»
کلوپ سرمربی احتمالی بارسلونا
رسانه‌هاي شهر دورتموند گزارش کردند مقام‌‌هاي مسئول کاتالان‌ها در حال بررسي وضعيت مربيگري چند مربي از جمله کلوپ آلماني هستند.بنابه اين گزارش سران بارسا از عملکرد «مارتينو» مربي کنوني خود راضي نيستند و فهرستي از چند مربي براي جانشيني را تعيين کردند.در اين فهرست در کنار مربي کنوني دورتموند، شنيده شد نام مربياني همچون آندره وياس بواس، لوئيس انريکه، ارنستو وال‌ورده و ديگو سيمونه به چشم مي‌خورد.
برتری تراکتورسازی 10 نفره برابر نماینده عربستان
تیم فوتبال تراکتورسازی روز گذشته در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا با تک گل دقیقه 82 کریم انصاری فرد موفق شد الاتحاد عربستان، قهرمان دو دوره لیگ قهرمانان آسیا را شکست دهد. در این دیدار قرمزپوشان تبریزی از دقیقه 59 علی کریمی را به علت دریافت کارت زرد دوم در اختیار نداشتند اما در نهایت با تک گل دقایق پایانی کریم انصاری فرد سه امتیاز این دیدار را به دست آوردند. تراکتورسازان در دومین دیدار خود چهارشنبه 21 اسفند به مصاف لخویا می‌روند. تراکتورسازی در گروه C این رقابت‌ها با تیم‌های لخویا، الاتحاد و العین همگروه است.لازم به یادآوری است که سه شنبه شب نیز تیم فولاد خوزستان موفق شد در خانه الجیش قطر به تساوی صفر – صفر برسد و یک امتیاز باارزش را در قطر کسب کند.