kayhan.ir

کد خبر: ۶۸۲۶
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۱

تمایل فدراسیون والیبال برای سپردن تیم ملی به آناستازی

مسئولان فدراسیون والیبال ایران منتظر خبر موافقت وکیل “آناستازی” هستند تا برای هدایت تیم ملی با وی به توافق نهایی دست یابند.
خبرهای رسیده حاکی است که فدراسیون والیبال در حال مذاکره با "آندریا آناستازی” سرمربی نامدار ایتالیایی است. قرار است تا وکیل "آناستازی”، خبر موافقت نهایی وی را برای سفر به ایران و امضای قرارداد با فدراسیون والیبال طی روزهای آینده اعلام کند.پیش از این نیز امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی گفته بود "آناستازی” گزینه اصلی فدراسیون والیبال است اما به دلیل مشکل قراردادی که این مربی بزرگ با فدراسیون والیبال لهستان دارد، تاکنون نتوانسته‌ایم با او به جمع‌بندی برسیم.”آناستازی” یکی از چهره‌های شاخص عرصه مربی‌گری در والیبال جهان به شمار می‌رود که سابقه قهرمانی‌های متعدد در رده باشگاهی کشور ایتالیا و همچنین هدایت تیم‌های ملی ایتالیا و لهستان را در کارنامه خود دارد.
توافق نسبی صورت پذیرفت
محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در این باره گفت: ما با "آناستازی” برای همکاری تا المپیک 2016 به توافق نسبی رسیده‌ایم ولی در خصوص دستمزد و تعداد دستیارانش هنوز به تفاهم نهایی نرسیدیم. البته شرایطی که او پیشنهاد کرده هم از لحاظ قیمت و هم از لحاط تعداد دستیاران (چهار دستیار) برای ما قابل قبول نیست چرا که والیبال ما در حال حاضر در جایگاه مناسبی قرار داد و بسیاری از مربیان والیبال دنیا آرزوی هدایت آن را دارند. ما سعی خواهیم کرد با انجام مذاکرات اصولی این موضوع را حل کنیم و با وی به توافق نهایی برسیم و بدین ترتیب او را برای امضای قرار داد همکاری به ایران بیاوریم. به هر حال در غیر اینصورت به سراغ دیگر گزینه‌های خود یعنی "لوزانو” و "برناردی” خواهیم رفت.