kayhan.ir

کد خبر: ۶۸۲۵
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۱

یکی از دلایل «دلالی افسارگسیخته» در فوتبال

مدیر مسئول و سردبیر کیهان ورزشی، قدیمی‌ترین نشریه ورزشی ایران می گوید یکی از دلایل دلالی افسارگسیخته در فوتبال، حضور مدیران غیرورزشی است.
سید محمد سعید مدنی در قسمتی از مصاحبه تفصیلی خود با خبرگزاری فارس، به حضورمدیران غیر ورزشی در ورزش ایران اشاره کرد و گفت: در شرایط موجود ، مدیران ورزشی که نا آشنا به ورزش هستند، گول می‌خورند و به سمتی که یک جریان خاص می خواهد،  می‌روند. دراین مسیر مربی و بازیکن ناکارآمد به این مدیران تحمیل می‌ شود و هزار و یک جور از آنها، کار می‌کشند و سرانجام به عنوان یک مدیر ناموفق از گردونه ورزش خارج می‌شوند. اگر مدیری کاربلد باشد از بطن ورزش باشد مطمئنا خیلی از این مسائل حل می‌شود. یکی از دلایلی که شاید این اواخر دلالی افسارگسیخته را در فوتبال شاهد بودیم به خاطر آن است که اکثر مدیران باشگاه‌ها غیرورزشی بودند و تا بخواهند بفهمند چی به چی بوده کلاه‌های بزرگی سرشان رفته است.
وی در بخش دیگری از صحبت هایش در خصوص تزریق پول زیاد به ورزش نیز گفت: پول تزریق شده به ورزش اگر به درستی هزینه شود، موفقیت به بار می آورد اما اگر این گونه نباشد،  به جای آنکه حلال مشکلات شود، سرمنشأ بسیاری از دردها می‌شود.