kayhan.ir

کد خبر: ۶۸۱۳
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۶

وزیر کشور: استاندار خراسان رضوی هفته آینده معرفی می‌شود

وزیر کشور گفت: استاندار جدید خراسان رضوی هفته آینده معرفی می‌شود.
به گزارش ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی این مطلب را در حاشیه سخنرانی رئیس جمهوری در جمع مردم استان هرمزگان در ورزشگاه تختی بندرعباس در جمع خبرنگاران بیان کرد.
وی با بیان اینکه حساسیت در این استان بالا است،‌اظهار داشت: باید در انتخاب دقت شود تا اجماع نسبی در مورد استانداری که معرفی می‌شود، مانند دیگر استان‌ها حاصل شود.
رحمانی فضلی با بیان اینکه در حال حاضر چهار گزینه مطرح است گفت که طی هفته آینده استاندار معرفی خواهد شد.وی در پاسخ به سؤال دیگری درباره سربازان ایرانی ربوده شده در پاکستان گفت: در حال رایزنی سیاسی با پاکستان هستیم و همکاری مشترک در این ارتباط داریم.
وزیر کشور اظهار امیدواری کرد که رایزنی‌ها به نتیجه برسد تا شاهد آزادی این عزیزان باشیم.
رحمانی فضلی همچنین درباره اعتراض مردم استان هرمزگان به دلیل جدایی شهرستان پارسیان از این استان گفت: تصمیم جدایی پارسیان از استان هرمزگان در دولت قبل اتخاذ شده اما با توجه به نظر امام جمعه استان، مردم و نمایندگان این استان، رئیس جمهور به وزارت کشور دستور دادند که این مصوبه را بار دیگر بررسی کنند.وزیر کشور ادامه داد: امیدواریم هر اقدامی در این زمینه انجام می‌شود رضایت مردم استان را فراهم کند.
وی تأکید کرد که گزینه‌های مختلف در این ارتباط بررسی خواهد شد.وزیر کشور در پاسخ به سؤالی در خصوص حضورش در سازمان صدا و سیما و انتصاب وی به عنوان رئیس این سازمان، گفت: این روزها بازار شایعه داغ است و این موضوع نیز از اساس شایعه است.