kayhan.ir

کد خبر: ۶۷۹۸
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۱

تداوم اعتراض‌ها علیه آل خلیفه- مردم بحرین: شهدا را فراموش نمی‌کنیم

مردم بحرین با سر دادن شعار «مرگ بر آل خلیفه و شهدا را فراموش نمی‌‌کنیم» در نقاط مختلف این کشور تظاهرات کردند و در چند نقطه با ماموران آل‌خلیفه درگیر شدند.
به گزارش خبرگزاری‌ها، مردم بحرین در ادامه اعتراضات خود نسبت به سیاست‌‌های خشونت‌آمیز رژیم آل خلیفه در مناطق مختلف این کشور تظاهرات کردند.
تظاهرکنندگان بحرینی در حالی که فریاد می‌زدند، «مرگ بر حمد»، «مرگ بر آل خلیفه» خواستار آزادی زندانیان سیاسی در بند رژیم آل‌خلیفه شدند. برخی از تظاهرکنندگان تصاویر شهدا را در دست داشتند و فریاد شهدا را فراموش نمی‌کنیم سر دادند.
مردم بحرین همچنین نسبت به دستگاه قضایی این کشور و احکام ناعادلانه آن اعتراض کردند و شعار «اعدام هرگز هرگز» سر دادند.
این تظاهرات در حالی صورت گرفت که نیروهای امنیتی آل خلیفه با پرتاب گاز اشک‌آور و گلوله‌های پلاستیکی با معترضان درگیر شدند.
در همین رابطه جمعیت الوفاق اسلامی بحرین از شهادت یک شهروند بحرینی دیگر بر اثر شکنجه شدن در زندان‌های رژیم بحرین خبر داد.
در بیانیه این جمعیت آمده است که «جعفر محمد الدرازی» یکی از قربانیانی است که بر اثر شکنجه در زندان آل خلیفه به شهادت رسیده است.
در این بیانیه تاکید شده است، در بحرین قاتلان و جنایتکاران آزاد هستند و قربانیان در زندان به سر می‌برند و هیچ جنایتکاری به خاطر ارتکاب جنایت‌های ثبت شده پشت میله‌های زندان قرار نگرفته است.