kayhan.ir

کد خبر: ۶۷۷۳
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۳

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز

* از درخواست و نامه بسیج دانشجویی در خصوص اشد مجازات برای سران فتنه و مباشران آنها پشتیبانی کرده و از ریاست محترم قوه قضائيه درخواست رسیدگی فوری داریم.
1904---0912
* از آقای فرجی‌دانا می‌پرسم در بین دانشجویان ستاره‌دار چند نفر در عاشورای 88 بر فرق امثال شهید علیرضا ستاری به جرم دفاع از ارزش‌ها میله آهنی و تکه‌های بلوک سیمانی کوبیدند؟! چرا در تطهیر نفاق جنایت‌پیشه این همه عجله دارید؟
8916---0911
* بلدوزر دولت یازدهم به تبریز هم رسید و در یک روز 3 فرماندار و در طول هفته 13 فرماندار را عزل کردند. سوابق برخی از فرمانداران جدید فقط فعالیت در ستاد کروبی و موسوی است؟! و برخی نیز جزء کسانی‌اند که در انتخابات مجلس هفتم به رهبری نامه نوشتند که توان برگزاری انتخابات را ندارند.
محمدی از تبریز
* دولت اوکراین بر اثر اعتماد بیجا به آمریکا و کشورهای غربی سقوط کرد اگر آنها حقیقت و باطن این مسئله را درک می‌کردند که خیرخواهی کشورهایی که از انسانیت فاصله گرفته‌اند برای منفعت خودشان است و ضرر این اعتماد کردن از سود آن بیشتر است دچار این سرنوشت نمی‌شدند. اوکراین عبرت جدیدی برای همه جوامع مستقل است.
سلیمان بلغار
*  برخی از مسئولان هسته ای کشورمان خوشحال هستند که «شرمن» گفته ایران می‌تواند جزء ناچیزی از هسته‌ای را ادامه دهد و این مثل آن می‌ماند که دهان و دماغ کسی را بگیری و هر از چند گاه چند لحظه‌ای بگذاری طرف نفس بکشد آنگاه او بگوید چقدر شما آدم خوبی هستید؟! و این چند لحظه نیز فقط برای زنده ماندن شماست نه اینکه تحرکی داشته باشید!
شاه‌صاحبی
* آمریکایی‌ها و غربی‌ها به دنبال این نیستند که ما سلاح اتمی داریم یا نه؟ آنها می‌خواهند دست ایران را خالی کنند تا به فکر تولید نباشیم و مصرف‌کننده باشیم. نباید در این سفر‌ها و دیدار با هیئت‌های غربی دچار وادادگی شویم
یک شهروند
* آقای هاشمی گفته بود امت وسط اسلامی دارای منطق و استدلال و تفکر و تعقل است و تا زمانی که مورد تهاجم قرار نگیرد دست به شمشیر و سلاح نمی‌برد و همچنین گفته امام راحل (ره) از گروه‌های افراطی و تندرو دوری می‌کردند اولاً فتنه‌گران 88 که مورد حمایت شما و نزدیکانتان بودند با منش ضد تندروی امام چه نسبتی داشتند؟ ثانیاً مگر رای ندادن ملت به کاندیدای مورد نظر تهاجم است که فتنه‌گران دست به شمشیر بردند و به پایگاه‌های بسیج حمله کردند و مساجد را آتش زدند. اصلاً ملک عبدالله و تکفیری‌ها هم جزء تندروها هستند؟!
گل‌محمد نورانی از مهدیشهر
* اینکه آقای مشایخی از پیشکسوتان عرصه هنر واکنش بجایی نسبت به بی‌ادبی یک هنرپیشه‌نما از خود نشان داد جای تقدیر و تشکر دارد. جالب است که در خبرها آمده بود که همین فرد بی‌ادب بعد از مراسم خدمت یکی از سران فتنه نیز رفته است تا شاید جایزه‌ای از او هم برای بی‌ادبی‌اش بگیرد. البته قابل درک است چون این بی‌ادبان مثل فتنه‌گرانی هستند که سالها از گناه و خطای محرز و آشکارشان می‌گذرد لیکن شجاعت ابراز ندامت و شهامت عذرخواهی را ندارند.
محمدرضا فخرالساعه جانباز
* هستند ثروتمندانی که تمام هست و نیست خود را در راه نیازمندان خرج می‌کنند اما حاضر به ریاکاری نیستند اما هستند نوکیسه‌گان تازه به دوران رسیده که مال و مکنتشان را به رخ دیگران می‌کشند. جلوگیری از فرهنگ تفاخر به زندگی تجملی و اشرافی یکی از لوازم اقتصاد مقاومتی است.
علی سبحانی
* با گذشت بیش از دو دهه از پایان جنگ در حالی که خیل جانبازان دفاع مقدس در حال پیوستن به یاران شهیدشان هستند متاسفانه سالهاست قانون خدمات جامع ایثارگران خاک می‌خورد. با این همه تعلل گویا از ما که گذشت آیا فرزندان ما اجرای آن را خواهند دید؟! آیا نوه‌ها و نتیجه‌ها قرار است اجرای آن را ببینند؟ ولی ما همچنان چشم انتظار اجرای آن هستیم.
7601---0912
* در مورد اقتصاد مقاومتی که آقا دستور فرمودند و کیهان هم آن را تیتر یک کرده است تقاضا داریم به صورت عملی در دستور کار همه قرار گیرد. برای شروع بد نیست از تعطیلات تقویم و تعطیلات مجلس کم شود.
میرزاخانی
* در تاریخ 14/7/92 در مجلس تصویب شد که برای بازنشستگی کارگران 2 سال آخرخدمت محاسبه شود ولی این قانون در عمل اجرا نمی‌شود و 5 سال محاسبه می‌شود و سازمانها می‌گویند هنوز به ما ابلاغ نشده و مصوبه مجلس برای ما کافی نیست.
1592---0935
* دو ماه قبل سفری به عتبات عالیات به صورت هوایی داشتیم با یک میلیون و 250 هزار تومان. الان برای عید ثبت‌نام کردیم می‌گویند 1 میلیون و 450 هزار تومان. آخر این افزایش قیمت‌ها روی چه حسابی انجام می‌شود. چرا سازمان حج و زیارت در پایان سال قیمتها را افزایش داده است؟
160---0919
* نمایندگانی در محضر قرآن کریم قسم خورده‌اند حافظ منافع امت باشند. بنابراین باید به جای فکر تشکیل فراکسیون جدید و... تلاش نمایند در خدمت آرمانهای انقلاب و نظام باشند و در خدمتگزاری به مردم کوتاهی نکنند که ملت ایران بصیرند.
4678---0918
* ملت ایران هیچ گاه تسلیم آمریکای خبیث این تروریست بالذات نخواهد شد. این ملت بزرگ و مقتدر به حرمت خون شهدا پایبند است و هیچگاه از حق هسته‌ای خود نخواهد گذشت. دولت نباید مانع فعالیت دانشمندان جوان هسته‌ای شود.
2466---0910
* هشت ماه از عمر دولت جدید می‌گذرد ولی هنوز روزنه امیدی برای احداث کارخانه نفلنیست سراب که یک معدن 200 ساله آلومینیوم را دارد، دیده نمی‌شود. اگر چنانچه تأمین اعتبار شود یقیناً موجب شکوفایی منطقه و کشورمان خواهد شد.
عونی
* احساس ناراحتی اتباع مسلمان غیر سعودی مقیم در مکه و مدینه که برخی به تجارت و برخی به امور نظافت و کارهای دیگر و برخی برای اعمال حج مقیم بودند از جو به وجود آمده در ایران اسلامی در ارتباط رابطه با آمریکا ابراز نگرانی می‌کردند. آنها نگران از انجام این ارتباط هستند و ایران را الگوی مقاومت و پایدار در مقابل آمریکا می‌دانند و در برخی صحبت‌ها حامل این پیام بودند که به هیچ وجه به مصالحه با آمریکا نپردازید و اشاره به عقب ماندگی و در جا زدن کشورهایی داشتند که تحت‌الحمایه آمریکا فقط به تأمین امرار و معاش خود هستند و هیچ گونه استقلالی در هیچ اموری ندارند. به راستی باید بر توکل و اعتقادمان به وعده‌های یاری خداوند بیفزاییم، کمی نگاه به بیرون از مرزها بیندازیم و به استقلال و به موفقیت‌های کشورمان بیندیشیم.
محمودی
* هر روز در مسیر تهران- آزادگان- اتوبان ساوه تردد می‌کنیم. آخر شب زباله‌ها را در ضلع سمت راست اتوبان تخلیه می‌کنند و آتش می‌زنند شاید بخشی از دود و آلودگی تهران که اول صبح نمایان است، اثرات دود این بازیافت‌ها باشد لذا لازم است مسئولین امر به این گونه موارد نیز رسیدگی نمایند.
کشتکار
* وزیر محترم ارتباطات اعلام نمود افرادی که سیم کارت 912 دارند می‌توانند تا سقف قیمت سیم کارت خود استفاده کنند ولی به محض اینکه بنده 75 هزار تومان بدهکار شدم تلفن را یکطرفه کردند. چرا؟
مهدی معمارباشی
* آیا در سوانح و حوادث جاده‌ای مثل حادثه هفته قبل اتوبوسی که از گرگان عازم تهران بود همچون گذشته باید فقط خودرو یا راننده را مقصر دانست؟ جاده چه قدر در اینگونه حوادث نقش دارد؟ وجود شیب‌ها، افت و خیزها، پیچ و خم‌های نامناسب، شکستگی‌ها و چاله‌ها و نبودن حفاظ مناسب کنار جاده و... غیر قابل انکار است و باید برطرف شود.
7902---0919
* ساکنان شهرک‌های کاظمیه، اندیشه،‌ امیرکبیر و زیباشهر در زنجان برای آمد و شد به مرکز شهر و عبور از بزرگراه 22 بهمن پل عابر پیاده ندارند از مسسولین امر درخواست می‌شود به مشکل یک دهه‌ای این شهرکها رسیدگی کنند.
0521---0912
* هم آسفالت و هم دوربرگردان‌های کمربندی گنبد کاووس غیراستاندارد است. با توجه به اینکه سفرهای نوروزی چند روز دیگر شروع خواهد شد از مسسولین امر درخواست می‌شود به اصلاح آنها اقدام نمایند.
مهربانی