kayhan.ir

کد خبر: ۶۴۷۳۴
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹

پوسترهای شهید نمر به نمایش درآمد(اخبار ادبی و هنری)

مجموعه پوسترهای شیخ شهید آیت‌الله نمر در فضای مجازی منتشر شد.


به گزارش کیهان، سایت جهانی هنر مقاومت، مجموعه‌ای از پوسترهای هنرمندانه و قابل چاپ درباره شهید آیت‌الله نمر، رهبر شیعیان عربستان را منتشر کرد.
این پوسترها توسط انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و با همکاری نهضت مردمی پوستر انقلاب، طراحی و در سایت هنر مقاومت منتشر شده‌اند.
پوسترهای شیخ شهید نمر النمر توسط هنرمندان گرافیست، مریم کولیوند، سید محمد موسوی و سیدمحمدرضا میری طراحی شده‌اند.
سایت هنر مقاومت همچنین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سایت هنر مقاومت در پی شهادت آیت‌الله شیخ «نمر باقرالنمر» در نظر دارد تا آثار هنرمندان حوزه تجسمی را در این ارتباط ارائه کند، خط سرخ شهادتی که از شیخ احمد یاسین شروع شد، و اخیرا با شهادت سمیر قنطار توسط صهیونیست‌ها زنجیره‌ای از اتفاقات از پیش طراحی شده را مشاهده می‌کنیم، شیخ زکزاکی قربانی ظلم تکفیری‌های نیجریه می‌شود و شش نفر از فرزندانش به شهادت می‌رسند، و امروز خبر از شهادت عالم بزرگ دینی آیت‌الله شیخ «نمر باقرالنمر»در عربستان می‌آید، ارتباط بین این شهدا قطعا پشت صحنه رژیم صهیونیستی و نوکران آن یعنی عربستان و ترکیه را روشن می‌سازد، ترکیه از این جهت که پس از حضور اردوغان فرمان کشتن شیخ «نمر باقرالنمر» توسط ملک سلمان امضا می‌شود.در این باره با ارائه آثار هنرمندان بیشتر خواهیم گفت...
مسعود شجاعی طباطبایی، هنرمند کاریکاتوریست و مدیر سایت هنر مقاومت هم خبر داد که به زودی نمایشگاهی از پوسترهای شهید نمر برگزار خواهد شد.