kayhan.ir

کد خبر: ۶۴۳۲۸
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* جناب آقای روحانی! از بخش ابتدائی سخنرانی در 94/10/6 شما در جمع علمای اسلام تشکر می‌‌کنم که بسیار پرشور و حماسی بود اما به یک نکته اشاره می‌کنم: نسخه‌ای که در پایان سخنرانی برای حل مشکلات جهان اسلام پیچیدید یعنی مذاکره، متاسفانه جواب نداده است. شما شاهدید که در اثر دیپلماسی منفعلانه مذاکره نفت از قیمت 120 دلار به 29 دلار کاهش یافت و غارتگران با احساس امنیت بیشتر اموال ما را غارت می‌کنند.
طباطبائی
* چه حکمتی است که هر وقت آقای زنگنه وزیر می‌شوند قیمت نفت این قدر افت می‌کند؟ ظاهرا کرامات این آقایان فقط کام دشمن را شیرین می‌کند.
7253---0911
* خانم ابتکار یک ابتکاری به خرج دهد و از ماندن در مسئولیت خود تجدیدنظر کند. بنده ناراحتی قلبی دارم ولی نمی‌توانم که دائم خودم را در خانه حبس کنم. این صندلی مسئولیت باید دراختیار کسی باشد که حداقل کمی به فکر سلامت مردم باشد.
یک دبیر بازنشسته
 * خانم ابتکار آلودگی هوا را نتیجه عدم برنامه‌ریزی دولت قبلی می‌داند! لطفا ایشان اقدامات قریب به 3 سال مسئولیت خود را برای کاهش آلودگی تشریح کند تا مشخص شود که چرا آلودگی به جای کاهش، افزایش یافته است.
7352---0912
* خانم ابتکار در برابر سلامت مردم در مقابل آلودگی هوا مسئول است. باید بداند که با حامی شدن و گریه کردن برای کودکانی که دچار سرطان شده‌اند مشکل آلودگی سرطان‌‌ساز هوا رفع نمی‌شود.
2092---021
* ثبت‌نام فله‌ای ولی حساب شده برای خبرگان رهبری و مجلس شاهد جدیدی بر هشدار رهبر معظم انقلاب درباره راه‌های نفوذ در دستگاه‌های تصمیم‌ساز است. شورای نگهبان از این‌گونه نقشه‌هایی که طراحی و اجرا می‌شود هیچ‌گونه نگرانی به خود راه ندهد. حق‌الناس این است که بیشترین دقت برای رد صلاحیت افراد معلوم‌الحال صورت گیرد. در غیر این صورت مردم متضرر اصلی مشکلات پساانتخابات خواهند بود.
طالعی
* وقتی بدنه دولت از قشر مرفه درد نکشیده است و کاهش و افزایش قیمت هیچ تاثیری در زندگی او ندارد چطور از وضعیت معیشت قشر محروم و مستضعف و حقوق‌‌بگیر جامعه خبر داشته باشد! حالا کلان سرمایه‌داران بی‌خبر از درد مردم برای تسخیر مجلس هم نقشه کشیده‌اند و حتی بعضی‌شان نامزد شده‌اند.
4001---0910 و 6245---0912
* در اخبار اقتصادی خواندم معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرده اعتبار برنج‌های تاریخ مصرف گذشته تا پایان سال تمدید شده است. البته شرح می‌دهد که این برنج‌ها را تست می‌کنیم و تاریخ اعتبار می‌زنیم. مگر جنس تاریخ مصرف گذشته با تست قابل استفاده می‌شود؟ واقعا در این دولت همه چیز نوبر است!
آب پیکر
 * اینکه جریان مدعی اصلاحات در مقابل زورگویی‌ها و نقض برجام توسط آمریکا سکوت اختبار کرده‌اند به خاطر آن است که بعد از نتیجه ندادن فتنه سال 88 پیشنهاد تحریم بیشتر را خود این افراد به آمریکایی‌ها داده‌اند. باید امروز کر و لال باشند و حرفی نزنن. آنها خود پیشنهاددهنده تحریم‌ها بوده‌اند.
6986---0917
* در منطقه مرزداران دو روزنامه اعتدال و تعادل را به صورت رایگان به آژانسی که بنده راننده آن هستم می‌دهند تا توزیع کنیم. این چنین بیت‌المال حیف و میل می‌شود.
1833---021
* از مواضع روشنگرانه روزنامه کیهان ومدیر مسئول محترم آن در این شرایط حساس خیلی متشکریم. حداقل الان می‌دانیم به کدام راه باید برویم و تکلیفمان چیست!
8441---0913
* کیهان برای بعضی دوا و شفا برای بعضی دیگر گلوگیر است. این که کیهانی‌ها دشمن داشته باشند امری طبیعی است چرا که تحت هیچ شرایطی از خط انقلاب و ارزشها دست نکشیده‌اند و نمی‌کشند.
6990---0910
* با رفتارهایی که از سوی آمریکایی‌ها در خصوص پرونده هسته‌ای کشورمان مشاهده می‌شود باید اعتراف کرد پیش‌بینی‌های کیهان در مورد سرانجام برجام درست بود. دولتمردان بیش از این اجازه تحقیرشدن کشور و نظام را ندهند.
0704---0912
* به دولت تدبیر عرض می‌کنم مصوبه ضدایرانی که به آمریکا اجازه می‌دهد حدود 2 میلیارد دلار از دارائی‌های بلوکه شده ما را به نفع آمریکایی‌ها که از تروریسم آسیب دیده‌اند برداشت نماید چندمین فتح‌الفتوح دولت یازدهم است؟! کشور ما بیش از 17 هزار شهید قربانی تروریسم آمریکائی-صهیونیستی داشته است. چرا دولت تدبیر و امید غرامت این جنایات آمریکایی‌ها را از آن‌ها مطالبه نمی‌کند؟
8612---0912
* وقتی آمریکا با وضع قوانین هم برجام را نقض و هم از اموال بلوکه شده کشورمان برداشت می‌کند چرا دولت ما بابت کودتای آمریکایی 28 مرداد و افرادی که در جریان آن کشته شده‌اند و حمایت از جنایت‌های 25 ساله شاه و بابت تحمیل 8 سال جنگ بر کشور و حمایت آمریکا از صدام جنایتکار علیه این کشور اعلام جرم و طلب خسارت نمی‌کند؟
1714---0930
* آمریکا با برجام پا را فراتر گذاشته و با وضع قوانین در حال مصادره اموال بلوکه شده کشورمان است. از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم ساکت نباشند چون ظاهرا دولت برایش اهمیتی ندارد!
9107---0917
* وقتی در داخل کشور عده‌ای دانسته یا ندانسته برخلاف بدیهیات اولیه، قانون وضع شده اخیر آمریکا را نقض برجام نمی‌دانند و درصدد توجیه آن برآمده‌اند حکایت از اثرات نفوذ دشمن دارد. متأسفانه شیفتگی بعضی‌ها به آمریکا آنان را از درست دیدن و درست موضعگیری و اقدام کردن بازداشته است.
8598---0914
* از نوع موضع‌گیری منفعلانه دولت و دولتی‌ها در خصوص نقض‌های برجام از سوی آمریکا این‌گونه برداشت می‌شود که دولت هیچ حساسیتی به بقای صنعت و توانمندی هسته‌ای کشورمان ندارد گویا برای این دولت مهم نیست که غرب به تعهدات خود عمل می‌کند یا خیر!
3906---0939
* مگر فلسفه برجام لغو تحریم‌ها نبود؟ پس چرا با وجود تحریم‌های جدیدی که از سوی آمریکایی‌ها بر علیه کشور ما وضع می‌شود دولتمردان با خنده‌ای بر لب نقض مکرر برجام توسط آمریکایی‌ها را توجیه می‌کنند؟ در دولت قبل هر مشکلی داشتیم، لااقل توسط بیگانه این قدر تحقیر نشدیم.
6075---0930 و 9302---0919
* آن دسته مدعیان نمایندگی مجلس که تصمیم دارند با نهار و شام دادن مردم از آنان رای بگیرند و وارد مجلس بشوند بدانند این کار نوعی کلاهبرداری است و با اصول نمایندگی سازگاری ندارد.
1648---0915
* با توجه به اعلام چندین باره شرکت رجا برای افزایش قیمت بلیط از تاریخ 94/9/25، متاسفانه بنده در تاریخ 94/9/22 اقدام به خرید بلیط نمودم که همان افزایش که قرار بود از 94/9/25 اعمال شود را هم برای من اعمال کردند. چرا هیچ نظارت و برخوردی با این تخلفات دولتی نمی‌شود؟ حال اگر یک فرد چنین تخلفی نماید با او چه برخوردی می‌شود؟ علی‌رغم لغو این افزایش قیمت حتی بعد از 94/9/25 با کمال تاسف از تاریخ 94/9/29 مجددا شاهد افزایش قیمت اعمال شده گذشته هستیم. بدین ترتیب قبح قانون‌شکنی از طریق مجریان قانون در جامعه شکسته می‌شود. آیا کسی با این تخلفات برخورد خواهد کرد؟
احمدزاده تهرانی
* مردم شهرستان شوشتر در جنوب کشور از کاهش فشار‌ آب و قطع مکرر آن در طول شبانه‌روز کلافه شده‌اند. چرا باید مسئولین شهر از عهده این نیاز اولیه شهروندان عاجز باشند و نتوانند این مشکل را حل بکنند؟
9175---0916
* در روستای خیل‌بند بخش بندپی شرقی شهرستان بابل 150 هکتار زمین منابع طبیعی توسط تعدادی زمین‌خوار تصرف شده است. آیت‌الله هاشمی شاهرودی رئیس وقت قوه‌قضائیه دستور خلع ید از آنان را صادر کرده بود ولی هیچ اتفاقی نیفتاد و کسی توجه نکرد و زمین‌ها همچنان در تصرف زمین‌خواران است و جاده‌کشی هم شده است. از فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی تقاضای رسیدگی و تعقیب زمین‌خواران را داریم.
5103---0911