kayhan.ir

کد خبر: ۶۳۶۰۵
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* خوشا به حال شهدای نیجریه، آنچنان مسیر حق را استوار پیمودند که شیطان تحملش را از دست داد و تصمیم به جنایت علیه آن مظلومان گرفت. ای کاش ما هم مسیر حق را همانند آنان درک کنیم نه اینکه خدای ناکرده تمام همت‌مان بر این باشد که شیطان بزرگ را خوشحال نمائیم. این جنایت نشان می‌دهد که غرب به آخر خط رسیده وگرنه دست به این بی‌آبرویی‌ها و جنایات نمی‌زد. باور کنیم غرب، آخرین صفحات دورانش را ورق می‌زند.
1676---0910
* دشمنان انقلاب اسلامی و اهل‌بیت(ع) تصور می‌کنند با کشتار شیعیان کشور نیجریه توانسته‌اند انتقام آثار باشکوه و با برکت راهپیمایی 26 میلیون مسلمان زائر امام حسین(ع) را بگیرند ولی به خواست خداوند نهال بیداری اسلامی این کشور در آینده‌ای نه چندان دور به درختی تنومند تبدیل خواهد شد.
1713---0915
* کسانی که مسلمان و یا دوستدار اسلام و حاکمیت اسلام هستند ولایت‌فقیه را قبول دارند و کسانی که فرهنگ و تمدن غرب را می‌خواهند آمریکا را به‌عنوان ولی خود می‌پذیرند. اما در جمهوری اسلامی خون‌های زیادی برای اعتلای کلمهًْ‌‌ا... بر زمین ریخته شده مگر مردم غیور و مسلمان ایران اجازه می‌دهند که این کشور زیر ولایت کفر و طاغوت و شیطان بزرگ برود؟ این خواب احمقانه هرگز تعبیر نخواهد شد.
معینی
* به افراد مشغول به بزک کردن چهره جنایتکار آمریکا در داخل کشور باید گفت این ملت انقلاب اسلامی را ارزان بدست نیاورده که امروز خام تبلیغات دروغین و ظاهرسازی‌های این جماعت بشوند و از آرمان‌های شهدا عبور کنند.
9590---0914
* کیست که نداند هدف آمریکا از تحریم‌های جدید علیه حزب‌الله لبنان و خط و نشان کشیدن برای سپاه پاسداران بهانه‌تراشی برای ادامه فشارها در مرحله بعد از برجام علیه ایران است. پس نتیجه می‌گیریم که دشمنی‌های آمریکا با برجام متوقف نشده، ادامه دارد و خواهد داشت. باید از خام‌اندیشی پرهیز کرد.
7306---0910
* حضور به موقع و انتخاب صحیح مردم در انتخابات پیش رو، دسیسه و طرح‌های شیطانک‌ها و شیطان بزرگ را در هم خواهد ریخت و مقاومت با هدایت‌های رهبری، منطقه را از جولان استکبار رها ساخته و پرچم اسلام ناب محمدی(ص) را سرافراز نگه خواهد داشت.
طالعی
* ان‌شاءالله شورای محترم نگهبان در برابر فشارها و شانتاژگری خناسان ذره‌ای از انجام وظیفه قانونی و الهی خود کوتاه نخواهد آمد و به وظیفه ذاتی خود در بررسی صلاحیت کاندیداها اقدام خواهد کرد.
9762---0917
* نشریات زنجیره‌ای از قول آقای سیدحسن خمینی تیتر زدند که ایشان با ثبت‌نام خویش برای کاندیداتوری خود گفته‌اند از آبرویم گذشتم. به ایشان عرض می‌کنم لازمه گذشتن از آبرو، دفاع سرسختانه از اندیشه‌های حضرت امام راحل(ره) در برابر تحریف‌گران است.
خادم- تهران
* بی‌تدبیری برخی از دستگاه‌های اجرایی در امور کشور برای همگان امری ملموس شده است. بر فرض که حل شدن خیلی از مشکلات را به رفع تحریم‌ها گره بزنند ناتوانی خود در کاهش آلودگی هوا که مدارس را به تعطیلی می‌کشاند را چگونه می‌خواهند توجیه کنند.
1949---0912
* داعش علاوه بر آدم‌کشی به دزدی نفت سوریه و عراق و غارت اموال مردم دست می‌زند سپس ترکیه و اسرائيل و آمریکا این اموال دزدی و غارت شده را به مبلغ ناچیزی می‌خرند. ولی در این میان وظیفه سازمان ملل و دادگاه کیفری لاهه چیست؟
3866---041
* بخشنامه ابلاغ شده در تاریخ 94/5/25 از سوی کمیسیون هم ارزی وزارت راه و مسکن و شهرسازی موجب بی‌کاری تعداد زیادی از مهندسین کشور شده است. گرفتار مدیرانی شده‌ایم که واقعا برای این مرز و بوم دل نمی‌سوزانند و ظرفیت‌های کشور را معطل می‌کنند.
4947---0911
* در مجتمع مسکونی هزار دستگاه واقع در منطقه نازی‌آباد تعدادی اراذل و اوباش هر روز برای ساکنین مزاحمت ایجاد می‌‌کنند. چرا باید به رغم استقرار کلانتری در منطقه شاهد این مزاحمت‌ها باشیم و از ناامنی رنج ببریم؟
0587---0935
* یک خانم جوان مجرد را مسئول پزشک‌قانونی شهرستان ]...[ فارس گذاشته‌اند. خدا شاهد است برای یک کار چند دقیقه‌ای از صبح تا ظهر معطل شدیم. برای حل این معضل از مراجع قانونی اقدام کرده‌ام ولی ترتیب اثر نمی‌دهند. چرا؟
مسعودی
* برق در منطقه جنت‌آباد شمالی نوسان زیادی دارد و بارها وسایل برقی منازل سوخته است. تقاضای رسیدگی سریع مسئولان شرکت برق را داریم.
4822---021
* بنده یک ماه در نمایندگی ایران خودرو ثبت نام کردم. با وام 25 میلیونی. در روز اول به من گفتند یک هفته تا 15 روز خودرو به شما تحویل داده می‌شود. بنده آن زمان تمام چک‌ها را دادم و الان یک ماه گذشته و ایران خودرو فاکتور فروش صادر نکرده است. پاسخ آنها این است که خودروساز با بانک مشکل دارد و اعتبار وام ندارد. این همه تبلیغ کذب است فقط تعداد 7 هزار خودرو تولید شده است و بقیه خودروها ساخته نشده است. بنده خودروی خود را فروختم این ماشین وسیله نان زن و بچه‌ام بود، الان بیکار مانده‌ام و اقساط خودرویی که ندارم را می‌پردازم.
0037---0910
* در تاریخ 1364/2/5 در بمباران شهر آبادان توسط دشمن بعثی مجروح شدم 30 سال است که در بنیاد شهیدهای شهرستانها سرگردانم. از رئیس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور درخواست می‌شود دستور رسیدگی دهند.
الله‌وردی داودی- فولادشهر
* شرکت آب و فاضلاب شهرستان دلیجان مبلغ قبض دوره اخیر را بیش از سه برابر افزایش داده است. شرکت‌های دولتی به استناد کدام قانون مجوز چنین افزایش‌هایی را دارند؟
9100---0918
* در یک درمانگاه خصوصی کار می‌کنیم. مدیریت درمانگاه در خصوص پرداخت حقوق کارکنان دچار مشکل شده دلیل آن هم این است که سازمان تامین اجتماعی مبلغ برگه‌های بیمه را بعد از گذشت 8 ماه پرداخت نکرده و همکاری نمی‌کند.
0673---0937
* از طرف تلفن همراه یک پیامک برای ما می‌آید که اگر می‌خواهید فیش کاغذی برایتان ارسال شود هزاران درخت باید قطع شود این مطلب درست است ولی از سوی دیگر این همه قبض به جای رساندن به مقصد در کوچه  خیابان رها می‌شود و کسی هم رسیدگی نمی‌کند. اگر قرار است فیش کاغذی جمع شود پس چرا فیش‌ها را در کوچه و خیابان پخش می‌کنید و به دست صاحبان تلفن نمی‌رسانید.
پیکر
* با توجه به اینکه درآمد اقشار محروم در نیمه اول ماه به پایان می‌رسد و تا آخر ماه به سختی و روی آوردن به افراد دیگر برای قرض و... سپری می‌شود پیشنهاد می‌کنم دولت محترم یارانه‌ها را در فاصله 15 تا 20 هر ماه واریز نماید.
1648---0915 پاسخ شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه، مورخ 7 آ‌ذر 1394 صفحه 11 با مضمون: درخواست اجرای جدی‌تر طرح تفکیک بانوان، به اطلاع می‌رساند: «در خصوص پیام این مسافر ارجمند باید گفت طرح تفکیک واگن‌های ویژه بانوان (یک و نیم واگن در جلو و یک و نیم واگن در عقب قطارها) همواره و به اشکال مختلف در ایستگاه‌های مترو اطلاع‌رسانی و اجرا می‌شود. انجام سفری ایمن و آرام برای مسافران عزیز و ارتقاء سطح آرامش و آسایش شهروندان و تکریم و حمایت از حقوق بانوان و آقایان در استفاده مطلوب از خدمات مترو، یکی از اهداف مهم شرکت بهره‌برداری بوده و خواهد بود. احترام به حقوق شهروندی منحصر به فرهنگ ترافیکی در سطح شهر و خیابان نیست و همان‌طور که احترام به خط سفید در راستای حقوق شهروندی در ترافیک شهری لازم‌الاجراست مسافران مترو نیز باید با احترام به نمادهای فرهنگی در حمل و نقل ریلی و شهر زیرزمینی، حریم واگن‌های بانوان را به شکل کامل رعایت کنند. اینک شرکت بهره‌برداری مترو سپاسگزار کلیه مسافران محترمی است که در زمینه برخورداری از فرهنگ سفر و استفاده از مترو در سطح و تراز خوبی قرار گرفته و بر این باورند که این مهم باید روز به روز ارتقاء یابد تا بدین‌وسیله ارائه خدمات بهینه به بهترین شکل صورت گیرد.»