kayhan.ir

کد خبر: ۶۲۲۲۲
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز


* مسئولان اجرایی کشورمان از روسیه درس بگیرند که چگونه به رغم تحریم‌های آمریکا با برگرداندن 50 تاجر ترک از خاک روسیه دولتمردان ترکیه را به غلط کردن انداخته است. وقتی می‌گوییم دولت حاشیه‌سازی را کنار بگذارد و به اقتصاد کشور برسد یعنی اینکه کشور را از اساس و پایه قوی کند و نگاه محتاجانه به خارج نداشته باشد.
0866---0911
* همین یک مورد برای شیفتگان آمریکا اتمام حجت است که اردوغان چگونه با طناب پوسیده آمریکا از طریق تنش با روسیه وارد چاهی شد که اکنون برای نجات خود به غلط کردن افتاده است.
0950---0919
* تصمیم روسیه به تحریم گسترده علیه ترکیه به خاطر ساقط شدن یکی از جنگنده‌هایش توسط دولت اردوغان در حقیقت دولت ما را با این سؤال مهم مواجه می‌کند که چرا به رغم کشته شدن 500 نفر از حجاج ایرانی توسط آل‌سعود واکنش مهمی از خود نشان نداد؟
0996---0919
* عبور از خطوط قرمز نظام در این دولت داستانی است که پایان ندارد. دیروز ملاقات با اوباما و دست دادن با او را اتفاقی خواندند. امروز هم قبل از بسته شدن پرونده PMD و لغو تحریم‌ها اقدام به جمع‌آوری 6 هزار سانتریفیوژ کرده‌اند و برای توجیه کار خود آنها را غیرفعال عنوان کرده‌اند. این رویه تا کی قرار است ادامه پیدا کند؟
نیک‌نام
* در موضع‌گیری آقای رئیس جمهور در ارتباط با هدف موشک قرار گرفتن جنگنده روس توسط ترکیه معلوم نبود که ایشان حق را به کدام طرف ماجرا داده است. این نوع دعوت طرفین به خویشتنداری فقط متجاوز را جری و مظلوم خنجر خورده را خشمگین می‌سازد.
0240---0919
* وقتی کسی قطب آمالش آمریکا باشد طبیعی است که 1700 تن سیب‌زمینی را به تبعیت از روش‌های سرمایه‌ داری آمریکایی که مازاد محصول را برای تنظیم بازار قیمت به دریا می‌ریزد در زمین دفن کند.
3119---0914
* در جمهوری آذربایجان دولت سکولار این کشور با پلیس به یکی از مساجد شیعیان حمله و چند نفر را به شهادت رسانده چرا از وزارت خارجه و دستگاه دیپلماسی ما صدای اعتراضی بلند نمی‌شود؟
شجاع از بوکان
* بدحجابی و بی‌مبالاتی اخلاقی در داخل کافی‌شاپ‌های اطراف میدان انقلاب تهران بیداد می‌کند. مسئولان نیروی انتظامی می‌گویند با مفسده آشکار مبارزه می‌کنند  که انتظار داریم نتیجه کار آنان در این کافی‌شاپ‌ها هم دیده ‌شود.
3730---0910
* یکی از مفاسد اقتصادی و امنیتی به افراد بانفوذی برمی‌گردد که قصد دارند با گرفتن رشوه پرونده‌ای را خلاف واقع جلوه دهند و این خطری است که قوه قضائیه باید در مورد آن به خصوص در شهرستان‌ها دقت بیشتری به خرج دهد تا مانع جلوگیری از ماهیت نفوذ شود.
2539---0217
* منافع نوشابه‌های کوکاکولا، و پپسی‌کولا برای صهیونیست‌هاست و بمب و موشک می‌شود بر سر مسلمانان لطفا افشاگری کنید و اطلاع‌رسانی شود تا مردم ایران در این کار شریک نباشند.
3031---0215
* با توجه به پیشرفته‌تر بودن سامانه پدافند موشکی اس 400 نسبت به اس 300 آیا بهتر نیست نوع پیشرفته آن را از روسیه خریداری و وارد کشور بکنیم.
1160---0930
* اینکه دولت هر روز 15 میلیون تومان دستمزد به کی‌روش مربی خارجی تیم ملی فوتبال کشور پرداخت می‌کند حکایت از آن دارد که وضع مالی‌اش خوب است و عذری برای حل مشکلات مردم ندارد.
6858---0919
* در محله ما شهرک مسعودیه صاحب یک مغازه پوشاک فروشی کاپشن‌هایی منقش به پرچم آمریکا در ویترین گذاشته و به فروش می‌رساند. اداره اماکن نیروی انتظامی باید دقیق‌تر نظارت کند چرا در سطح شهر باید شاهد این گونه قبح‌شکنی‌ها باشیم؟
جوادی
* وقتی دولت اعلام می‌کند 20 نوع سیگار بدون مجوز  وارد کشور شده چرا برای جلوگیری از فروش و عرضه آنها دست به کار نمی‌شود.
6263---0938
* قرار بود مبداء خط اتوبوسرانی شهرک لاله- پایانه افشار از بلوار ارتش به بزرگراه شهید بابایی محدوده بوستان یاس منتقل شود ولی خبری نشده چرا؟
5424---0912
* شورای قیمت‌گذاری نرخ آرد و نان استان گلستان با تعیین قیمت 450 تومان برای هر عدد نان (450 گرمی) برای مردم بابت 50 تومان پول خرد باقی مانده از 500 تومان مشکل درست کرده است. در حالی که می‌توانند نان (500 گرمی) را به قیمت 500 تومان عرضه بکنند و این مشکل را برطرف نمایند.
5431---0912
*‌ ما ساکنین جزیره قشم هر وقت بخواهیم با ‌خودرو وارد جزیره شویم 50 هزار تومان عوارض باید بپردازیم خواسته ما این است که این بی‌‌انصافی را در حق ساکنین جزیره نکنند.
1395---0917
* یکی از مشکلات روزمره مردم در جامعه اعم از راننده تاکسی، مسافر، خریدار و فروشنده و حتی بانک‌ها کمبود پول خرد است که اعصاب مردم را به هم ریخته است. از مسئولین بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار انتظار می‌رود برای ضرب سکه و یا اسکناس هزار، دو هزار و پنج هزار تومانی و صد و دویست، پانصد تومانی تدبیری اتخاذ نمایند.
آذری
* تمام ادارات دولتی به کارمندان خود برای تهیه جهیزیه و ازدواج فرزندانشان تسهیلاتی قائلند ولی آموزش و پرورش به خاطر نداشتن بودجه نه تنها تسهیلاتی فراهم نکرد بلکه همان پاداش پایان خدمت بازنشستگان را از مهر 93 تاکنون پرداخت نکرده است آیا نمی‌توانند برای ازدواج فرزندان این قبیل کارکنان و بازنشستگان تسهیلات ارزان قیمت و مدت‌دار فراهم نمایند.
فرهنگی بازنشسته و جانباز 55 درصد و بیمار در منزل
* نزدیک یک سال است که قانون بازنشستگان تامین اجتماعی کرج بیمه فوت افراد را پرداخت نکرده است. بیمه تکمیلی را از همان روز اول محاسبه و از حقوق کم می‌کنند ولی بیمه عمر که در تعهد آنهاست (3 میلیون تومان) پرداخت نشده است. دلیل این مسئله چیست؟
2071---0263
* چند ماهی است که به عنوان نیروی خدماتی در شهرداری بابلسر مشغول به خدمت شده‌ام ولی از بیمه خبری نیست. برخی همکاران هم که بیمه هستند دفترچه‌شان فاقد اعتبار است چرا که به اداره بیمه بدهکارند! با پیگیری‌های به عمل آمده مشخص شد که پیمانکار به بیمه بدهکار است و اعلام می‌دارد ندارم که پرداخت کنم! حال اگر کسی از ما بیمار شد چه باید کند؟ تازه حقوق‌ها را هم در سه خط پرداخت می‌کنند. از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
8413---0911
پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه 3
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه کیهان مورخ 4 آبان ماه مبنی بر «در میدان تره‌بار اختیاریه دست‌فروشان و سد معبر موتورسیکلت‌ها مانع کار شده است» به آگاهی می‌رساند: موارد مطرح شده شهروند محترم، رفع شده است و نیروهای معبربان جهت کنترل بیشتر در محل مستقر می‌باشند.