kayhan.ir

کد خبر: ۶۲۰۸۱
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹

عیادت معاون سیما و هنرمندان از سلحشور و طالب‌زاده(اخبار ادبی و هنری)

معاون رئیس رسانه ملی در امور سیما و همچنین جمعی از هنرمندان و فعالان رسانه‌ای از «فرج‌الله سلحشور» و «نادر طالب‌زاده» عیادت کردند.

عصر روز شنبه، اصغر پورمحمدی، معاون سیمای صداوسیما در ملاقات با سلحشور، ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای این کارگردان انقلابی کشور گفت: همه ما برای بازگشت مجدد شما به عرصه فیلمسازی کشور دعا می‌کنیم و مردم ما خاطرات بسیار خوبی از کارهای شما در ذهن دارند.
معاون سیما با تجلیل از آثار ارزشمند سلحشور در حوزه ساخت سریال‌های دینی افزود‌: استقبال مردم از آثار شما به‌ویژه سریال یوسف پیامبر(ع) نشان می‌دهد، مسیری را که در ساخت آثار دینی و مذهبی انتخاب کرده‌اید مسیری درست و همراه با موفقیت بوده است و امیدواریم این مسیر با ساخت سریال حضرت موسی(ع) تداوم پیدا کند.
همچنین در پی بستری شدن نادر طالب‌زاده در بیمارستان به خاطر بیماری قلبی، علی‌اصغر پورمحمدی معاون سیمای سازمان صداوسیما، ابراهیم حاتمی‌کیا، سردار گلعلی بابایی، جواد رمضان‌نژاد مدیر شبکه افق و همچنین جمعی از فعالان جشنواره مردمی فیلم «عمار» از طالب‌زاده عیادت کردند. به گفته پزشکان، طالب‌زاده تا پایان هفته می‌تواند از بیمارستان مرخص شود با این حال باید استراحت مطلق داشته باشد و با هوای آلوده مواجه نشود. طالب‌زاده هم‌اکنون اجرا و تهیه‌کنندگی برنامه «عصر» را در شبکه افق سیما برعهده دارد.