kayhan.ir

کد خبر: ۶۱۶۵۸
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸
استقلال یا نفت، امروز کدام تیم حریف تراکتورسازی می‌شود؟!

ذوب‌آهن برای دومین سال متوالی، فینالیست جام‌حذفی شد

ذوب‌آهن اصفهان روز گذشته با پیروزی مقابل سپاهان در ضربات پنالتی راهی دیدار پایانی جام‌حذفی شد.

سرویس ورزشی-

از مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی، ذوب‌آهن و سپاهان در وقت‌های معمول به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا در وقت‌های اضافه هم به مصاف یکدیگر بروند اما این دو تیم در وقت‌های اضافه هم حریف هم نشدند و هر دو تیم یک گل دیگر به ثمر رساندند تا با تساوی دو بر دو راهی ضربات پنالتی شوند. در ضربات پنالتی هم شاگردان یحیی گل‌محمدی با نتیجه چهار بر یک یاران ایگور استیماچ را شکست دادند تا برای دومین سال راهی دیدار پایانی شوند.
 ذوب‌آهن مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌هاست. برای ذوب‌آهن رجب‌زاده، رضایی، حسن‌زاده، حدادی‌فر ضربات پنالتی را تبدیل به گل کردند و برای سپاهان هم به جز وریا غفوری که ضربه خود را وارد دروازه کرد، عقیلی و علی کریمی پنالتی خود را خراب کردند.
البته سپاهان از دقیقه 82 این بازی با اخراج میلاد سرلک 10 نفره بازی را دنبال می‌کرد. برای ذوب‌‌آهن مرتضی تبریزی در دقیقه 2 و محمدرضا حسینی 111 و برای سپاهان وریا غفوری دقایق 52 و 124 گلزنی کردند. در این بازی علی همام، مرتضی تبریزی و ولید اسماعیل از ذوب‌آهن و وریا غفوری، محمدرضا خلعتبری، حبیب گردانی(93) از سپاهان با کارت زرد داور مواجه شدند. همچنین میلاد سرلک با دریافت دومین کارت زرد خود در دقیقه 82 از بازی اخراج شد.
معرفی دیگر تیم مرحله نیمه‌نهایی
در ادامه دیدارهای جام‌حذفی امروز یک دیدار میان استقلال تهران و نفت برگزار می‌شود تا تکلیف حریف تراکتورسازی در مرحله نیمه‌نهایی مشخص گردد. در این بازی و روی کاغذ شانس استقلال برای برتری بیشتر از حریف خود است. این تیم هم‌اکنون با 25 امتیاز در صدر جدول لیگ ایستاده و مدعی اول قهرمانی نیم فصل لیگ هم هست. آبی‌پوشان در جام‌حذفی نیز حضور قدرتمند دارند و تلاش می‌کنند در این جام هم به فینال برسند و قهرمان شوند.
تیم نفت اما در این فصل در رده دوازدهم جدول لیگ قرار دارد و فقط دو برد در این فصل داشته است. شاید بازگشت ایمان مبعلی بزرگترین برگ برنده علیرضا منصوریان در بازی با استقلال باشد. مبعلی که در فوتبال ایران به او لقب مهندس در تیم نفت داده‌اند برای این بازی انگیزه‌های فراوانی دارد. علی منصوریان( سرمربی نفت) چهره محبوبی نزد هواداران استقلال است اما آنها قطعا تیم‌شان را از منصوریان بیشتر دوست دارند و به همین دلیل خواهان حذف تیم نفت حتی با منصوریان هستند.
منصوریان در ابتدای فصل بعد از کش و قوس فراوان در نفت ماند و سرمربی استقلال نشد و اکنون باید مقابل تیم محبوب خودش قرار بگیرد. نفت در آخرین مسابقه‌اش در لیگ مقابل سپاهان 2 بر یک شکست خورد و استقلال در اهواز تیم فولاد را شکست داد. کار نفت مقابل استقلال دشوار است اما جام حذفی جام شگفتی‌هاست و باید دید شاگردان منصوریان می‌توانند مقابل شاگردان پرویز مظلومی شگفتی ساز شوند یا استقلال با یک برد راحت به نیمه نهایی صعود خواهد کرد و به مصاف تیم تراکتورسازی می‌رود.