kayhan.ir

کد خبر: ۶۱۶۰۴
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷

قیمت طرح روزانه و هفتگی ترافیک

مدیر واحد صدور آرم معاونت حمل‌ و نقل و ترافیک گفت: طرح ترافیک روزانه و هفتگی قبل از ساعت 10 صبح با 31 هزار و 200 تومان و بعد از ساعت 10 صبح با 24 هزار و 300 تومان به فروش می‌رسد.



به گزارش مهر، مصطفی قنبرنژاد افزود: خرید طرح روزانه و هفتگی با شماره‌گیری 724#* از طریق موبایل با رمز دوم کارت اعتباری امکانپذیر است. در این روش، پس از شماره‌گیری کد دستوری، مشترک می‌تواند به منوی حمل و نقل و خرید طرح ترافیک روزانه وارد شود و کد مربوط به ساعت ورود به محدوده طرح ترافیک را وارد کند؛ پس از این مرحله، متقاضی می‌تواند شماره پلاک مورد نظر خود را براساس معادل‌سازی حروف پلاک وارد کرده و با اعلام شماره بانکی و رمز دوم خود، عملیات خرید طرح ترافیک روزانه را انجام دهد.
وی افزود: شهروندان از نخستین لحظات بامداد تا ساعت 17 فرصت دارند، درخواست طرح ترافیک روزانه را از طریق موبایل اعلام کنند و اگر یکبار با یک سیم کارت از طریق این سامانه طرح خریداری شود، اطلاعات مالک پلاک ثبت می‌شود و دیگر نیاز به ورود مجدد آن نیست.
مدیر واحد صدور آرم معاونت حمل و نقل و ترافیک در ادامه به ثبت‌نام سالانه طرح ترافیک اشاره و خاطرنشان کرد: هنوز زمان ثبت‌نام طرح ترافیک 95 مشخص نشده است و در آینده اعلام خواهد شد.