kayhan.ir

کد خبر: ۶۱۱۴۲
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* به رژیم صهیونیستی کودک‌کش عرض می‌کنم به کوری چشمتان سردار سلیمانی سالم و سرزنده و محکم به مبارزه با شما ادامه می‌دهد  و ایران اسلامی به برکت نفس مسیحائی امام راحل(ره) و رهبری‌های مقتدرانه امام خامنه‌ای سردار سلیمانی‌های بسیاری دارد که در وقت مقتضی به پا خواهند خاست و تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهند کرد.
8870---0912
* جانم فدای سردار لشکر بسیجی حاج قاسم سلیمانی که به حقیقت پاسدار انقلاب اسلامی و سرباز ولایت و خادم ملت است که از همه گروه‌ها و اقوام حقیقتا او را دوست دارند و به خود به داشتن چنین سردارانی می‌بالند. خداوند به حق آل ا... او را برای تداوم راه ولایت و شهادت محافظت نماید. او امید ملت‌های مقاوم در برابر صهیونیست‌هاست.
9921---0916
* دنیا معترف است که گروهک تروریستی داعش سگ زنجیری آمریکا و اروپاست که با دلارهای اهدائی شیوخ مرتجع منطقه ارتزاق می‌کند ولی دریغ از یک بار اظهارنظر صریح دولت تدبیر و امید و دستگاه دیپلماسی در این باره، این در حالی است که مردم ما در هر هفته و  ماه پیکری خونین از بهترین جوانان و جوانمردان‌مان را که در نبرد با این گروهک در سوریه به شهادت رسیده‌اند سرافرازانه بر شانه‌هایشان حمل می‌کنند.
5593---0911
* چطور فرانسوا اولاند که تا همین چند روز پیش بی‌شرمانه و به‌طور علنی با افتخار از کمک‌های همه‌جانبه کشورش به‌ویژه کمک‌های تسلیحاتی به تروریست‌های خون‌آشام در سوریه دم می زد و یکی از عوامل مهم خارجی دخیل در جنایات دهشتناک تروریست‌ها و آوارگی مردم مظلوم سوریه بوده، حال با ظاهری فریبنده در برابر دوربین‌ها حاضر شده و دم از مبارزه با تروریست می‌زند؟!
2051---0913
* بهترین راه برای نابودی گروهک‌های تروریستی از منطقه غرب آسیا محو غده سرطانی منطقه یعنی رژیم صهیونیستی همراه با آل سعود است. با نابودی این دو غده چرکین نه تنها مسلمانان که بشریت از این همه ظلم، ستم، غارت، قتل، تخریب و... رها خواهند شد.
1908---0916
* صدها نفر هر روز در لبنان، افغانستان، سوریه، عراق، یمن توسط تکفیری‌های سعودی - صهیونیستی، آمریکائی، انگلیسی، فرانسوی و... قتل‌‌عام می‌شوند هیچ صدای اعتراض و فریادی به گوش نمی‌رسد ولی در فرانسه یک بار این حادثه رخ می‌دهد تمام شبکه‌ها، رسانه‌ها و مسئولین دنیا فریاد می‌‌زنند. آیا کشورهای غرب آسیا انسان نیستند و فقط اروپائی‌ها انسانند؟
رجب‌پور
* کسانی که هنوز هم ما را دعوت به نزدیک شدن به آل سعود کثیف و قاتل حجاج بیت‌ا...‌الحرام و زنان و کودکان مومن یمنی می‌کنند بدانند ما پیرو امامی هستیم که فرمود اگر ملت ما از صدام بگذرد و او را ببخشد از آل‌سعود نمی‌گذرد و جنایت آل سعود با آب زمزم هم پاک شدنی نیست.
5293---0912
*‌ از ابلاغ سیاست‌های جامع محیط زیست توسط رهبر معظم انقلاب واقعا تقدیر و تشکر می‌کنم. عده‌ای زالو‌صفت به جان محیط زیست شمال افتاده و با تراکم‌های 95 درصدی به تبدیل محیط زیست به برج اقدام می‌نمایند. متاسفانه برخی مسئولین غیرهمسو با ملت به ایجاد نارضایتی و تخریب محیط زیست دامن می‌زنند.
سمراد - تنکابن
* حرکت برنامه‌ریزی تروریستی در فرانسه به احتمال قوی از سوی آمریکای شیطان بزرگ صورت گرفته باشد تا هشداری به فرانسه داده باشد که بدون هماهنگی با این شیطان نشستی با سوری‌ها برگزار نکند و  هم موجب انحراف اذهان عمومی از پیروزی‌های مقاومت علیه گروهک تروریستی داعش در سوریه و عراق و نیز انحراف از انتفاضه سوم فلسطینی‌ها شود. ناگفته پیداست که کشورهای غرب آسیا باید مراقب هرگونه نفوذ و حرکت استکباری باشند چرا که هر وقت خودزنی کرده‌اند بهانه‌ای برای انتقام‌جویی ظاهری ولی دیوانه‌وار نیز یافته‌اند.
محمودی
* وزیر نیرو از افزایش 12/5 درصدی قیمت آب خبر داد. قبض ماه قبل یعنی شهریور و 8 روز اول مهر منزل ما 13140 تومان بود ولی این ماه (7/9 تا 94/8/19) مبلغ 43700 تومان است. بدین ترتیب به نظر می‌رسد که قریب به 190 درصد افزایش یافته است. چطور از 12/5 درصد سخن می‌گویند؟!
فراهانی
* با این جدول‌هایی که هر ماه به برق مصرفی کارخانه‌داران شهرک شمس‌آباد اضافه می‌شود نگرانم این 30-40 درصدی را هم که خود را به زور سرپا نگه داشته و چرخ تولیدشان می‌چرخد، خود دولت با این افزایش قیمت‌های بی‌رویه به تعطیلی بکشاند.
انصاری
* آیا قبض آب مصرفی 43 هزار تومان با 110 لیتر آب مصرفی با اضافات باید بشود 95 هزار و 600 تومان!!
6185---021
*‌ اخیرا پست بانک با ارسال پیامکی با این مضمون برای مشتریان فرستاده است که آبونمان سالانه دریافت اطلاعات تراکنش‌های بانکی از طریق پیامک ده هزار تومان است. در این پیامک آمده در صورت عدم تمایل مشتری به دریافت پیامک تا بیستم آبان باید به شعب و دفاتر پست بانک مراجعه کنند! حال اگر فردی بنابه هر دلیلی امکان حضور در بانک را نداشت چه اتفاقی خواهد افتاد؟ لطفا مسئولان مربوطه رسیدگی کنند.
4802---0912
* به علت مشکلات شنوائی فقط از طریق پیامک با مخاطبینم در ارتباط هستم ولی گویا شرکت ایرانسل نمی‌پذیرد که کم‌مصرف باشی و باید مسرفانه و به طور دائم با گوشی صحبت کنی والا خطوط شما مسدود می‌شود و هر چندگاه یک بار باید از کار و زندگی دست بکشی و به رفع این مشکل به امور مشترکین مراجعه کنی! اگر فردی مشکل شنوائی داشت و یا نخواست صحبت کند و از طریق پیامک مشکل خود را حل می‌کند باید خط او را مسدود کرد؟‌آیا این انصاف است؟
0934---0915
* فراموش نمی‌کنیم که چندی پیش اسناد جاسوسی و شنود آمریکا‌ئی‌ها از مسئولین فرانسوی و آلمانی و دیگر کشورهای اروپائی افشا شد که جملگی نشان از ضعف سیستم امنیتی اروپائی‌ها و نفوذ آمریکائی‌ها در این سیستم می‌باشد. متعاقبا چندی پیش هیئت‌های مختلف فرانسوی ضمن سفر به سوریه و ملاقات با مسئولین این کشور بر ابقای بشار اسد و حمایت از دولت قانونی وی تاکید کردند. ناگهان واقعه تروریستی و کشتار اخیر شکل گرفت و فرانسه را دچار شوک و حالت فوق‌العاده نمود. به نظر می‌رسد این عملیات با برنامه‌ریزی آمریکا و هشداری به فرانسوی‌ها از سوی آمریکایی‌ها بود.
نراقی
* بر کسی پوشیده نیست که آمریکا از زمین و هوا به نام ائتلاف ضد داعش به کمک داعش شتافته تا بلکه ماموریت شوم خود را به دست این جانیان در منطقه پیاده کند. اکنون پس از جنایتی که خودشان در پاریس به وجود آوردند کری می‌گوید شک داریم که داعش با بشار اسد همکاری دارد! اما خداوند مکر دشمنان را همیشه به خودشان برمی‌گرداند.
3866---041
* ما خواهان انتشار رسمی متن مذاکرات و توافق‌های وین 2 هستیم تا از مفاد آن کاملا آگاه باشیم.
0901---021
* در ایام ماه صفر که مبلغان مردم را به فیض می‌ر‌سانند چه خوب است که برای ازدواج ساده هم مطالبی را بیان کنند و جوانان را تشویق کنند.
رئوفی
* به نظرم صهیونیست‌‌ها با کشتاری که گروهک تروریستی در فرانسه انجام داد با یک تیر چند نشان را هدف گرفتند: 1- ایجاد رعب و وحشت در مردم فرانسه و تنفر از مسلمین 2- اسلام‌هراسی 3- جلوگیری از ورود آوارگان به کشورهای غربی 4- مشغول نمودن اروپا به این گروهک برای حضور در کشورهای اسلامی و در واقع اشغال مجدد کشورهای اسلامی.
6775---0912