kayhan.ir

کد خبر: ۵۵۵۴۸
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹

گروهک قلابی را با کدام هدف به صف می‌کنید؟!(خبر ویژه)

هاشمی رفسنجانی در دیدار یک گروهک فعال در فتنه سال 88 برای شرکت و ثبت‌نام در انتخابات خبرگان و مجلس دعوت کرد.



وی در دیدار اعضای مجمع مدرسین و محققین حوزه قم گفته است هر شخصیتی که می‌تواند، براساس وظیفه شرعی و قانونی برای انتخابات خبرگان و مجلس کاندیدا شود.
وی همچنین با تاکید مجدد بر اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و تاثیر حضور انسان‌های صالح در این مجالس به ویژه خبرگان، گفت: شأن و جایگاه رهبری نظام، فراتر از سلیقه‌های سیاسی و جناح‌هاست و یکی از خطرناک‌ترین حربه‌های دوستان نادان و دشمنان دانا و مخالفان نظام، پایین آوردن جایگاه رهبری در سطح یک جناح، گروه و یا حزب خاص است و متاسفانه برخی دانسته یا نادانسته این روزها اهداف خود را با الفاظ و کلماتی ظاهر‌الصلاح دنبال می‌کنند.
یادآور می‌شود برخی اعضای گروهک مذکور در جریان نقش‌آفرینی در آشوب و فتنه سال 88 بازداشت شدند. این گروهک سالها پیش برای ایجاد جریان قلابی و موازی در برابر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم راه‌اندازی شد اما با توجه به پایین بودن وزانت علمی و فقهی، نتوانست اعتبار در میان مدرسین و محققین و فضلای حوزه علمیه پیدا کند. اما فراتر از این موضوع، دعوت هاشمی از این جریان آلوده برای نقش‌آفرینی در انتخابات اسفندماه است و این پرسش را پیش می‌کشد که جریان اوباش مسلک فتنه با سابقه سر دادن شعارهایی نظیر مرگ بر اصل ولایت‌فقیه، جمهوری ایرانی به جای جمهوری اسلامی و لو دادن خود با شعار «انتخابات بهانه است، اصل نظام  نشانه است» قرار است در انتخابات آتی کدام نقش را ایفا کند و چرا این طیف اجازه پیدا کرده تا این حد به آقای هاشمی نزدیک شود؟
هاشمی پیش از این نیز یکی از وابستگان به نهضت آزادی و باند مهدی هاشمی معدوم (عبدالحسین هراتی) را  در زمره مشاوران ارشد خود درآورده بود که پس از افشاگری و اعتراض مطبوعات به سوابق هتاکی نامبرده علیه امام(ره) و انقلاب مجبور به کنار گذاشتن  نامبرده شد و هراتی اکنون در بازداشت به سر می‌برد.